Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic

IMG]http://i51.tinypic.com/2qdtkqg.jpg[/IMG]

IMG]http://i55.tinypic.com/2lxw4zk.jpg[/IMG]

toch nog gelukt!

Leuk dat je eigen foto's plakt Silly! Vooral je stipjes op foto 1 vind ik erg leuk.

2 foto's doen het trouwens niet. Moet je nog even een [ voor de eerst img plaatsen.
Dankjewel. ooh is dat het probleem. heb er al twee foto's ondergezet!
Goede tip Flowerbomb van salenail! Is t daar ook goedkoper qua shipping als je een bepaald aantal bestelt?

Ik wil deze OPI's bestellen uit de nieuwe touring collectie:

mmm.. veel lijken toch wel op elkaar. moet nog even een selectie maken dus
Ja, als je meer bestelt wordt het goedkoper.

International postage

Bottle count Postage price

1 3.99

2 7.2

3 10

4 13

5 16

6 17

7-8 19

9-10 22.5

11-12 23

13-15 24

16-17 25
Oeh! Ga vanmiddag even kijken bij een winkel met OPI om wat mooie kleuren te zoeken
Goeie tip inderdaad! Die ga ik ook onthouden. Voor als ik ooit weer nagellak mag kopen .

Die bovenste kleur is mooi Vivadiva! Die zou ik ook wel willen... Die groene heb ik laatst binnen gekregen maar nog niet geprobeerd. Morgen weer eens lakken.
ik heb nu Suzi takes the wheel op:

Ben erg blij met de kleur en hij lakt ook fijn
.
Ik heb 2 nieuwe potjes

NEWYORKCOLORS - Midtown 240

NEWYORKCOLORS - Central Park 216
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Wow, die roze shatter van OPI is gaaf zeg!!

Ik heb nu cafe au lait van catrice op. Blijft mooi!
Ik had afgelopen dagen Raspberry fields op van Catrice, ook erg mooi. Alleen chipte alles wel snel, dus nu weer afgehaald. Moet echt die goede topcoat vinden (al wat winkels afgeweest maar kon niets vinden)

Heb gisteren ook een hele mooie gespot van Rimmel 60 seconds.. zijn ook niet zo duur, misschien haal ik die binnenkort (even bedenken waar ik mezelf die cadeau voor kan geven )

.
Rimmel heeft ook wel fijne kwastjes, alleen voor mijn pink zijn ze eigenlijk een beetje breed. Mooi kleurtje

Ik heb I brake for manicures op (opi touring america). Mooi! Wel donker. In daglicht is het paars maar nu binnen bijna zwart.
quote:missrabbit schreef op 13 september 2011 @ 17:40:

Catrice nagellak is al bij een heleboel kruidvatten waar ik geweest ben uitverkocht

Ze krijgen geloof ik een nieuwe collectie. Ik was vorige week een keer bij kruidvat en toen hadden ze voor een deel nog de oude catrice lakken en voor een deel nieuwe. Het zelfde geldt geloof ik voor essence, las ik ergens.

Had ik net van catrice alles wat ik wilde hebben, gaan ze nieuwe lakjes maken, grr
haha Wionn zo blijven we bezig he

Mooie kleur van OPI, ik ben niet zo van de donkere kleuren, maar deze vind ik erg mooi. Heb je die online besteld? Nieuwe lijn van OPI zitten veel mooie dingen bij. Zit nog even te dubben of ik t online ga aanschaffen
Transdesign is nu helemaal uit de lucht? Kreeg een mail dat ik de nieuwe website www.nailsupplies.us moest checken maar daar staat geen Opi op???
Heb je wel je bestelling ontvangen Blauwbloempje? Of had je nog niks besteld?
Ja die is prima binnengekomen! Doet ie het bij jullie ook niet meer? Ineens 2 dagen nadat het binnen was kon ik er niet meer op en toen ging ik mailen en mailde hij bovenstaande terug.. Heel vreemd.
Fijn dat het binnen is!

Ik kan er ook niet op. Wat ik hier en daar lees is dat dit wel al langer in de planning stond. Dus opzich niet iets om heel erg van te schrikken.
Bij transdesign hadden ze ook al een paar dagen/weken geen OPI meer. Laatst postte Flowerbombje salenail.com, dat is wel een goede nieuwe optie
Als je googlet kom je ook nog nailetc.com tegen. Daar heb ik een tijdje geleden 2x besteld, maar je kunt alleen met Credit card betalen. Daarna is dus mijn credit card gehackt Bij salenail.com kun je met paypal betalen. Dat vind ik een stuk prettiger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven