Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Leuk filmpje. Die oogschaduws zien er goed uit. Ben benieuwd naar de kwaliteit. Ik heb wat oogschaduws van Gosh een tijd geleden gekocht in de aanbieding, maar die vind ik redelijk waardeloos. Beetje jammer!

Volgens mij zit er bij de nagellakken toch niet zo heel veel verrassends. We zijn natuurlijk ontzettend verwend met al die CG, OPI, Nubar, Orly enz. enz. enz. kleuren
De kwaliteit van de oogschaduw is prima. Ik heb een blauwe en die is goed gepigmenteerd en kan je mooi aanbrengen. Mijn look ermee was alleen grandioos mislukt Ik had het zo voorelkaar gekregen dat het net leek alsof ik mezelf een blauw oog had geslagen

Zal het deze week nog eens proberen
@Indigo, dr zitten best een paar leuke lakjes tussen. Ik vond ze ook niet allemaal geweldig.

Zijn jouw nagels ook al zo vervelend, bij mij springen er gewoon stukken af, scheuren zijn ook hip nu...heel irritant. Snap niet waarom, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. (Behalve als het vriest dat het rammelt)

Gosh oogschaduw heb ik denk ik ook 3 van die 4 kleurtjes doosjes van... werken idd voor geen meter.

@Zwup; ohh die look had ik weleens willen zien. (Ik heb ooit een pikzwarte oogschaduw met zilveren glitters van Collistar gekregen en dat ziet er ook uit of je klappen hebt gehad, met als special effect, na 2 uur hangen de glitters op kinhoogte en ben je net een pandabeer)

Ik vond die rode mooi, maar dat durf ik niet aan, volgens mij zie je er dan uit of je de hele dag hebt lopen huilen....

Ik had blauw met lichtblauw (pupa) en wat groen (sephora) maar dat was dus echt de combi niet Ik had ook best als drag queen aan de slag gekunt.

Zwart met glitters klinkt ook heftig trouwens! Van collistar zou je wel beter verwachten.

Rood is inderdaad gevaarlijk. Ik vind bij sommige kleuren roze al dat het wat huilerig wordt. Maar aan de andere kant, het is 2,5 euro. Daar kan je het voor proberen toch
Plaatjes Zwup whaha. Ik had er nog wat geel en paars bij gedaan....;-)

Ach het zwart bleef heel goed plakken, mijn god dat was zelfs een regelrechte ramp om het eraf te krijgen. (Toen wist ik ook nog niet wat ik nu wel weet, met een laagje foundation op je ooglid blijft het wel hangen en ik had ook rijkelijk enthousiast geoogschaduwd... zeg maar. Voor het drag queen effect hier had ik nog een zilveren highlighter moeten gebruiken.)
Ik heb geprobeerd een foto te maken op verzoek van Twis volgens mij. Maar ik kreeg het niet voor elkaar. Mijn mobiel heeft niet zo'n geweldige camera.

Oeh, paars en geel klinkt ook briljant

Heb jij trouwens ook dat hoe hard je ook boent er altijd glitters achterblijven?
Ja Zwup dat ken ik, erger nog, zelfs na douchen zitten ze nog op je hoofd. Met als gevolg dat ik afhankelijk van wanneer ik mn bed afhaal nog max een week in de glitters lig.
Hahaha, ja precies! Of dat je nog een week een glitter op het puntje van je neus hebt zitten die je al over je hele gezicht hebt verplaatst
Goedemorgen

Glitterzzz, ja mijn nagels zijn niet echt de mooiste op het moment. Zeker niet in vergelijking met een week of 6 terug komt deels doordat ik er geen tijd voor heb gehad en er dus totaal geen aandacht aan heb besteed + mijn nagelriemolie is al weken op, maar ik denk ook wel door het weer. Alles lijdt onder dit weer!!!! Mijn haar is droog en statisch, mijn huid is droog, lippen zijn droog, handen zijn droog. Word er gek van!!! Misschien heeft het bij jou dan ook met het weer te maken? Wel irritant.

Nee, die Gosh is niks! Ik had toch meer verwacht, want vind ze vrij prijzig voor zo'n drogistenmerk. Koop het in ieder geval niet meer.

Ik zou wel mooi oogmakeup kunnen aanbrengen. Ben er niet zo'n held in en kies meestal voor de bekende weg (dus niet zo felle kleurtjes op "normale" dagen) maar ik zie soms zulke mooie dingen, of ook bij anderen.
Morgen!

Indigio, ik heb Lemony Flutter voor m'n nagelriemen. En ik gebruik het ook voor droge ellebogen enzo. Gaat best lang mee, zo'n potje.
Ik heb er een van Sweetly You die is ook ergggg fijn! Ik bleef in het begin maar smeren joh!
Janna, ik wilde ook Lemony Flutter, maar kom op het moment niet echt in de buurt van een Lush en hij was ook niet meer leverbaar. Volgende keer ga ik ervoor Ik ga je trouwens nog terugmailen, maar eerst even koken.

Blue, waar is Sweetly You van?

Ik heb de MNY collectie mogen beworderen bij de etos. Er zaten inderdaad wat mooie kleuren nagellak tussen. Van de lipgloss was er ook een aantal kleuren dat ik mooi vond, maar overal zit glitters in!! (en dat wil ik liever niet, ben geen 12 meer ) Oogschaduw moet ik nog een keertje kijken.
Joepie de poepie, weer een nagel minder. Idiote is dat het allemaal links is.
Hahaha, door een klein beetje shimmer/glitter ben je toch niet meteen 12 Indigo

Grrr..wat irritant Glitter!
Indigo: Gewoon eens swatchen! Ik heb de rode gekocht en als ik die op m'n lippen doe, zie ik helemaal geen glitter hoor
Ik heb op mijn hand even geprobeerd, maar ik wil toch echt geen glittertjes op mijn lippen. Shimmer vind ik niet erg, maar niet die losse glittertjes.
Vooral niet die glitters die blijven hangen terwijl de (kleur van de) gloss er allang af is..

Bij de rooie dus gelukkig geen last van
@ Zwup, in mn jacht naar een enveloppe met bubbeltjes voor Indigo ook nog even die rode oogschaduw gescoord (en nog 3 anderen....) en 2 lipglosjes. Ik ben echt erg!
Hahaha, enveloppen liggen vast naast het make up?

Het is ook een mooie lijn om te zien met veel keus voor een leuk prijsje - sowieso dus moeilijk om te weerstaan
Indigo... het begon met...

knallende buikpijn, hoofdpijn en een zere rug...5 km voor mn werk bedacht ik dus.... tampons vergeten....omdraaien had geen zin. Ik zou wel tot de pauze wachten.

Mn 2de client vandaag was ziek, maar durfde niet meer af te bellen voor de zoveelste keer, maar ik ben na 15 minuten gegaan. Heb niet zo heel veel zin in ziek worden.... dus op weg naar mn auto kwam ik langs een Etos, dus ik dacht Eureka Tampons, toen zag ik dat schapje en dacht ohh nou dan neem ik nog even oogschaduw en lipglos mee. Daarna liep ik langs het postkantoor en dacht bubbeltjesenveloppen. Want dat lakje staat er nog steeds.
quote:indigoblue schreef op 26 oktober 2010 @ 18:30:

Blue, waar is Sweetly You van?

Sweetly You is het merk. http://www.sweetlyyou.com/

En ik heb dan de champagne en aardbeien versie. Ruikt heerlijk en smeert onwijs zuinig en fijn

Ik heb er ooit een review over geschreven> http://batteredrose.tumblr.com/post/937092527
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 27 oktober 2010 @ 12:17:

@ Zwup, in mn jacht naar een enveloppe met bubbeltjes voor Indigo ook nog even die rode oogschaduw gescoord (en nog 3 anderen....) en 2 lipglosjes. Ik ben echt erg!

Vertel ook eens over die andere glosjes en oogschaduws die je hebt gekocht
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 27 oktober 2010 @ 12:56:

Indigo... het begon met...

knallende buikpijn, hoofdpijn en een zere rug...5 km voor mn werk bedacht ik dus.... tampons vergeten....omdraaien had geen zin. Ik zou wel tot de pauze wachten.

Mn 2de client vandaag was ziek, maar durfde niet meer af te bellen voor de zoveelste keer, maar ik ben na 15 minuten gegaan. Heb niet zo heel veel zin in ziek worden.... dus op weg naar mn auto kwam ik langs een Etos, dus ik dacht Eureka Tampons, toen zag ik dat schapje en dacht ohh nou dan neem ik nog even oogschaduw en lipglos mee. Daarna liep ik langs het postkantoor en dacht bubbeltjesenveloppen. Want dat lakje staat er nog steeds.

Prachtig geschreven! Is de buikpijn enzo al wat minder?
Ah Glitterzzzz wat een dag weer! voel je je al wat beter? Lekker op de bank vanavond met een mok thee en iets lekkers? Ben ook benieuwd naar je nieuwe glossjes en oogschaduws.

Blue, de Sweetly You klinkt ook goed!

Wat hebben jullie op de nagels? Ik nog altijd niks, ik wacht even tot ze wat zijn aangegroeid, want zo vind ik het echt niet mooi. Helaas, helaas. Ik mis het wel!!!
Op mn nagels nix, ik mis er 2 links. Vandaag is tot nu toe alles heel gebleven.

Heb wel van mn collega's (die zijn echt helderziend geloof ik) nog 2 glosjes gekregen en nog 2 wiklakjes. (Dat was omdat ik dus verplicht kon verkassen of anders zonder werk zou zitten, ze vonden het zo belachelijk...)

En nu hebben jullie allemaal door dat ik echt heel logisch denk haha.

Kop en rugpijn zijn inmiddels weg, buikpijn is er nog, kruik niet nodig ik heb een kat.

En ik ga nu even mn mega make up lading van vandaag, pakken en hier neer plempen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven