Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak eraf halen.

03-08-2014 17:55 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Heeft iemand de gouden tip om nagellak er snel en goed af te krijgen. Ik ben er echt wel een tijdje mee bezig, en zelfs dan blijven er restjes achter die ik dan weg moet vijlen.

Ik heb verschillende removers gebrobeerd, ook aceton vrij. Niks wat echt goed werkt.

Ik hoop op de gouden tip.

Thnx.
Ik heb geen motto.
Aceton vrij, de goedkoopste. Plukje watten goed natmaken en je poetst het er zo af.
Wat voor nagellak?

Glitters/sand effect of andere effect nagellakken? -> watje doormidden knippen, nagellak remover er op, op je nagel, zilverfolie er om en laten zitten. Na een tijdje kun je dit er af halen zonder te schrobben en kapotte watjes te hebben.

'Gewone' nagellak? Koop zo'n potje. Bij kruidvat, eigen merk/catrice of bij de Hema.

Zit een spons in die doordrenkt is met nagellak remover, die spons heeft een gat, daar stop je je nagel in, beweegt en paar keer heen en weer en klaar.
Internagelaktisch
Je hebt tegenwoordig ook van die potjes waar je je vinger in moet steken, een paar x ronddraaien en dan is t ook weg. Werkt voor mij prima!
Oeps, behoorlijk mosterd.
Had altijd dat het de nagellak uitsmeerde zeg maar, nagelriemen roze... Nu etos eigen merk en niks meer aan de hand. 3-4 keer flesje op de kop op zo'n schijfje. Even tegen de nagel drukken, wrijven en klaar!
Wat maaique zegt!

Hier een tutorial: http://www.beautylab.nl/v ... e-nagellak-met-een-watje/
Grief is just love with nowhere to go
Flesje pure aceton bij Kruidvat of Etos kopen. Beetje aceton op een watje, watje een paar seconden op je nagel drukken en nagellak eraf wrijven. Wrijf alleen op je nagel anders komt het allemaal op de huid.
Je moet ook een blanke basislak of basecoat gebruiken, anders trekt de kleurstof van de lak in je nagel en krijg je het er niet goed af.
.
Volgens mij komt aceton in je bloed terecht, ik zou echt aceton vrij nemen.
Het helpt als je het watje er een paar sec op de nagel drukt, los het nagellak op en kan je het er van af wrijven
Heb je de merkstift per ongeluk gepakt ofzo? Ik heb dit probleem werkelijk nooit, ook geen ingetrokken kleurstoffen. En ik draag altijd nagellak.

Zelfs met de allergoedkoopste remover geen problemen.
Acetonvrij werkt prima.

Watje of celstofdepper ( pluist niet zo) goed natmaken. Even paar seconden erop drukken en dan zou je het er zo af moeten kunnen vegen.

Glitters kunnen wel hardnekkig zijn. Die zou ik evenweken of toch met aceton gebruiken.

En daarna lekker handcreme of nagelriemolie.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven