Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
*foto verwisselt voor minder herkenbare*

Een gedeelte van mijn collectie.. De rest ligt bij mams ..
quote:perseph0ne schreef op 05 oktober 2011 @ 00:41:

Pffff mooie nagellakkies zeg! Hier heb ik geen geld voor!

Als ik verstandig was, ging ik hier heul snel weg

Die orly mini's heb ik gekocht voor 2,37 per stuk en als het goed is zijn de models own 5 pond per stuk, maar als je er meer koopt krijg je korting.

Je hebt trouwens gelijk....het is een kostbare hobby
Leuk om je collectie te zien!! Mavala is leuk. Heb er ook een paar van. Vooral een grijze en een paarse vind ik erg mooi. Heb die alleen tijdelijk even misplaatst
Jaa! Mexico en Tokyo zijn fantastisch.. Ook kan ik geen genoeg krijgen van Minsk. Ik haal mijn collectie morgen weer ff weg .. Mn kamer is zo vrij herkenbaar haha.

Yup, zeker kostbaar.. Maarja, het gaat gelukkig wel potje voor potje ... Ik zou eens de prijs achterop het flesje moeten gaan schrijven.. Kijken hoe veel zo'n nagellakverzameling nou waard is....
Haha, geloof me....daar wil je niet over nadenken. Mijn vader vroeg laatst voor hoeveel er nou aan de muur hing en ik moest helaas bekennen dat het tussen de 1000 en 1500 euro was ongeveer.
Wooooooooooooooooooow ...

I guess im gonna go with: I just dont WANNA know!

Net als mijn trollbeadsarmband .. Dan durf ik em nooit meer om!
Hahaha, ja precies! Sommige dingen moet je gewoon vrolijk negeren

Heb net trouwens nieuwe topcoat besteld. Heb bijna een flesje leeg gemaakt!
Nja topcoats.. Ik moet nog een goede ontdekken.. Ik wil meestal 2 lagen vd kleur, en daar moet dan een topcoat op die sneldrogend is, egaal lakt zonder dat je hele kwastje vol moet zitten, en vooral ook antitipwear is want daar word ik altijd gestoord van..

Welke gebruik jij?
Ik gebruik seche vite en daar ben ik erg tevreden mee. Heb ook Nubar Diamont geprobeerd, maar die viel tegen. Evenals de mavala sneldrogende topcoat, de David sneldrogende topcoat en de opi sneldrogende topcoat. Heb nu een nieuwe seche besteld maar ook INM out the door. Die schijnt ook goed te zijn.
Thanks voor de tip :-) ..
Graag gedaan. Je zou haast denken dat ik aandelen Seche Vite heb, zo vaak raad ik het aan

Goed...duik nu mijn bed in. Morgen vroeg op
Hahahah ja, voor je het weet word je uitgemaakt voor SPAMMERT XD ..

Pfff ik moet ook.. Slaap lekker!
Ik heb ook geen aandelen, maar zweer ook bij seche vite!

Ik heb een goedkoper nagelrekje ergens gezien persephone (wat een enorme collectie heb jij!). Ik ga kijken waar dat was en geef je de link, tot later!
Rozigst, leuk om te horen dat je ook zo verliefd bent op midnight in moskow Ik kan geloof ik wel uuuuren naar mn nagels staren met die kleur. Is de baas blij mee

Vraagje; heeft iemand wel eens bij salenail.com besteld? kwam m hier tegen en had dringend behoefte aan opi lakjes maar na mn bestelling van vorige week heb ik niks gehoord. Heb ze gisteren gemaild wat de status is maar ook daar nog niks op gehoord. En toen bedacht ik me ineens dat ik ze helemaal niet gecheckt heb.. Google geeft alleen weinig uitsluitsel. Dus ik vroeg me af of iemand anders hier wel eens besteld heeft.. (voordat ik er vanuit ga dat ik mn geld kwijt ben..)

Kan nailsupplies niet weer gewoon opi gaan verkopen??
Ik heb bij ze besteld en het is gewoon aangekomen. Inderdaad geen verzendbevestiging gekregen terwijl ze wel zeggen er een te sturen.

Welke kleurtjes heb je gekocht?

Persephone, ik ga je zo mailen!
Persephone, ik heb je gemaild!
ooh wat fijn dat je zo snel bent. Heeerlijk. Dank je wel. Ik slaap weer lekker hoor :D

Maar wel gek dat ze geen verzendbericht sturen terwijl dat idd wel in de mail staat..

ik heb besteld:

opi jade is the new black

Opi my private jet

Zoya Kelly

Zoya paz (neon)

Zoya envy

Opi Yodel me on my cell

en zoya ali (ook neon)

Zwijmel.. kan niet wachten.

Heb bij nailsupplies trouwens een grote fles seche besteld. Sally hansen is niet slecht maar het haalt het gewoon niet bij seche. dus aangezien ik nog ruimte had heb ik ook maar de volgende twee besteld:

china glaze turned up turqoise:

[img][/img]

ennnnn china glaze for Audrey

Ik zie nu pas hoe erg de laatste twee op elkaar lijken maar ach.. de een heeft glitter en de ander niet dus t is best logisch om ze beiden te hebben
Leuk leuk leuk!

Je wilt niet weten hoeveel lakjes ik heb in dezelfde kleurschakering. Maar toen ik ze allemaal in mijn nagellakrek had gezet zag ik toch dat ze wel allemaal anders zijn en hun eigen speciale dingetje hebben.
Ja dat is ook helemaal waar. En sommige lakjes moet je gewoon hebben.

Is je bestelling met holos al binnen gekomen?

Veronique: heb jij je CG al binnen?

Ik wil wel meer plaatjes! vind ik leuk. Beetje ideeen opdoen
Ja!

Ze zijn echt prachtig Als je van holo's houdt dan moet je ze echt hebben!
Ff kort maar krachtig: Flowerbomb.. Ik ben verliefd.. Op jouw collectie.... Wááááuw!
k heb n poging gedaan

Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik zie op youtube in die filmpjes dat ze er steeds met n kwastje gel? op doen. Weet iemand wat dat precies is en waar je dat kan kopen?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Hoi meiden,

laatst waren mijn nagels mooi lang en ben ook nagellak verslaafd..heb iets va 40 flesjes en wil elke week wel kopen.

Maar nu zijn me nagels een ramp..groeien amper en een paar splijten heel erg.

hebben jullie een tip.

Ik heb nagelak van OPI essi rimmel(fijne kwast) en sally hanson en Trind

Heb bijna overal nagel harder van en van sally hanson heb ik triple strong, daimond strenght,maximum grow en hard as wraps. en de insta dry druppels ideeaaal.. droogt snel en zonder krassen.

Van opi heb ik ook top coats en heb ook de zwarte creackle..pff en nog meer..

Maar waarom splijten mijn nagels toch.. Pak ze in met 2 lagen base coats een laat top coat en die druppel..zodat het snel droogt..

Ik heb een tijdje Trind goed gebruikt..werkte wel.. maar nu ineens niet meer..

Moet ik ervoor zorgen dat ik gewoon altijd 3 lagen lak op heb..

Heb een glazen nagelvijl en probeer altijd naar boven te vijlen..

iemand tips..

dit is een groot deel van mijn collectie..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven