Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
WIC Rome

WIC New Delhi

Van de MNY serie

oogschaduw

-rood 328

-zilver 609

-blauwgrijs 629

-donkerblauw met zilveren deeltjes 645

glos-

-lichtgroenig 765

-aubergine 593

-goudkleurig 489

-ijsblauw 686
Euhhhh ik dacht probeer die rode oogschaduw even, totaal onverwacht... maar ik vind het nog gaaf ook nog. Krijg er alleen wel eng groeninge ogen van.
Glitter, wat een lieve collega's heb je zeg!

Leuke kleurtjes heb je op de kop getikt. Ik zal van de week ook nog maar eens gaan kijken denk ik.

Indigo, ik heb nu Suzi ski's in the pyrenees (of hoe je het ook schrijft) Suede op met seche erover zodat het een hele gave glans heeft.

Kan me voorstellen dat je het lakken mist. Ik heb deze week een tijdje met van die mooie bladders rondgelopen, maar ben toch blij dat het er nu weer netjes bij staat.

Glitter, wat leuk dat je rode oogschaduw goed is uitgevallen! Goed dus dat je geprobeerd hebt
Ja...pfff...stomme nagels ook, maar had ze ook echt niet verzorgd en ook wat aan zitten trekken (ipv vijlen en ook velletjes) de laatste weken als ik nu foto's zie van de zomer denk ik, aaahhhh had ik nu maar zulke mooie nagels! Maar goed, geduld hè.

Glitterzzzz, wat een lieve collega's heb je!!! :-)
Misschien doe ik morgen trouwens wel een french, die staat zo mooi bij korte nagels, bij lange vind ik het weer niet staan (bij mij).
Oeh, das wel een goed idee Indigo!
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 27 oktober 2010 @ 19:02:

Kop en rugpijn zijn inmiddels weg, buikpijn is er nog, kruik niet nodig ik heb een kat.

Aww wat kut hopelijk maakt de kat het goed :*

En hoewel ik Lemony Flutter niet heb denk ik dat Sweetly You niet veel daarvan zal verschillen. Of vice versa for that matter.
Mijn kat kan heel goed voor kruik spelen, heeft hij heel goed op geoefend.

Mijn huidige collega's zijn allemaal lief, over het zooitje waar ik heen moet ben ik wat minder te spreken.

Maar goed ze krijgen over 2 weken oprottaart. (Had nog geen tijd gehad om taart te bakken voor mn verjaardag)
Hahaha je meent het :')

Nou succes met de taart, maak hem niet te lekker ;)
Ik heb nog nooit een vieze taart gemaakt...kan het natuurlijk wel eens proberen.
Boehoee heb ik weer 2 WIC lakjes gekocht, kan ik dr niet eens een plaatje van vinden.....(Oude kleur of zo want wat 2 voor 5 euro

Helsinki (beetje goudshimmer)

Lisbon (paars met een shimmer)
Hahaha, voor 2 voor 5 euro zou ik me niet druk maken

Ik heb de zilveren glitter van MNY gekocht en op ebay een 88 matte palette. Ben heel benieuwd hoe dat ding bevalt. Ach, als het een miskoop was, dan zijn het maar 7 euro.
Zwup ik maak me ook niet druk, maar baal dat ik geen plaatje kan plakken haha.

Je matte palette zegt me dan weer niets he.
Hoi, ik ben al dagen op zoek naar een bepaalde kleur nagellak. volgens mijn collega had ze die bij de Hema gekocht..maar ik kan hem daar niet vinden.

ik zoek: een matte leverkleurige nagellak, ...wie o wie weet raad
Glitter, ik zal later even een plaatje plakken. Mobiel lukt niet. Het zijn iig 88 kleurtjes oogschaduw in 1 palette.

Noorz, dat is makkelijk op te lossen. Koop een matte topcoat van essence/catrice (kruidvat/trekpleister) of van de hema en doe die over de leverkleurige lak. Die kan je ook wel van catrice vinden denk ik
Ohh cool Zwup

Ik wil zo nog een waterverfdoos, maar dat is dan weer wat anders natuurlijk.

Het lijkt er wel verdacht veel op inderdaad Ik ben echt super nieuwsgierig naar het ding. Hoor er heel veel goede verhalen over.

Zulke waterverfdozen zijn er ook wel te krijgen toch? Wat doe je precies met die waterverf? (verven, ik weet het, maar wat? )
Mooi, Zwup!! Ben benieuwd hoe het bevalt! Ik hoor er ook positieve verhalen over.

Ik heb verder echt niks te melden op nagellak gebied ben nog steeds aan het wachten tot mijn nagels weer mooi zijn aangegroeid, gaat langzaam, maar gestaag vooruit.
Zwup, als ik heel veel zin heb maak ik wel eens een aquarell, maar ik doe ook gewoon acryl en olieverf. Of beeldhouwen, keramiek, tekenen, haken, breien, knutselen....hangt er vanaf waar ik zin in heb. Schilderen en beeldhouwen is voornamelijk abstract. Tekenen meestal weer niet.

En ja zulke waterverfdozen zijn er, maar kosten een kapitaal wil je een beetje goede verf hebben.

Indigo, ik moet nog steeds je pakje afgeven op het postkantoor...stond ik er vrijdag was t dicht, zaterdag ook al...ga het donderdagmiddag in mn pauze proberen. Dan is het vast open. Met mijn nagels is het overigens net zo'n drama, inmiddels alles weer superkort omdat de stukjes er af blijven bladderen. Heb nu van dokter Fix al nagelriemhersteller en versteviger, een handmasker.... en nagelverharder van Herome...
Hallloo Ik kom ook weer even langs!

Als jullie op Misslipgloss.nl komen, staat er bij het artikel over Eyeko (ff er op klikken en dan onderaan) een code. Als je die bij je bestelling invoert krijg je een verrassing.

Gaat weer weg
Ik zie hem wel verschijnen, Glitterzzzz
Ja ja, het is weer zover ik heb weer een bestelling gedaan wat ik van harte kan aanbevelen want de koers is errug gunstig momenteel. TD heeft wel de verzendkosten verhoogd naar $20,-

Mijn pakketje, kan niet wachten!

CC worth the risque

CC translucent

CC Fashion addict

CC love 'em leave 'em

Orly Royal Navy

OPI it's a girl

OPI ski teal we drop

CG emerald sparkle

En tot slot:

MISA a sin worth committing

Oh leuke bestelling! Hopelijk krijg je geen invoerrechten, anders ben je nog niet voordelig uit :(

Nieuwe aankopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven