Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Ik heb van de Etos de Ridgefiller&Basecoat, die bevalt me goed. Als topcoat heb ik nu nog de Quick dry& High shine van Catrice, dat is niet echt iets bijzonders vind ik.

Ik wil zelf graag de sneldrogende topcoat van Revlon (deze dame heeft er goede ervaringen mee dus het lijkt me wel de moeite van het proberen waard), als het goed is zouden ze die bij de DA moeten hebben maar daar moet ik nog een keer gaan kijken.
De allerbeste: Sally Hansen. Instant dry.
.
Ha dames,

neem me niet kwalijk dat ik het topic niet helemaal heb doorgenomen maar zit met een probleem en hoop herkenning te vinden.

Als ik mijn teennagels lak en het na een tijdje verwijder, lijkt het alsof mijn nagels zijn aangetast, ziet eruit als een kalknagel maar het lijkt ook wel gezwollen en zeer poreus. Vijlen biedt geen oplossing.

Nu ik dit schrijf bedenk ik dat ik nooit een onderlaag aanleg, zou dat de crux zijn?
.

Ben echt al eeeuwen op zoek naar de Peach-kleur van Catrice maar nog steeds niet gevonden.

Wionn, wat is die khaki perry mooi! I want!

Heb voor in de winter al mooie donkerrode, donkergrijs, lichtgrijs, donkergroen, donkerblauw.. Maar nieuwe kleurtjes zijn altijd welkom

Ik heb de topcoat van Trind, bij de etos gekocht geloof ik. Ben er redelijk blij mee maar vind m niet supersnel drogen.

Missrabbit, waar heb je die van Sally Hansen gekocht?

Campari, ik heb hetzelfde! Ik haalde zaterdag de nagellak eraf, omdat ik open schoenen aanwilde naar een bruiloft en het niet matchte met mn outfit, maar damn.. alleen maar witte scheuren, waardoor er restjes bleven zitten, het ziet er niet meer uit! Gebruik idd ook geen basecoat misschien dat dat helpt ook voor kleurbehoud. Mijn hand-nagels blijven prima namelijk.
quote:missrabbit schreef op 06 september 2011 @ 17:45:

[...]

[...]

Gevonden in de winkel, echt top spul is mega snel droog! Te koop bij Ici Paris. Gebruik ik ook.
.
quote:vivadiva85 schreef op 06 september 2011 @ 18:06:

Campari, ik heb hetzelfde! Ik haalde zaterdag de nagellak eraf, omdat ik open schoenen aanwilde naar een bruiloft en het niet matchte met mn outfit, maar damn.. alleen maar witte scheuren, waardoor er restjes bleven zitten, het ziet er niet meer uit! Gebruik idd ook geen basecoat misschien dat dat helpt ook voor kleurbehoud. Mijn hand-nagels blijven prima namelijk.

Op mijn vingers heb ik het ook niet, vreemd verschijnsel hè.

Is het bij jou nog goed gekomen voor de bruiloft?
Ik heb dat ook, op mijn grote teen. Denk eigenlijk dat het wel een kalknagel is bij mij want het is niet alleen verkleurd maar ook wat brokkeliger van textuur. Heb het sinds ik een tijdje in de Cariben was en iemand zei tegen me dat ik het daar gekregen kon hebben ivm het vochtig/warme weer.

Ik doe op mijn tenen ook geen basecoat trouwens.

ik doe er verder niet zoveel aan eigenlijk, als ik de lak eraf haal vijl ik meestal de bovenkant een beetje en soms gooi ik er wat azijn op ofzo, maar ik lak ze altijd gelijk weer dus heb nog nooit geprobeerd met een middeltje tegen kalknagels (lees ook overal dat dat toch vaak niet werkt). Maar het wordt gelukkig niet erger, laatste keer dat ik m'n teennagel zag leek het zelfs een beetje uit te groeien.
quote:advies schreef op 19 augustus 2011 @ 19:38:

Ik loop een beetje achter geloof ik. Ben er afgelopen week pas achter gekomen dat transdesign geen opi meer verkoopt... Balen.

Maar ik krijg het idee dat jullie hier meer van ebay halen..

)Huh? Heb er vorige week nog een zwik Opi besteld?
.
Eigenlijk niet.. Transdesign doet het trouwens al de hele dag niet bij mij.. bij jullie ook? Weet iemand waarom?
.
Ik heb alleen gewone topcoat dus dan weet ik het niet ;)
quote:campari schreef op 06 september 2011 @ 23:50:

[...]

Op mijn vingers heb ik het ook niet, vreemd verschijnsel hè.

Is het bij jou nog goed gekomen voor de bruiloft?

Ja gewoon weer een ander kleurtje er overheen

Ik ga morgen op zoek naar de topcoat van Sally Hansen en lekker even speuren naar een leuk lakje.. Kan een mens toch van opvrolijken !
quote:blauwbloempje schreef op 07 september 2011 @ 17:56:

Eigenlijk niet.. Transdesign doet het trouwens al de hele dag niet bij mij.. bij jullie ook? Weet iemand waarom?Volgens mij is Transdesign nu http://www.nailsupplies.us/ geworden. Hier is hun Opi verkoop heen verplaatst.

Excuus, dat blijkt alweer achterhaald te zijn.

Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met de glow in the dark nagellak voor Halloween van bijvoorbeeld Opi of China Glaze?
Ja bij mijn vriend op het werk werkt transdesign wel maar hier thuis bij mij niet??
Bij mij opent hij ook niet.
Oops, had per ongeluk ook een nagellak topic geopend. Sorry, had beter moeten kijken!

~ Beauty is in the eye of the beholder ~
Vandaag een pakketje met lakjes binnengekregen!

OPI Pink Shatter (special limited edition voor pink ribbon)

China Glaze Concrete catwalk

OPI Road House Blues

OPI French quarter for your thoughts

Waar heb je die gekocht?
~ Beauty is in the eye of the beholder ~
salenail.com
goedemorgen! ik wil graag meeschrijven met jullie doe zelf ook heel veel met nagellak/nailart!

maar vraag me nu af hoe plak je plaatjes?!
plakken lukt niet:(:(:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven