Mode & Beauty alle pijlers

Mooie Jurken - topic

20-02-2010 19:57 315 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn geld is op, maar ik heb zin om te winkelen. Om te kijken naar al die prachtige onbereikbare jurken.

Dus dan maar even virtueel kwijlen en inspiratie opdoen. Wat zijn jullie mooiste jurken?

Apart zeg, hier staan er veel.
En de mooiste Stop Staring jurk (de Paris Rose dress)

Ik heb ze gevonden! Thanks voor de tips Paris Rose, had toch iets fout gedaan met de instellingen.

Kwijl.
quote:maia schreef op 25 februari 2010 @ 10:43:

[...]

Prachtige jas, Ann Liv! Welk merk is het het?Stop Staring. Merk dat hier al vaker voorbij is gekomen. Ik moet nog even met de jas naar een naaiatelier, misschien kan er wel iets aan gedaan worden om hem net een klein beetje groter te maken...
Welke maat is het Ann Liv? Als de naaister hem niet groter kan krijgen wil ik me wel opofferen om 'm over te nemen
Oeh, deze is mooi...

Maar wanneer draag je zoiets?
Ik vond de jurk die Susan Smit hier aan had erg mooi, maar ik kan geen plaatje vinden van de onderkant, en die was nou juist het mooiste!

Mooooi!!!!!!

Ik ben ook fan van Karen Millen.

Heb er (voor een bruiloft in italië) eentje op de kop weten te tikken bij de Beijenkorf in de uitverkoop (van 250 voor 80 euro).

quote:Ann Liv schreef op 25 februari 2010 @ 13:43:

Oeh, deze is mooi...

[afbeelding]

Als je perfecte jaren 50 huisvrouw gaat spelen voor je man natuurlijk! Met een gebraden kip in je handen!

Zoiets, maar dan leuker

quote:El_lebel schreef op 25 februari 2010 @ 14:19:

[...]

Als je perfecte jaren 50 huisvrouw gaat spelen voor je man natuurlijk! Met een gebraden kip in je handen!

Zoiets, maar dan leuker

[afbeelding]

[afbeelding]

Nu je het zegt ja, hoe beter zou die jurk uitkomen dan zo:

Ik vind die jurk juist echt iets om mee op date te gaan naar een drive in bioscoop! Vooral met die hakken erbij!
quote:Ann Liv schreef op 25 februari 2010 @ 13:43:

Oeh, deze is mooi...

[afbeelding]

Wow die is erg mooi!

Kopen jullie jurken van bijvoorbeeld Stop Starring, Betty Page en Karen alleen online? of zijn ze ook in een Nederlandse winkel te koop? Mocht ik geld hebben, dan weet ik ten minste waar ik het moet brengen

Keeprunning,

Karen Millen heeft winkels en is ook te koop bij de Bijenkorf.

Lavenderleo, wauw. Vooral die paarse. Van KM?
Die groene Ladress-jurk in de OP, vind ik werkelijk prachtig. Dat soort modellen zijn mijn ideale jurken, ik heb een zandloperfiguur, oftewel dikke tieten dikke reet, dun middel.

Maar het ¤275-prijskaartje vind ik een stuk minder prachtig. Zou iemand weten waar ik dergelijke wikkeljurken/wrap dresses zou kunnen krijgen voor minstens de helft van die prijs? Het liefst online?
@pepernoek, die paarse is een Byzantine Beauty Dress-

Te kopen bij Mod Cloth
Jaaa Ann Liv die is heel leuk, ik vind alleen de witte knopen too much, en zou die zelf omzetten naar zwarte knopen
quote:Ainne schreef op 25 februari 2010 @ 18:31:

Die groene Ladress-jurk in de OP, vind ik werkelijk prachtig. Dat soort modellen zijn mijn ideale jurken, ik heb een zandloperfiguur, oftewel dikke tieten dikke reet, dun middel.

Maar het ¤275-prijskaartje vind ik een stuk minder prachtig. Zou iemand weten waar ik dergelijke wikkeljurken/wrap dresses zou kunnen krijgen voor minstens de helft van die prijs? Het liefst online?Ik ben ook weg van die jurk! Groen is helemaal mijn kleur, maar het is erg duur... Ik wacht mee op het antwoord.
Ainne, zelfde hier . Wrapdresses zijn eigenlijk overal wel verkrijgbaar (hoewel vorig jaar/twee jaar geleden wel beter) maar zo'n prachtige groene als van LaDress...die heb ik nog nergens gezien. Voor de helft van het geld zou ik hem ook niet kopen trouwens, alsnog te duur .
Ainne, ik heb wel het patroon gevonden mocht je ooit in een vlaag van verstandverbijstering besluiten er zelf eentje te maken.

(Misschien aan je moeder vragen of ze er eentje wil maken?)

BURDA

Groene wikkeljurk van Next voor 40GBP

Verder staan er wel een paar mooie (betaalbare) op de site van Debenhams, waaronder:

Dat patroon ziet er wel goed uit... sinds kort volg ik een naaicursus , misschien is dit over een tijdje een goed project!
Bedankt Biebel, ik kan nog geen knoop aannaaien, maar wie weet mijn moeder.

Ik vind wikkeljurken echt vreselijk moeilijk te vinden momenteel. Ik heb er twee, allebei grijs/zwart. Zou zo graag een effen groene of effen donkerbruine vinden van lekkere soepele stof. Niet zo moeilijk zou je denken toch.

Ik heb gisteren op Ebay op deze geboden (¤18 - nieuw), dat zijn de betere prijzen.

Staan wel mooie tussen op ebay!!!
Die is erg leuk Ainne! Wanneer loopt de veiling af?

Ik heb vannacht een jurk gewonnen met grote roze bloemen erop, leuk voor erbij in de lente.

Ik heb ook een warp dress van Diane Furstenberg gekocht op Marktplaats, hoop dat hij echt is! Deze:

Dit topic kost wel geld zeg!
Deze vind ik ook wel erg mooi...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven