Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
zondag 7 november 2010 om 14:31
maandag 8 november 2010 om 09:10
maandag 8 november 2010 om 09:37
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 08 november 2010 @ 09:10:
Ja Ellen, ik.
Ik heb dat dus sinds ik terug ben van vakantie, heb er zelfs een die in de lengte inscheurt. Ben aan het smeren met een of ander cremepje voor de nagelriemen en aan het lakken met nagelverharder, maar het lijkt allemaal geen tot gruwelijk weinig effect te hebben.
Ik smeer hier dus ook met Lemony Flutter voor de nagelriemen en ook wel nagelverharder, maar geen resultaat helaas
Net of de bovenste laag loslaat en dan blijft een heel dun laagje nagel over wat zo breekt of inscheurt.
Iemand misschien een idee voor een kuurtje van Hérome of Trind o.i.d.?
Ja Ellen, ik.
Ik heb dat dus sinds ik terug ben van vakantie, heb er zelfs een die in de lengte inscheurt. Ben aan het smeren met een of ander cremepje voor de nagelriemen en aan het lakken met nagelverharder, maar het lijkt allemaal geen tot gruwelijk weinig effect te hebben.
Ik smeer hier dus ook met Lemony Flutter voor de nagelriemen en ook wel nagelverharder, maar geen resultaat helaas
Net of de bovenste laag loslaat en dan blijft een heel dun laagje nagel over wat zo breekt of inscheurt.
Iemand misschien een idee voor een kuurtje van Hérome of Trind o.i.d.?
maandag 8 november 2010 om 11:18
maandag 8 november 2010 om 17:51
Ik kom alleen even zwaaien, niets nieuws gekocht de laatste tijd. Verder is OPI Bogota Blackberry nog steeds mijn absolute favoriet Hij zit nog op mijn teennagels, van mijn vingernagels heb ik hem af moeten halen vanwege flink chippen na drie dagen.
Ik ben opzoek naar een goede basecoat, eentje die langer blijft zitten. Ik heb er nu een van Gosh en denk erover om OPI Nailenvy te kopen. Iemand een beter idee?
woensdag 10 november 2010 om 09:05
Ik heb een basecoat van Catrice en eentje van Koh. Vind ze allebei prima. Bij mij blijft de lak meestal 3 tot 5 dagen mooi zitten. Topcoat gebruik ik ook van Catrice momenteel.
Elle, echt vervelend van je nagels. Ik zou geen idee hebben wat eraan de hand zou kunnen zijn. Misschien vitaminen slikken? Omega 3-6-9 is toch ook goed voor de haren en nagels? En vitamine...E?? Ik weet het niet meer precies...
Elle, echt vervelend van je nagels. Ik zou geen idee hebben wat eraan de hand zou kunnen zijn. Misschien vitaminen slikken? Omega 3-6-9 is toch ook goed voor de haren en nagels? En vitamine...E?? Ik weet het niet meer precies...
donderdag 11 november 2010 om 18:45
maandag 15 november 2010 om 09:08
Nagels nog steeds een ramp. Overigens vind ik de MHNY serie niet echt geweldig, blijft niet echt goed zitten, chipte de eerste dag al.
Heb van Essence een magnetische lak gescoord, nog niet geprobeerd. Verwacht er niet zo heel veel van.
Indigo, ik heb vriendlief gevraagd om het flesje in werktijd te posten, iedere keer als ik eindelijk de file uit was, postkantoor dicht... las alleen wel dat TNT gaat staken deze week???
Heb van Essence een magnetische lak gescoord, nog niet geprobeerd. Verwacht er niet zo heel veel van.
Indigo, ik heb vriendlief gevraagd om het flesje in werktijd te posten, iedere keer als ik eindelijk de file uit was, postkantoor dicht... las alleen wel dat TNT gaat staken deze week???
maandag 15 november 2010 om 23:45
Nou moe dat was me ff het lakken wel
Spruced up Essence
Dacht toen ohh doe er een matte topcoat van Koh over, nou dat zag er dus vies mat groenig uit. Niet mooi.
Op zoek in de lakjes lade;
China Glaze Zombie Zest tegen gekomen....
1 laagje erover, ziet er zo, onder de lamp redelijk ok uit. Morgen bij daglicht eens goed kijken. God weet loop ik giga voor lul haha
Spruced up Essence
Dacht toen ohh doe er een matte topcoat van Koh over, nou dat zag er dus vies mat groenig uit. Niet mooi.
Op zoek in de lakjes lade;
China Glaze Zombie Zest tegen gekomen....
1 laagje erover, ziet er zo, onder de lamp redelijk ok uit. Morgen bij daglicht eens goed kijken. God weet loop ik giga voor lul haha
dinsdag 16 november 2010 om 12:32
Glitterzzzz, wat een klus toch ik zie hem wel een keer verschijnen hier (als de TNT niet staakt). Lief dat je er zoveel moeite voor doet.
Zwup! Daar ben je hoe is het met je? Hier ook niks op de nagels hoor, pff, hoe deed ik dat eerst toch? Elke keer lakken enzo. Ik weet het niet meer???
Elle, wat vervelend dat je een kuttijd hebt gehad gaat het weer beter nu?
Hier is alles wel oké, ook wel moeilijke tijden, maar lijkt wel weer op de rit nu. Wil toch weer eens gaan lakken, maar kan er de tijd en rust niet echt voor vinden eigenlijk. Kom er niet aan toe.
Zwup! Daar ben je hoe is het met je? Hier ook niks op de nagels hoor, pff, hoe deed ik dat eerst toch? Elke keer lakken enzo. Ik weet het niet meer???
Elle, wat vervelend dat je een kuttijd hebt gehad gaat het weer beter nu?
Hier is alles wel oké, ook wel moeilijke tijden, maar lijkt wel weer op de rit nu. Wil toch weer eens gaan lakken, maar kan er de tijd en rust niet echt voor vinden eigenlijk. Kom er niet aan toe.
vrijdag 26 november 2010 om 22:20