Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
dinsdag 13 september 2011 om 20:46
Ik had het via iemand van marktplaats waar ik al eerder van had besteld maar ik zag laatst ook die link, salenail, denk dat ik dat de volgende keer doe.
Kan ik ook eens een beginnen china glaze in te slaan want daar heb ik nog niks van
Vriend zei net ook al misprijzend dat mijn nagels nu wel erg donker zijn. Zo binnen in kunstlicht lijkt het ook wel echt bijna zwart
Tenzij ik ze recht onder de lamp hou.
Moet van mijn aanwinsten uit de touring collectie alleen nog Uh-oh roll down the window (de groene) proberen. Ben tot nu toe het meest blij met Suzi takes the wheel, die ik hierboven ook nog gepost had.
Het is de bedoeling dat ik de komende tijd veel van mijn nog niet gebruikte lakjes test, zodat ik weet welke ik op doe tijdens mijn diploma-uitreiking. Hangt natuurlijk ook af van wat ik aantrek.. misschien moet ik wel een nieuw lakje aanschaffen voor de gelegenheid
Kan ik ook eens een beginnen china glaze in te slaan want daar heb ik nog niks van
Vriend zei net ook al misprijzend dat mijn nagels nu wel erg donker zijn. Zo binnen in kunstlicht lijkt het ook wel echt bijna zwart
Tenzij ik ze recht onder de lamp hou.
Moet van mijn aanwinsten uit de touring collectie alleen nog Uh-oh roll down the window (de groene) proberen. Ben tot nu toe het meest blij met Suzi takes the wheel, die ik hierboven ook nog gepost had.
Het is de bedoeling dat ik de komende tijd veel van mijn nog niet gebruikte lakjes test, zodat ik weet welke ik op doe tijdens mijn diploma-uitreiking. Hangt natuurlijk ook af van wat ik aantrek.. misschien moet ik wel een nieuw lakje aanschaffen voor de gelegenheid
woensdag 14 september 2011 om 09:10
Ik zei laatst nog tegen vriend dat ik nu vast wel alle lakjes had die ik nodig kon hebben, maar toen had Catrice ineens nieuwe lakjes. En bij die China Glaze metro collection zit ook wel wat moois..
Eerlijk gezegd had ik toen ik pakweg een halfjaar geleden weer actief aan het lakken ging niet gedacht dat er zo'n verslaving bij zou komen kijken
Eerlijk gezegd had ik toen ik pakweg een halfjaar geleden weer actief aan het lakken ging niet gedacht dat er zo'n verslaving bij zou komen kijken
donderdag 15 september 2011 om 13:44
I brake for manicures begon een heel klein beetje te beschadigen aan de randjes dus heb m nu opgeleukt met golden rose flakies (nr 15 als ik het goed heb). Die zijn voornamelijk duochroom rood/groen, met een paar blauwe ertussen.
Staat leuk
Het is de rechter op dit plaatje maar dan dus met een heel donkerpaarse lak eronder, maar die lijkt is nu zelfs nog donkerder dus het ontloopt elkaar niet veel, en ik heb wat meer flakies erop (2 lagen gedaan):
Het moet er wel vanavond of morgenochtend weer af want heb een sollicitatiegesprek, spannend
Staat leuk
Het is de rechter op dit plaatje maar dan dus met een heel donkerpaarse lak eronder, maar die lijkt is nu zelfs nog donkerder dus het ontloopt elkaar niet veel, en ik heb wat meer flakies erop (2 lagen gedaan):
Het moet er wel vanavond of morgenochtend weer af want heb een sollicitatiegesprek, spannend
donderdag 15 september 2011 om 14:07
donderdag 15 september 2011 om 18:15
Te dikke laag? Als je laag normaal is kun je door naar beneden te strijken eventuele luchtbelletjes weg krijgen. Als ik echter teveel lak, krijg ik ook een of een paar belletjes. En inderdaad niet te overdreven schudden, misschien beter tussen je handen "rollen".
Ik ben trouwens begonnen met mijn manicurelessen! Maar in het lakken ben ik niet zo goed als ik dacht. Je mag maar in 3 stoken lakken en ik doe er altijd meer. Daar zal ik nog veel op moeten oefenen. En minder naar de kanten, overal een haarlengte tussen laten. Ook niet zo makkelijk als ik dacht. Maar ik vind het wel heel leuk.
Ik ben trouwens begonnen met mijn manicurelessen! Maar in het lakken ben ik niet zo goed als ik dacht. Je mag maar in 3 stoken lakken en ik doe er altijd meer. Daar zal ik nog veel op moeten oefenen. En minder naar de kanten, overal een haarlengte tussen laten. Ook niet zo makkelijk als ik dacht. Maar ik vind het wel heel leuk.
vrijdag 16 september 2011 om 12:21
zaterdag 17 september 2011 om 17:37
Zo blij met dit topic. Was al bang dat ik vanaf nu de volle mep moest gaat betalen voor opi
Ik krijg trouwens niks te zien als ik bij salenail op seche klik, hebben anderen dat ook?
m’n seche vite begin nu echt op te raken dus heb net gezocht naar de sneldrogende lak van sally hansen maar ik kon alleen de fast dry drops vinden. Ook het proberen waard natuurlijk Vervolgens ook maar meteen de sneldrogende base coat gekocht.
Of de base coat nog verschil uitmaakt ga ik merken. Maar de drops werken prima. Net gelakt, heb er een goedkope topcoat overheen gedaan, daarna 60 sec wachten en toen een druppel eroverheen. Werkt goed en geen last van verkleuring. Lak ziet er precies hetzelfde uit.
Is sally hansen ook ergens online te krijgen toevallig?
Momenteel midnight in Moscow van OPI op:
Ik krijg trouwens niks te zien als ik bij salenail op seche klik, hebben anderen dat ook?
m’n seche vite begin nu echt op te raken dus heb net gezocht naar de sneldrogende lak van sally hansen maar ik kon alleen de fast dry drops vinden. Ook het proberen waard natuurlijk Vervolgens ook maar meteen de sneldrogende base coat gekocht.
Of de base coat nog verschil uitmaakt ga ik merken. Maar de drops werken prima. Net gelakt, heb er een goedkope topcoat overheen gedaan, daarna 60 sec wachten en toen een druppel eroverheen. Werkt goed en geen last van verkleuring. Lak ziet er precies hetzelfde uit.
Is sally hansen ook ergens online te krijgen toevallig?
Momenteel midnight in Moscow van OPI op:
zondag 18 september 2011 om 20:56
zondag 18 september 2011 om 22:06
Ik had niet zo lang geleden last van splijtende nagels maar dat is nu stukken beter. Ik gebruik nu ong. twee keer per week (meestal na het afhalen van mijn nagellak) hydrating nail gel van herome. Verder smeer ik mijn handen vaker in met een hand en nagel creme en smeer ik met een of ander nagelriemspulletje.
Weet niet of het daar door komt maar mijn nagels zijn de laatste tijd in betere staat.
Ik heb mn nagels nu lakloos, morgen sollicitatie
Leuk trouwens Veronique, dat je met de lessen begonnen bent! En het lakken op de juiste manier heb je vast snel onder de knie!
Weet niet of het daar door komt maar mijn nagels zijn de laatste tijd in betere staat.
Ik heb mn nagels nu lakloos, morgen sollicitatie
Leuk trouwens Veronique, dat je met de lessen begonnen bent! En het lakken op de juiste manier heb je vast snel onder de knie!
maandag 19 september 2011 om 10:40
Hoi hoi, na een lakloze periode ben ik er ook weer eens 
Steeds wel meegelezen maar klussen in een nieuw huis en lakken is een no-go!
@ Balletje, Trind hielp bij mij echt prima! Is nu alweer een tijd op, maar wil het eigenlijk wel weer aanschaffen als 'onderhoud'. Vind het alleen best duur, zeker gezien mijn nagels het op dit moment niet echt nodig lijken te hebben. Bij mij valt of staat alles met het onderhouden van de nagelriemen lijkt het.. En smeren smeren smeren...!
Hebben jullie ervaring met Koh? Zie vaak mooie kleuren online, maar vind een flesje van 15 euro best prijzig voor nagellak waar ik misschien niet happy mee ben..
Gisteren had ik mijn nagels echt perfect gelakt, een mooi taupe kleurtje van Catrice die ik de hele zomer niet gebruikt had, maar na de topcoat van Essence ging het mis.. Toch beschadigd. Uit frustratie alles er maar weer afgehaald. Vandaag tijdens het studeren maar eens de tijd nemen om tussendoor de laagjes HEEL goed te laten drogen...
@ Advies, die Midnight in Moscow vind ik gaaf! Helaas wel iets te donker voor mij denk ik... Dat heb ik dan 1 dag op en dan haal ik het er weer af..
@Wionn, succes met de sollicitatie!! Had je er afgelopen week niet ook 1?
Steeds wel meegelezen maar klussen in een nieuw huis en lakken is een no-go!
@ Balletje, Trind hielp bij mij echt prima! Is nu alweer een tijd op, maar wil het eigenlijk wel weer aanschaffen als 'onderhoud'. Vind het alleen best duur, zeker gezien mijn nagels het op dit moment niet echt nodig lijken te hebben. Bij mij valt of staat alles met het onderhouden van de nagelriemen lijkt het.. En smeren smeren smeren...!
Hebben jullie ervaring met Koh? Zie vaak mooie kleuren online, maar vind een flesje van 15 euro best prijzig voor nagellak waar ik misschien niet happy mee ben..
Gisteren had ik mijn nagels echt perfect gelakt, een mooi taupe kleurtje van Catrice die ik de hele zomer niet gebruikt had, maar na de topcoat van Essence ging het mis.. Toch beschadigd. Uit frustratie alles er maar weer afgehaald. Vandaag tijdens het studeren maar eens de tijd nemen om tussendoor de laagjes HEEL goed te laten drogen...
@ Advies, die Midnight in Moscow vind ik gaaf! Helaas wel iets te donker voor mij denk ik... Dat heb ik dan 1 dag op en dan haal ik het er weer af..
@Wionn, succes met de sollicitatie!! Had je er afgelopen week niet ook 1?
maandag 19 september 2011 om 14:38
Zo, ik kom ook weer eens even kijken. Heb in het begin van deel 1 weleens meegekletst.
@Advies, die sneldrogende topcoat van Sally Hansen in top! en te koop bij Ici Paris
Oyster, ik vind Koh niet zo fijn lakken. Het kwastje is vrij smal en ik vind de textuur ook niet zo prettig werken. (al hebben sommige kleuren van Opi ook niet zo'n prettige textuur)
Ik ben overigens verslaafd aan Opi, heb volgens mij 16 kleuren. En daarnaast ook nog goedkopere merken....
Midnight is Moscow heb ik ook, vind m prachtig!
Heb nu Suzi& the lifeguard op. Is eigenlijk te lief en barbieroze voor mij.
@Advies, die sneldrogende topcoat van Sally Hansen in top! en te koop bij Ici Paris
Oyster, ik vind Koh niet zo fijn lakken. Het kwastje is vrij smal en ik vind de textuur ook niet zo prettig werken. (al hebben sommige kleuren van Opi ook niet zo'n prettige textuur)
Ik ben overigens verslaafd aan Opi, heb volgens mij 16 kleuren. En daarnaast ook nog goedkopere merken....
Midnight is Moscow heb ik ook, vind m prachtig!
Heb nu Suzi& the lifeguard op. Is eigenlijk te lief en barbieroze voor mij.
maandag 19 september 2011 om 16:21
Oyster, ik zweer bij Seche Vite, dat droogt echt heel snel en is daarna supersterk.
Ik heb een stuk of 14 lakjes in 1 keer besteld, wat erg! Ik ben bij deze officieel verslaafd, mocht dat nog niet zo zijn.
Vandaag draag ik een dieprode, mooie warme en sexy rode lak. Gewoon van de hema en deze is helemaal niet zo slecht. Heb er laatst 1 gebruikt die zelfs onder de Seche weigerde hard te worden. Maar deze is nog wel goed.
Ik heb een stuk of 14 lakjes in 1 keer besteld, wat erg! Ik ben bij deze officieel verslaafd, mocht dat nog niet zo zijn.
Vandaag draag ik een dieprode, mooie warme en sexy rode lak. Gewoon van de hema en deze is helemaal niet zo slecht. Heb er laatst 1 gebruikt die zelfs onder de Seche weigerde hard te worden. Maar deze is nog wel goed.