Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
zaterdag 27 november 2010 om 12:53
Hallo allemaal,
aangezien dit nogal een vol topic is, heb ik eerlijk gezegd niet de tijd genomen om alles door te lezen. Risico is dan wel dat deze vraag al een keer gesteld is, dat moeten jullie me dan maar vergeven
Ik wil mijn nagels graag blank lakken en dan aan het einde van de nagel zo'n wit randje. Ik ben al eens even wat aan het knoeien geweest, maar dat zag er niet uit
Kunnen jullie me vertellen hoe ik het beste een strak wit randje maak en hoe groot moet dit randje zijn?
aangezien dit nogal een vol topic is, heb ik eerlijk gezegd niet de tijd genomen om alles door te lezen. Risico is dan wel dat deze vraag al een keer gesteld is, dat moeten jullie me dan maar vergeven
Ik wil mijn nagels graag blank lakken en dan aan het einde van de nagel zo'n wit randje. Ik ben al eens even wat aan het knoeien geweest, maar dat zag er niet uit
Kunnen jullie me vertellen hoe ik het beste een strak wit randje maak en hoe groot moet dit randje zijn?
zaterdag 27 november 2010 om 15:42
Pasgeleden was ik een dagje in Amsterdam, voelde me echt zo'n provinciaaltje!! Wat een keuze. In de Bijenkorf een hele grote KOH stand, meteen een nagellakje gekocht natuurlijk (rainy days mooi grijs). Deze werd uitgebreid verpakt in een kleine verpakking met daaromheen nog weer een enorme tas.......... hoezo reclame!
Maar wel leuk, nagellak nog niet geprobeerd, nu Rimmel Pro op, bevalt me ook heel goed maar er komen niet zo vaak nieuwe kleuren van.
Maar wel leuk, nagellak nog niet geprobeerd, nu Rimmel Pro op, bevalt me ook heel goed maar er komen niet zo vaak nieuwe kleuren van.
zaterdag 27 november 2010 om 23:31
Hier ook druk!! Maar ik mis mijn mooie nagels wel. Helaas is mijn hele rechterhand op pink na gesneuveld, dus het is weer wachten tot die weer aangroeien en dan ergens een keer de tijd nemen om te lakken. Het stond zo mooi in de zomer!!! Hopelijk voor de kerst dan maar weer mooi gelakte nagels!
French (blanke lak met witte tip) doe ik met een pen ipv een kwastje. Je kan ook van die stickers kopen, daarmee kan je je nagels afplakken en er overheen lakken, maar ik blijf dan altijd plakrandjes houden.
French (blanke lak met witte tip) doe ik met een pen ipv een kwastje. Je kan ook van die stickers kopen, daarmee kan je je nagels afplakken en er overheen lakken, maar ik blijf dan altijd plakrandjes houden.
donderdag 2 december 2010 om 12:31
quote:Zwuppeliennn schreef op 29 november 2010 @ 09:02:
Elle, wij hebben niks aan die stomme L*nda Zijn allemaal winkels die echt mijlen (100+ km) bij ons uit de buurt liggen Kan iemand hier even een lijstje posten met de plaatsen waar dit is? Dan kan ik even kijken of het wel bij mij in de buurt is, dan ga ik er zeker gebruik van maken! Goede tip!
Elle, wij hebben niks aan die stomme L*nda Zijn allemaal winkels die echt mijlen (100+ km) bij ons uit de buurt liggen Kan iemand hier even een lijstje posten met de plaatsen waar dit is? Dan kan ik even kijken of het wel bij mij in de buurt is, dan ga ik er zeker gebruik van maken! Goede tip!
donderdag 2 december 2010 om 15:48
vrijdag 3 december 2010 om 12:46
mmmh, iedereen is hier nagellakloos dus? Mijn nagels zijn ook bagger. Ik heb zelfs een nagelverharder gekocht! (Sally Hansen) Dat is bij mij zelden nodig
Ik heb wel wat lakjes gekocht maar nog niet geprobeerd. Ik heb ook de Essence metallics gekocht, helaas was er niet veel keuze meer. Ik heb dit gekocht:
Essence metallics Metal Battle
Essence metallics Iron Goddess
Catrice Time Square at Midnight
Ik heb wel wat lakjes gekocht maar nog niet geprobeerd. Ik heb ook de Essence metallics gekocht, helaas was er niet veel keuze meer. Ik heb dit gekocht:
Essence metallics Metal Battle
Essence metallics Iron Goddess
Catrice Time Square at Midnight