Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
donderdag 11 augustus 2011 om 15:34
quote:wionn schreef op 11 augustus 2011 @ 10:15:
Ik kon geen enkele webwinkel vinden die ze had en ebay vind ik teveel gedoe en een beetje eng.
Ebay is helemaaaaaal niet eng hoor! Ik bestel al jaren heel veel via ebay, en het scheelt vaak bakken vol met geld!
En gedoe vind ik het al helemaal niet, zeker niet in vergelijking met Marktplaats. Ik heb Paypal, en als ik iets koop (ik doe nooit aan biedingen mee, maar koop meteen), dan kan ik het meteen betalen. Nog nooit problemen mee gehad, en dat in tegenstelling tot marktplaats...
Heeft iemand nog een tip voor mij?
Ik ben in mei op vakantie geweest en heb daar doen wat nepnagels laten zetten. Achteraf bleek toen ik ze er af wilde halen waarom het zo goedkoop was: bij de nagelsalon waar ik wel vaker kwam kregen ze het spul er bijna niet vanaf.
Maar uiteindelijk prima gelukt maar sindsdien heb ik 1 nagel die steeds een klein beetje inscheurt. Nou ja, niet echt inscheuren, maar ik zie een soort half maantje en daar is het gewoon in tweeën. Ik heb dan dus 2 laagjes hele dunne nagel over elkaar. En iedere keer als ik denk dat het weg is, komt het dus weer terug.
Probeer er wel nagelverharder op te smeren en er continu op te houden, maar dat helpt dus niet...
Ik kon geen enkele webwinkel vinden die ze had en ebay vind ik teveel gedoe en een beetje eng.
Ebay is helemaaaaaal niet eng hoor! Ik bestel al jaren heel veel via ebay, en het scheelt vaak bakken vol met geld!
En gedoe vind ik het al helemaal niet, zeker niet in vergelijking met Marktplaats. Ik heb Paypal, en als ik iets koop (ik doe nooit aan biedingen mee, maar koop meteen), dan kan ik het meteen betalen. Nog nooit problemen mee gehad, en dat in tegenstelling tot marktplaats...
Heeft iemand nog een tip voor mij?
Ik ben in mei op vakantie geweest en heb daar doen wat nepnagels laten zetten. Achteraf bleek toen ik ze er af wilde halen waarom het zo goedkoop was: bij de nagelsalon waar ik wel vaker kwam kregen ze het spul er bijna niet vanaf.
Maar uiteindelijk prima gelukt maar sindsdien heb ik 1 nagel die steeds een klein beetje inscheurt. Nou ja, niet echt inscheuren, maar ik zie een soort half maantje en daar is het gewoon in tweeën. Ik heb dan dus 2 laagjes hele dunne nagel over elkaar. En iedere keer als ik denk dat het weg is, komt het dus weer terug.
Probeer er wel nagelverharder op te smeren en er continu op te houden, maar dat helpt dus niet...
donderdag 11 augustus 2011 om 16:12
Nou Veronique, ik denk dat je hier genoeg proefkonijnen vindt om op te oefenen!
Leuk idee hoor! Ook kunstnagels zetten enzo? Er zijn geloof ik best veel opleidingen voor, ben benieuwd hoe het is.
@ Karan, misschien moet ik toch ook maar eens paypal nemen en op ebay gaan rondsnuffelen. (hoewel ik me na elke nieuwe nagellak aankoop weer voorneem een tijdje niks te kopen...)
Leuk idee hoor! Ook kunstnagels zetten enzo? Er zijn geloof ik best veel opleidingen voor, ben benieuwd hoe het is.
@ Karan, misschien moet ik toch ook maar eens paypal nemen en op ebay gaan rondsnuffelen. (hoewel ik me na elke nieuwe nagellak aankoop weer voorneem een tijdje niks te kopen...)
vrijdag 12 augustus 2011 om 10:02
vrijdag 12 augustus 2011 om 11:56
Hmm... Schiet dus niet op. Misschien moet ik maar eens even gaan googlen naar die splijtende nagel ofzo.
Ik heb gisteren een pakketje binnen gekregen van ebay. Mijn nieuwe OPI shatter in het zilver!
Straks dus maar eens aan het lakken. Ben er alleen nog niet uit welke kleur ik er onder wil hebben. Denk een felle blauw ofzo.
(Overigens nog steeds die craquele bij de kruidvat niet gevonden he. Echt o-ve-ral uitverkocht!)
Ik heb gisteren een pakketje binnen gekregen van ebay. Mijn nieuwe OPI shatter in het zilver!
Straks dus maar eens aan het lakken. Ben er alleen nog niet uit welke kleur ik er onder wil hebben. Denk een felle blauw ofzo.
(Overigens nog steeds die craquele bij de kruidvat niet gevonden he. Echt o-ve-ral uitverkocht!)
zaterdag 13 augustus 2011 om 12:46
Zooo... de afgelopen dagen zat ik in de lappenmand, moest even rustig aan doen. Met laptop op schoot heb ik een groot gedeelte van dit topic gelezen. Wat leuk!
Ik las wel vaker mee, en heb door jullie Catrice en Essence ontdekt. En deze week m'n eerste internetbestelling gedaan, van Essie. Da Bush:
En Lady Like, ook van Essie.
Donderdagavond besteld, en vandaag al op de deurmat!
Wat een fijne lakjes! Heel dun kwasje, wat fijn lakt.
Vooral Da Bush vind ik een mooie kleur, mooi bij taupe, wit, donkerbruin of donkergroen. De zon moet wel gaan schijnen.. ik vind het echt zomerlakjes.
Ik las wel vaker mee, en heb door jullie Catrice en Essence ontdekt. En deze week m'n eerste internetbestelling gedaan, van Essie. Da Bush:
En Lady Like, ook van Essie.
Donderdagavond besteld, en vandaag al op de deurmat!
Wat een fijne lakjes! Heel dun kwasje, wat fijn lakt.
Vooral Da Bush vind ik een mooie kleur, mooi bij taupe, wit, donkerbruin of donkergroen. De zon moet wel gaan schijnen.. ik vind het echt zomerlakjes.
zondag 14 augustus 2011 om 12:04
Hmm... Maar ik schrijf in een ander topic en daar staat wel weer een plaatje in de openingspost.
Ik heb afgelopen week mijn nieuwe OPI lakje geprobeerd. De zilveren shatter (craquele). Had er een blauwe onder gedaan, en hoewel het effect best leuk is moet er toch meer een knalkleur onder denk ik. Of iets donkerders. (Goede smoes om weer te shoppen, zoveel donkere kleurtjes heb ik niet )
Maar het blijft wel echt supergoed zitten dus ik twijfel een beetje of ik het er af moet halen...
Vind het in ieder geval echt supercool, dat effect!
Ik heb afgelopen week mijn nieuwe OPI lakje geprobeerd. De zilveren shatter (craquele). Had er een blauwe onder gedaan, en hoewel het effect best leuk is moet er toch meer een knalkleur onder denk ik. Of iets donkerders. (Goede smoes om weer te shoppen, zoveel donkere kleurtjes heb ik niet )
Maar het blijft wel echt supergoed zitten dus ik twijfel een beetje of ik het er af moet halen...
Vind het in ieder geval echt supercool, dat effect!
zondag 14 augustus 2011 om 18:04
vrijdag 19 augustus 2011 om 19:38
Ik loop een beetje achter geloof ik. Ben er afgelopen week pas achter gekomen dat transdesign geen opi meer verkoopt... Balen.
Maar ik krijg het idee dat jullie hier meer van ebay halen..
Gelukkig hebben ze nog genoeg andere leuke merken. Niet dat ik echt nieuwe kleuren nodig heb maar het is vooral de seche vite die bijna op is. Hij wordt een beetje draderig. Ik wil nu zo’n navul-fles kopen v 120 ml en eventueel een restore flesje. Weet iemand hier hoeveel ruimte die innemen in een flatrate box? Oftewel; hoeveel lakjes passen er nog bij?
Maar ik krijg het idee dat jullie hier meer van ebay halen..
Gelukkig hebben ze nog genoeg andere leuke merken. Niet dat ik echt nieuwe kleuren nodig heb maar het is vooral de seche vite die bijna op is. Hij wordt een beetje draderig. Ik wil nu zo’n navul-fles kopen v 120 ml en eventueel een restore flesje. Weet iemand hier hoeveel ruimte die innemen in een flatrate box? Oftewel; hoeveel lakjes passen er nog bij?
dinsdag 30 augustus 2011 om 00:33
@senna74: Van afbladderende lak heb ik op mijn teennagels geen last. Ik gebruik de topcoat van Sally Hansen (Insta-dry) en lak mijn (onze) teennagels 1 keer in de week (zaterdag lakdag) , vaak met lak van Catrice of HEMA. De topcoat is veel duurder dan de lak. Seche vite ken ik niet. Goedkope lak is vaak prima, al ben ik niet zo weg van Essence. Duurdere lak koop ik alleen als ik de kleur mooi vind, niet voor de kwaliteit.
T'is rustig hier. Wordt er niet meer gelakt?
T'is rustig hier. Wordt er niet meer gelakt?
woensdag 31 augustus 2011 om 13:44
@advies: zo'n restoreflesje is net zo groot als de seche vite, maar dan met een klein pipetje aan de zijkant eraan vast. Ik heb het ook gebruikt toen de mijne op ging en draderig werd. Maar inmiddels is het weer bijna op en moet ik gewoon overstappen op het nieuwe flesje.
Ik ga het gewoon doen. Ik schreef al eerder dat ik wel een manicureopleiding wilde doen, en ik ga het ook echt doen. Een 2-daagse opleiding manicure. Je wordt heel intensief begeleid en ik ben me al aan het inlezen. Ik heb voor beide dagen een model gevonden en heb er onwijze zin in. Ik begin over 2 weken!
Ik ga het gewoon doen. Ik schreef al eerder dat ik wel een manicureopleiding wilde doen, en ik ga het ook echt doen. Een 2-daagse opleiding manicure. Je wordt heel intensief begeleid en ik ben me al aan het inlezen. Ik heb voor beide dagen een model gevonden en heb er onwijze zin in. Ik begin over 2 weken!
maandag 5 september 2011 om 13:23
Leuk Veronique! Ben benieuwd hoe het bevalt. Wanneer is het ongeveer?
Mocht je gouden tips krijgen over splijtende nagels, dan hoor ik het graag
Na twee weekjes vakantie zijn mijn nagels er weer wat op vooruit gegaan. Ga zo weer eens lakken, een van mijn nieuwe OPI's, ik denk A-taupe The Space Needle.
Was net nog even bij kruidvat en er waren nieuwe Catrice-lakjes dus daar moest ik er ook een paar van hebben natuurlijk. Elke keer denk ik dat ik nu echt wel alle kleuren die ik 'nodig heb' heb, maarja, het wordt wel herfst nu he, daar horen herfstkleurtjes bij...
Catrice - Khaki Perry
Catrice: Rusty but Sexy
Mocht je gouden tips krijgen over splijtende nagels, dan hoor ik het graag
Na twee weekjes vakantie zijn mijn nagels er weer wat op vooruit gegaan. Ga zo weer eens lakken, een van mijn nieuwe OPI's, ik denk A-taupe The Space Needle.
Was net nog even bij kruidvat en er waren nieuwe Catrice-lakjes dus daar moest ik er ook een paar van hebben natuurlijk. Elke keer denk ik dat ik nu echt wel alle kleuren die ik 'nodig heb' heb, maarja, het wordt wel herfst nu he, daar horen herfstkleurtjes bij...
Catrice - Khaki Perry
Catrice: Rusty but Sexy