Mode & Beauty alle pijlers

Mooie Jurken - topic

20-02-2010 19:57 315 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn geld is op, maar ik heb zin om te winkelen. Om te kijken naar al die prachtige onbereikbare jurken.

Dus dan maar even virtueel kwijlen en inspiratie opdoen. Wat zijn jullie mooiste jurken?

http://www.monsoon.co.uk/

Zelf vind ik de jurken van Monsoon erg mooi. Ga binnenkort weer naar Londen om te shoppen!
Oeh, Monsoon kende ik nog niet... die zijn inderdaad leuk!

deze vooral:

Ik hou wel van een a-lijn, dat verbergt mn buikje mooi, hihi
Ik vind die van Monsoon ook leuk, maar niet echt kwijljurken.
Oh, die grijze avondjurk is mooi!
quote:El_lebel schreef op 23 februari 2010 @ 21:39:

Prachtig!

[afbeelding]

Ouderwets maar lief

[afbeelding]Wauw. In die laatste wil ik wel trouwen.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:CoffeePot schreef op 21 februari 2010 @ 20:10:

Mooi Doortje :-)

[afbeelding]

Deze wil ik.....

Ik vind dit echt de mooiste jurk uit het hele topic. Wat een geweldig ding!
Nee, die van monsoon zijn meer om 'echt' aan te trekken, haha!
Wow, dat zijn mooie bruidsjurken Ellebel!
quote:Star schreef op 24 februari 2010 @ 13:00:

Wow, dat zijn mooie bruidsjurken Ellebel!Ja he? En ze waren niet eens schrikbarend duur, tussen de 5k en 8.5k (ok, is achterlijk veel geld, maar in elk geval niet 15.000 zoals een Vera Wang).
quote:lindy schreef op 23 februari 2010 @ 20:42:

die rode van An Liv heb ik.... Voor vier tientjes van marktplaats. Oh nee echt? *jaloers* Mocht jij je jurken beu zijn, zet je ze dan ook weleens op mp? Zo ja, geef me even een seintje.
quote:El_lebel schreef op 24 februari 2010 @ 17:53:

[...]

Ja he? En ze waren niet eens schrikbarend duur, tussen de 5k en 8.5k (ok, is achterlijk veel geld, maar in elk geval niet 15.000 zoals een Vera Wang).Maar geen winkel in NL
quote:dangeensuus schreef op 23 februari 2010 @ 21:06:

[afbeelding]

En deze winterjas heb ik, die valt echt idioot klein. Het is een wollen jas maar veel te koud was ie voor deze winter ( heb ik weer ,koop ik een peperdure winterjas...is het te koud voor die jas)

Wauw wat een plaatje, mag ik vragen waar je die gekocht heb?

Ik heb overigens ook Bettie Page jurken, maar ik vond ze eerder groter vallen. Met name bij de buik en heupen, maar het kan natuurlijk ook aan het type jurk liggen.
@Ann Liv, die rode jurk heb ik afgelopen week gekocht, echt een prachtige jurk. Voor 5 tientjes incl verzenden vanuit de VS.
quote:paris_rose schreef op 24 februari 2010 @ 21:14:

@Ann Liv, die rode jurk heb ik afgelopen week gekocht, echt een prachtige jurk. Voor 5 tientjes incl verzenden vanuit de VS.

Via welke site? En hoefde je geen invoerrechten te betalen?

Ik heb laatst een bestelling gedaan in Amerika en was toch behoorlijk wat kwijt aan verzend- en invoerkosten. Het was trouwens deze jas:

Helaas te klein.
Dit klinkt wat dubieus, maar ik heb ze via eBay US .

Ik heb mijn laatste jurken als gift laten opsturen en ik had geen gedoe met invoerrrechten etc. Het blijft natuurlijk een risico, maar als ik dat moet betalen ben ik alsnog iets goedkoper uit dan bij VC.
quote:Ann Liv schreef op 24 februari 2010 @ 22:07:

[...]

Via welke site? En hoefde je geen invoerrechten te betalen?

Ik heb laatst een bestelling gedaan in Amerika en was toch behoorlijk wat kwijt aan verzend- en invoerkosten. Het was trouwens deze jas:

[afbeelding]

Helaas te klein. Prachtige jas, Ann Liv! Welk merk is het het?
.
Ik ben het hele net aan het afspeuren naar jurken en kom veel te veel leuks tegen...

[quote]paris_rose schreef op 24 februari 2010 @ 21:10:

[...]

Wauw wat een plaatje, mag ik vragen waar je die gekocht heb?

Ik heb overigens ook Bettie Page jurken, maar ik vond ze eerder groter vallen. Met name bij de buik en heupen, maar het kan natuurlijk ook aan het type jurk liggen.[/quote

Die jas komt bij Karen Millen Amsterdam ( pc hooftstraat) maar volgens mij zijn ze al een tijdje uitverkocht
quote:lindy schreef op 25 februari 2010 @ 11:12:

[...]

Ligt aan de stof. Ze hebben er met stretchy stoffen, maar ook wat stuggere stoffen, meer dikke katoen. Daar zit totaal geen rek in. Bij mij zit het bij de boobs doorgaans te strak. Dat vind ik niet prettig zitten en ik vind het ook niet mooi. Dan bestel ik iets groter, dan past het daar perfect en soms neem ik het bij de taille of heupen iets in.Dat zal dan waarschijnlijk bij mij ook van toepassing zijn. Ik ga er van de zomer toch wel een paar van kopen, ik vind ze heerlijk!
Ik ben aan het e-bayen voor Bettie Page!

... Maar vind niks, hoe kan dat? Ik zoek wel op wereldwijd!
Je kan het beste inloggen op ebay.com ipv ebay.nl.
Ik vind geen betty page en geen bettie page, alleen pin up posters ( leuk!!!)

Ik denk dat je beter kunt googlen, volgens mij is het brits en niet amerikaans of ebay.co.uk
Ik krijg een hele rits als ik op ebay.com zoek op bettie page dress.

Deze is erg leuk voor de zomer!

Wat raar Paris, ik krijg 1 jurk, en zes verpleegsterspakjes en 700 posters

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven