Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
woensdag 27 oktober 2010 om 20:24
Glitter, wat een lieve collega's heb je zeg!
Leuke kleurtjes heb je op de kop getikt. Ik zal van de week ook nog maar eens gaan kijken denk ik.
Indigo, ik heb nu Suzi ski's in the pyrenees (of hoe je het ook schrijft) Suede op met seche erover zodat het een hele gave glans heeft.
Kan me voorstellen dat je het lakken mist. Ik heb deze week een tijdje met van die mooie bladders rondgelopen, maar ben toch blij dat het er nu weer netjes bij staat.
Glitter, wat leuk dat je rode oogschaduw goed is uitgevallen! Goed dus dat je geprobeerd hebt
Leuke kleurtjes heb je op de kop getikt. Ik zal van de week ook nog maar eens gaan kijken denk ik.
Indigo, ik heb nu Suzi ski's in the pyrenees (of hoe je het ook schrijft) Suede op met seche erover zodat het een hele gave glans heeft.
Kan me voorstellen dat je het lakken mist. Ik heb deze week een tijdje met van die mooie bladders rondgelopen, maar ben toch blij dat het er nu weer netjes bij staat.
Glitter, wat leuk dat je rode oogschaduw goed is uitgevallen! Goed dus dat je geprobeerd hebt
woensdag 27 oktober 2010 om 20:29
woensdag 27 oktober 2010 om 21:19
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 27 oktober 2010 @ 19:02:
Kop en rugpijn zijn inmiddels weg, buikpijn is er nog, kruik niet nodig ik heb een kat.
Aww wat kut hopelijk maakt de kat het goed :*
En hoewel ik Lemony Flutter niet heb denk ik dat Sweetly You niet veel daarvan zal verschillen. Of vice versa for that matter.
Kop en rugpijn zijn inmiddels weg, buikpijn is er nog, kruik niet nodig ik heb een kat.
Aww wat kut hopelijk maakt de kat het goed :*
En hoewel ik Lemony Flutter niet heb denk ik dat Sweetly You niet veel daarvan zal verschillen. Of vice versa for that matter.
woensdag 27 oktober 2010 om 23:07
dinsdag 2 november 2010 om 10:44
Glitter, ik zal later even een plaatje plakken. Mobiel lukt niet. Het zijn iig 88 kleurtjes oogschaduw in 1 palette.
Noorz, dat is makkelijk op te lossen. Koop een matte topcoat van essence/catrice (kruidvat/trekpleister) of van de hema en doe die over de leverkleurige lak. Die kan je ook wel van catrice vinden denk ik
Noorz, dat is makkelijk op te lossen. Koop een matte topcoat van essence/catrice (kruidvat/trekpleister) of van de hema en doe die over de leverkleurige lak. Die kan je ook wel van catrice vinden denk ik
dinsdag 2 november 2010 om 11:56
dinsdag 2 november 2010 om 17:25
Zwup, als ik heel veel zin heb maak ik wel eens een aquarell, maar ik doe ook gewoon acryl en olieverf. Of beeldhouwen, keramiek, tekenen, haken, breien, knutselen....hangt er vanaf waar ik zin in heb. Schilderen en beeldhouwen is voornamelijk abstract. Tekenen meestal weer niet.
En ja zulke waterverfdozen zijn er, maar kosten een kapitaal wil je een beetje goede verf hebben.
Indigo, ik moet nog steeds je pakje afgeven op het postkantoor...stond ik er vrijdag was t dicht, zaterdag ook al...ga het donderdagmiddag in mn pauze proberen. Dan is het vast open. Met mijn nagels is het overigens net zo'n drama, inmiddels alles weer superkort omdat de stukjes er af blijven bladderen. Heb nu van dokter Fix al nagelriemhersteller en versteviger, een handmasker.... en nagelverharder van Herome...
En ja zulke waterverfdozen zijn er, maar kosten een kapitaal wil je een beetje goede verf hebben.
Indigo, ik moet nog steeds je pakje afgeven op het postkantoor...stond ik er vrijdag was t dicht, zaterdag ook al...ga het donderdagmiddag in mn pauze proberen. Dan is het vast open. Met mijn nagels is het overigens net zo'n drama, inmiddels alles weer superkort omdat de stukjes er af blijven bladderen. Heb nu van dokter Fix al nagelriemhersteller en versteviger, een handmasker.... en nagelverharder van Herome...
donderdag 4 november 2010 om 17:51
Ja ja, het is weer zover ik heb weer een bestelling gedaan wat ik van harte kan aanbevelen want de koers is errug gunstig momenteel. TD heeft wel de verzendkosten verhoogd naar $20,-
Mijn pakketje, kan niet wachten!
CC worth the risque
CC translucent
CC Fashion addict
CC love 'em leave 'em
Orly Royal Navy
OPI it's a girl
OPI ski teal we drop
CG emerald sparkle
En tot slot:
MISA a sin worth committing
Mijn pakketje, kan niet wachten!