Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Nieuwe fan meldt zich!

Ik heb een hele tijd geen nagellak meer gedragen omdat het niet mocht op mijn werk i.v.m. hygiëne. Had in het weekend dan ook geen zin om voor 2 dagen te gaan lakken. Maar nu met mijn nieuwe baan kan ik eindelijk ook meekwasten :D.

Gister bij de kruidvat ook maar naar die 1+1 actie geweest en met deze thuisgekomen:

Maybelline midnight red:

http://www.flickr.com/photos/keks/45650 ... otostream/

En Rosy sand

http://www.beautyaddicts. ... -Strong-Pro-Rose-Sand.jpg
Choose me blijft niet zo goed zitten... had er twee lagen op en base en top coat maar er zijn nu op mijn wijsvingers en linkerduim al wat stukjes afgebladderd.., moet m er dus maar weer afhalen denk ik, jammer want zit er nog geen 24 uur op. (en ik heb echt geen gekke dingen gedaan trouwens)
Ik heb helemaal niets gekocht tijdens de actie van Kruidvat

Wel mooie kleurtjes trouwens, vooral die nude van Catrice en die Pirate collectie van OPI.
Wat verstandig Elle! Misschien moet ik dat binnenkort ook maar eens proberen Mijn schoenendoos met nagellak begint vol te raken, tijd voor een minder enthousiast inkoopbeleid
Naar aanleiding van het mooie plaatje van Metraton toch maar even naar de kruidvat gehad en 6 kleurtjes gekocht terwijl ik eigenlijk wilde wachten tot NY (maar daar kan ik de OPI collectie nog helemaal kopen )

Mijn buit: 2 kleurtjes van etos (peach-achtig en donkergroen) en 4 van catrice, waaronder Mona Lisa is staring back, nog een muisgrijse (die indigo ook heeft, t 2e plaatje), een donkerblauwe en die die Metratron ook had gepost.

Helaas was Meet me at coral island overal uitverkocht.. sowieso veel op.

Ik heb die nude kleurige nu opgedaan, maar is nog niet zo mooi als op het lijstje (eerst base coat, dan 2 laagjes, dan topcoat)

Indigo, mooie kleuren zeg! heel veel heb ik niet gezien, ben jaloers!Die rimmel is ook prachtig...
Shit... de aanbieding loopt deze week ook nog. Nu moet ik wel op zoek naar koraalkleurige nagellak..
Hahahaha, nog een week die aanbieding!! Nou, ik heb de kleurtjes die ik wilde wel in huis, dus ben er klaar mee

Vivadiva, ja er was bij mij ook heel veel op steeds, maar ik ben een paar keer wezen kijken want ze vullen wel bij. Meet Me At Coral Island is zooooo mooi, anders even wachten tot na de aanbieding (is toch maar 2,50) en anders bij de Trekpleister?

Elle, oooh verstandig hoor!

Wionn, jammer dat Choose Me niet bleef zitten. Wel raar na zo'n korte tijd.

Hamster, welkom
Dankje indigo:-)

Maybelline zou 7 dagen moeten blijven zitten. Is nu op dag 2 al aan het bladderen. Ik heb alleen een basecoat gebruikt en geen topcoat maar toch. Nu maar eraf halen en opnieuw proberen met een topcoat. Moet het allemaal van hetzelfde merk zijn, alle laagjes? Heb ik nu namelijk niet dus weet niet of dat effect heeft op de hechting?
Ik, die normaal nooit kleurtjes nagellak droeg is om!

Ik heb vd week 2 Catrice nagellakjes gescoord bij de kruidvat, een Nudekleur iets met petit four en Meet me at coral island een prachtige koraalachtige kleur!

Ik droeg nooit kleurtjes omdat ze snel gaan bladderen, maar wat een topmerk die Catrice! En nog goedkoop ook! En t was 1+1 gratis, ik heb nu spijt dat ik niet meer gehaald heb! Net even bij de Kruidvat geweest, maar die is helemaal leeg geroofd!

Heb mijn nagels net gedaan (acryl) en zag dat ze O.P.I verkochten, naar aanleiding van dit topic heb ik er 1 aangeschaft Malasian Mist...ik vraag mij af hoeveel deze nagellak kost, ik heb er 9 euro voor betaald. Is dat veel of gewoon een normale prijs?
9 euro is weinig. In Nederland kost het in de winkel of bij nagelstudio's 13,95 Euro, al heeft de Sephora altijd 15% korting en kost het daar dus 12 Euro. Wat is het adres??
Haha het is in Rotterdam op Zuidplein...bij een nagelstudio met allemaal chineesjes en er zit ook een juwelier bij haha vreemde combi voor het 1 gezien.....ze hebben mijn nagels overigens prachtig gedaan, voor herhaling vatbaar, en dat voor 25 euro! Had ik eerder moeten weten! Maar kom normaliter niet zo vaak op Zuidplein.

Hij verkoopt trouwens ook China Glaze voor 9 euro.
1+1 gratis op alle nagellakken bij Kruidvat! Heb Lavenderlicious oid gekocht (en nog 1 extra voor iemand anders)
Heeft Sephora altijd korting?? ohhhh...ik had laatst in NL opi gezien voor 17,95!! tsss.. New York meestal 8,50 dollar (dus dat is ongeveer 6 euro)

Ik ben terug uit New York en heb 5 lakjes gekocht (en heel erg blut, dus mag van mezelf nog meet me at coral island kopen maar dan is het echt even klaar), hele mooie al zeg ik het zelf,

jade is the new black

mermaid's tears

hot & spicy

en nog een vaal lichtroze...

Ook nog 1 van een onbekend merk, soort koraalkleurig.

En ook nog een manicure & pedicure gehad (waar ze alle OPI's hadden, wat een feest..)

Te grappig trouwens.. Ik dacht: OPI is wel een hip merk, maar nee hoor, niet bij de mooie warenhuizen, gewoon bij de kruidvat van NY te krijgen.. Meestal niet alle kleuren , dus ben er wel 10 binnengelopen, maar uiteindelijk wat bij elkaar gesprokkeld.

Ligt t nou aan mij of is op transdesign de OPI niet meer te koop?
Wauw, dat klinkt goed kiss. Zijn het wel echte? Ik ken eigenlijk geen enkele "echte" winkel (dus geen web) in NL waar je China Glaze kan kopen.

Ik heb net weer Meet Me At Coral Island uit de lag getrokken. Denk dat ik het wel trof toen ik deze kocht vorig jaar (was mijn eerste Catrice haha) want vandaag ook weer gezien dat hij heerlijk lakt! Zo makkelijk en moeiteloos, vrij dun, maar dekt toch nog goed. Smeert echt super. En de kleur is natuurlijk fantastisch

Wat hebben jullie op met deze zomerse dagen?
Ik heb nu (draag een outfit met pastel rose/beige tinten) deze op.. mermaid's tears. Mijn vingers bladderen alleen al af, dus denk morgen (lekker dagje vrij) een switch naar lichtrose of misschien kan ik Coral Island eindelijk vinden en dan doe ik die gelijk op

Ja heb die serienummer ofsow die erop staat “nagetrokken” haha en het zijn beide echte......dolblij dus!
Ik zal vd week ff fotos maken
Ben net even zomerse kleurtjes gaan in slaan, ik dacht aan Meet me at coral island en nog eentje erbij ofzo, maar kom thuis met zes kleurtjes...

Dus:

Catrice Meet me at coral island (kent iedereen hier geloof ik wel ;))

Scream peach

Miss piggy reloaded (foto pinkypolish)

I sea you

En ik bedacht me ineens dat ik geen paarse glitter had dus

Forget me not:

Oh, correctie: kwam thuis met zeven kleurtjes

Ook nog:

Essence You belong to me

En What do u think

Klinkt goed kiss, ik kom eigenlijk nooit op Zuidplein maar als ik een keertje in de buurt ben zal ik eens kijken. Is het die tegenover de V&D?

Vivadiva, wat is het geworden vandaag?

Wionn, mooie kleuren. Ik vond die Forget Me Not ook zo mooi, maar heb hem nog steeds niet gekocht. Weet eigenlijk niet of ik hem ooit zou dragen. Die You Belong To Me van Essence vind ik ook supermooi

Ik moet morgen ergens heen (zakelijk) dus moet Meet Me At Coral Island er gelijk weer afhalen. Had er geen rekening mee gehouden. Als ik tijd heb ga ik My Café Au Lait At Nôtre-Dame van Catrice lakken. Dat is zo'n mooie nude!!! (Ben helemaal weg van de nudes, heb er ook veel )

Ik kom me weer even melden... Vorig jaar rond de zomer lekker meegeschreven en toen om onduidelijke redenen ineens niet meer. (Ofwel: gewoon dikke rotsmoes... Ik had niks meer te melden vond ik...)

Maar... Ik heb nu net deze erop geplakt. Geplakt ja... En ik ben fan!

Het is gewoon neon roze! Zonder streepjes of vlekken ernaast (wat ik dus altijd heb). Nu is het even afwachten hoe lang het blijft zitten. Volgens de reclame 2 weken maar ik bijt nog wel eens nagels (daarom lak ik ze, dan doe ik het niet) dus ik denk niet dat ik dat ga halen.

Ik had ook deze gekocht:

Maar die durfde ik er dus niet op te doen als eerste. De eerste nagel ging ook mis dus dat was wel terecht.

Heeft er iemand al ervaring met deze?

Werkt het echt? Het lijkt me zo gaaf om dat te kunnen doen.

En werkt het ook met andere merken dan OPI? (Ze zeggen dat je er perse OPI onder moet doen maar dat lijkt me gewoon een verkooppraatje...)
Indigoblue, die nude is mooi! Ik heb alleen Mona lisa is staring back maar ik voel al aankomen dat ik meer nudes moet gaan kopen!

Karan, wat jij ophebt is een soort opplak-nagellak? Dat kende ik nog niet. Is dat makkelijk te gebruiken? Ook qua formaat, of moet je het zelf op het juiste formaat knippen oid? Ben ook benieuwd hoe lang het blijft zitten!
Hoi

Ik ben er ook weer even

Alleen mijn nagels zijn nog steeds bagger

Ik heb ze vandaag (de stompjes dan) voor het eerst weer een beetje kunnen vijlen, zo kort waren ze.

Ik hoop dat het splijten nu over is, dan kan ik weer lakken.

Ik heb ook die Nude gekocht trouwens, Mona Lisa is Staring Back. Gewoon voor de heb eigenlijk
quote:wionn schreef op 31 mei 2011 @ 18:23:

Karan, wat jij ophebt is een soort opplak-nagellak? Dat kende ik nog niet. Is dat makkelijk te gebruiken? Ook qua formaat, of moet je het zelf op het juiste formaat knippen oid? Ben ook benieuwd hoe lang het blijft zitten!

Ja, het zijn soort stickers.

Ik heb ze doormidden geknipt, zodat ik per plakkertje 2 nagels kon doen (links en rechts). Werkt op zich vrij makkelijk vond ik! Het ziet er ook echt leuk uit, zeker met een printje.

Ik vind ze alleen gruwelijk duur. 9 euro voor een doosje. Als je het doet zoals ik kan je er 2 keer mee doen. Dat is 4,50 per keer.

Vind ik toch iets teveel voor 'gewoon' dagelijks, maar voor een feestje ga ik het zeker vaker doen!
Is wel duur ja, maar wil het wel een keer proberen al zie ik me zelf wel in staat om alles naast m'n nagel te plakken ofzo :D.

Maar ik heb heel vaak niet het geduld te wachten tot de nagellak goed gedroogd is dus daarvoor lijkt het me wel handig.

Ik heb gisteren scream peach gelakt, erg mooi!

Jammer van je nagels, Elle! Hoop dat ze snel weer mooi aangegroeid zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven