Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Leuke kleurtjes Advies! Ik ben erg benieuwd naar je blauwe kleurtjes, er zitten mooie bij!
Ik ben er weer

Hoest met iedereen?

Ik zie wel leuke lakjes van Advies en Mosterd, Mooooooooooii.

Ik heb de laatste tijd dus niets gekocht, en ben ook niet echt op de hoogte.

Zwup, hoe bevalt je make-up?

Weet je hoe je het moet gebruiken?
Hoi dames, ik was hier een tijdje niet actief. Maar ik heb de laatste tijd geen nieuwe gekocht en vond het niet zinvol om alleen maar te posten welke kleur ik op heb, als ik die al eens met een plaatje heb gepost.

Daarom dus nu alleen maar even de groetjes aan jullie allemaal!
Hoi,

Ja rustig hier de laatste tijd! Elle en Veronique, hoe is het met jullie?

Hier ook geen nieuwe lakken en eigenlijk ook nog steeds niet gelakt. Nagels komen langzaam eindelijk weer tot een mooie lengte. Lijkt een eeuw te duren deze keer!!
Hier ook nog steeds korte nagels

Elke keer denk ik dat ze een beetje groeien en dan breekt er weer 1, het is net of ze splijten, dat de bovenste laag loslaat zeg maar.

Klinkt dat bekend bij iemand?
Ja Ellen, ik.

Ik heb dat dus sinds ik terug ben van vakantie, heb er zelfs een die in de lengte inscheurt. Ben aan het smeren met een of ander cremepje voor de nagelriemen en aan het lakken met nagelverharder, maar het lijkt allemaal geen tot gruwelijk weinig effect te hebben.
Ik lak af en toe, vind het heerlijk om op een rustige avond of in het weekend daar de tijd voor te nemen. Verder gaat alles goed hoor!
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 08 november 2010 @ 09:10:

Ja Ellen, ik.

Ik heb dat dus sinds ik terug ben van vakantie, heb er zelfs een die in de lengte inscheurt. Ben aan het smeren met een of ander cremepje voor de nagelriemen en aan het lakken met nagelverharder, maar het lijkt allemaal geen tot gruwelijk weinig effect te hebben.

Ik smeer hier dus ook met Lemony Flutter voor de nagelriemen en ook wel nagelverharder, maar geen resultaat helaas

Net of de bovenste laag loslaat en dan blijft een heel dun laagje nagel over wat zo breekt of inscheurt.

Iemand misschien een idee voor een kuurtje van Hérome of Trind o.i.d.?
Ik zit dus al aan de nagelverharder Strong van Herome. (extra strong mocht niet, alleen als deze niet zou helpen.

Het spul voor de nagelriemen is van Dr Fixx. (Dat werkt wel ok)

Heb ook al een andere vijl gekocht. Kan nu niets meer bedenken wat nog zou kunnen helpen....

Ik kom alleen even zwaaien, niets nieuws gekocht de laatste tijd. Verder is OPI Bogota Blackberry nog steeds mijn absolute favoriet Hij zit nog op mijn teennagels, van mijn vingernagels heb ik hem af moeten halen vanwege flink chippen na drie dagen.

Ik ben opzoek naar een goede basecoat, eentje die langer blijft zitten. Ik heb er nu een van Gosh en denk erover om OPI Nailenvy te kopen. Iemand een beter idee?
Sorry Naomii, ik heb geen goed idee, mn basecoat is van Essence geloof ik, topcoat Seche Vite of iets soortgelijks van China Glaze, of een matte van Koh.
Waar is Zwup?

Hier nog steeds niks te melden op nagellakgebied. Nagels zijn wel weer aangegroeid. Links heeft intussen een mooie lengte, maar rechts loopt achter, dus ik wacht toch nog even met lakken Het is echt langggggggg geleden!!
Ik heb een basecoat van Catrice en eentje van Koh. Vind ze allebei prima. Bij mij blijft de lak meestal 3 tot 5 dagen mooi zitten. Topcoat gebruik ik ook van Catrice momenteel.

Elle, echt vervelend van je nagels. Ik zou geen idee hebben wat eraan de hand zou kunnen zijn. Misschien vitaminen slikken? Omega 3-6-9 is toch ook goed voor de haren en nagels? En vitamine...E?? Ik weet het niet meer precies...
* zwaait even *

Ik heb een kleine forumbreak. Ik ben volgende week weer terug.

Ik doe mee aan de Secret Twitter Santa en heb een aantal lakjes gevraagd:

Stargazer 307

Stargazer 317

Barry M Dusky Mauve

China Glaze Jolly Holly

China Glaze Little Drummer Boy

China Glaze Party Hearty

En Orly Cosmic FX lakjes maar die zal ik niet krijgen
Nagels nog steeds een ramp. Overigens vind ik de MHNY serie niet echt geweldig, blijft niet echt goed zitten, chipte de eerste dag al.

Heb van Essence een magnetische lak gescoord, nog niet geprobeerd. Verwacht er niet zo heel veel van.

Indigo, ik heb vriendlief gevraagd om het flesje in werktijd te posten, iedere keer als ik eindelijk de file uit was, postkantoor dicht... las alleen wel dat TNT gaat staken deze week???
Nou moe dat was me ff het lakken wel

Spruced up Essence

Dacht toen ohh doe er een matte topcoat van Koh over, nou dat zag er dus vies mat groenig uit. Niet mooi.

Op zoek in de lakjes lade;

China Glaze Zombie Zest tegen gekomen....

1 laagje erover, ziet er zo, onder de lamp redelijk ok uit. Morgen bij daglicht eens goed kijken. God weet loop ik giga voor lul haha
en glitterzzzz loop je voor lul vandaag met je nagels

Glitter, het lijkt me best ok toch?

Blue, wat is secret twitter santa?

Ik heb even niks op mijn nagels. Zal dit weekend eens gaan smeren.

Indigo/Elle hoe is het met jullie?

Noom, ik gebruik nooit een basecoat dus ik weet he tniet.

Hier is het weer oké, een KUTperiode gehad, maar ben er weer!

Hoest met de rest?

Mijn nagels zijn nog steeds bagger
Glitterzzzz, wat een klus toch ik zie hem wel een keer verschijnen hier (als de TNT niet staakt). Lief dat je er zoveel moeite voor doet.

Zwup! Daar ben je hoe is het met je? Hier ook niks op de nagels hoor, pff, hoe deed ik dat eerst toch? Elke keer lakken enzo. Ik weet het niet meer???

Elle, wat vervelend dat je een kuttijd hebt gehad gaat het weer beter nu?

Hier is alles wel oké, ook wel moeilijke tijden, maar lijkt wel weer op de rit nu. Wil toch weer eens gaan lakken, maar kan er de tijd en rust niet echt voor vinden eigenlijk. Kom er niet aan toe.
Secret Twitter Santa is net zo iets als lootjes trekken met sinterklaas, alleen dit is met virtuele vrienden.

Hier de laatste tijd geen nieuwe lakjes meer gekocht. Ik vind het voorlopig wel even goed zo denk ik, ik heb nu zoveel keus.
Sowhee, niemand meer aan het lakken?

Zo druk als er eerst gekletst werd zo rustig is het nu!!
Iedereen is aan het lakken, denk ik. Dan is typen lastig. Heb mijn teennagels net gelakt, maar daar typ ik niet mee.
Heb toevallig gister weer wat op gedaan Elle. OPI DS signature. Hoe is het met jou en met de lakjes?

Ik heb het super druk gehad de laatste weken, dus niet veel puf over om te lakken. Moet het gewoon weer vaker doen. Kost met die seche zo weinig tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven