Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Haha, ja lekker hè!

Al wacht ik op de dag dat er hier iemand komt melden dat we geld over de balk smijten en niet zo op uiterlijk vertoon moeten letten. Viva kennende zal die dag vast nog komen.
@ VeryCherry: dat zijn inderdaad heel mooie kleuren.

Ik heb zojuist 2 nailartkwastjes gekocht, van die korte. Hopelijk is dat wat ik zocht. Heb ergens anders een nieuwe handcrème gekocht en zag daar ook een leuk grijs lakje - meteen maar erbij besteld.

Nu is het voorlopig wel genoeg. Kost inderdaad veel geld soms. Maar mijn nagels lakken is voor mij ontspannend en het zorgt dat ik me mooier voel dan ik ben.

Lekker belangrijk wat een ander daarvan vindt hoor.
Geen idee of het al ter sprake gekomen is, maar ik vraag het dan toch maar: het gebeurt wel vaker dat nadat ik mijn nagels gelakt heb (lang genoeg laten drogen, dus daaraan ligt het niet) ik nare "strepen" (kan het niet beter formuleren) op mijn gelakte nagels heb. Ik word er echt waanzinnig van, aangezien het er ook niks mee te maken heeft hoe oud de nagellak is (gebeurd bij nieuwe en bij oudere, maar dus ook niet altijd). Iemand een tip hoe dit te voorkomen is/wat ik fout doe?

Groetjes Loes
Heb je een foto van de strepen die je bedoelt? Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen namelijk. Behalve bijvoorbeeld strepen die je zelf veroorzaakt door met je handen door je haar te gaan of te gaan slapen en lakenkreukels in je nagels krijgt.

Ben benieuwd hoe je nieuwe spullen bevallen Saeva! Welke grijze lak heb je gekocht?
Teveel gebruikt misschien of te vaak nog een keer over de lak gaan? Zoals fb schrijft zou een foto duidelijk maken om wat voor soort strepen het gaat.

Hee flowerbombje, wat goed! En je mag jezelf dan zeker wel verwennen. Mag eigenlijk überhaupt wel, heb ik ook pas gedaan en zonder goede reden teveel lakjes besteld. Ik heb er nu zoveel, dat die megabestelling nog in de doos zit... schaam.
Dat is ook absoluut waar Veronique Doe ik ook geregeld. De CultNails bestelling was er een voor de zomaar. Ben benieuwd wanneer die bij me is.

Volgens mij wordt mijn nagellakrek straks te klein! Zou toch erg zijn als er een derde naast moet komen te hangen!

Wat had je allemaal besteld in je megabestelling? Ben helemaal niet nieuwsgierig
quote:flowerbombje schreef op 01 november 2011 @ 10:34:

[...]

Mooi zeg!! Kom je ook nog even vertellen hoe hij bevalt? Ben wel benieuwd

Hij was uitverkocht!!!

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very.Cherry schreef op 01 november 2011 @ 17:35:

[...]

Hij was uitverkocht!!!

[afbeelding]Dat meen je niet!! Wat verschrikkelijk irritant zeg
Hmpf :( Weet er iemand een website waar ze én Opi hebben én de Seche Vite én holografische lakjes?? Heb geen zin om vanuit Amerika bij 3 verschillende winkels te bestellen en 3 keer de hoge verzendkosten te betalen :P
Nee Sinds transdesign geen opi meer verkoopt is het echt kut!

Nailpolishfashion heeft ook Seche vite, voor 6 euro en 2 euro verzendkosten. Dat zou je ook nog kunnen proberen. Ze bieden daar ook golden rose holo lakjes aan, maar die vind ik echt zwaar teleurstellend.
quote:flowerbombje schreef op 01 november 2011 @ 13:13:

Ben benieuwd hoe je nieuwe spullen bevallen Saeva! Welke grijze lak heb je gekocht?

Laat ik weten zodra ik ze uitgeprobeerd heb.

Parelgrijs van 2b. Geen idee wat dat voor merk is...

Vandaag mijn nagels (toen het buiten al donker was, moet ik niet meer doen) mijn nagels gelakt met Blush Opal, uit de serie (?) Fire Opal van Sally Hansen.

Redelijk gelukt, alleen viel me iets geks op, helemaal onderaan de nagel, en op elke nagel.

Alsof de lak is omgekruld ofzo..?! Iemand anders ditzelfde ook wel eens gehad? Hoe kwam dat dan? Ik snap er weinig van... Morgen maar weer opnieuw lakken, in daglicht. Dan plaats ik daarna nieuwe foto's.
anoniem_124453 wijzigde dit bericht op 02-11-2011 02:42
Reden: Foto's deden het niet...
% gewijzigd
Typisch dat mijn rechterhand mooier gelakt is dan mijn linker, terwijl ik rechtshandig ben. Meestal is m'n linkerhand mooier gelakt dan de andere...
Ik hoop dat mijn bestellingen morgen komen, want ik heb echt dringend zo'n kwastje nodig (wat je ook wel kan zien op de foto's).

Ook de handcrème... Ik piel te veel aan losse velletjes enzo.

Het lijkt wel of de lak nu nog meer is omgekruld... Kan het door typen komen? Ik weet het niet, ik heb mijn nagels zelden zo lang als nu gehad, en wil ze eigenlijk nog langer laten groeien.

Nee dit kan de reden niet zijn, want ik realiseer me net dat ik niet achter de computer heb gezeten tussen nagels lakken en foto's maken.
anoniem_124453 wijzigde dit bericht op 02-11-2011 02:55
Reden: Toevoeging
% gewijzigd

Mijn cultnails bestelling is binnen! Het was echt een feest om uit te pakken. Ze zaten per stuk verpakt in een papiertje met een naamstickertje en ze lagen in een hele berg watjes. Zo leuk!

Wat apart dat het krult bij je nagelriemen. Ik heb weleens dat het bij de uiteindjes krimpt. Dat komt door de topcoat. Misschien dit ook? Ik weet het niet.... Wel mooi kleurtje heb je! Sally Hansen heeft leuke dingen. Die grijze ziet er ook leuk uit. Ken het merk niet.
Flower, het is echt een hele lijst hoor, alles van China Glaze. Als ik een nieuwe op heb zal ik eens een foto maken

Wat zijn cultnails?
Is goed

Kijk maar eens op cultnails.com Het is een piepklein merk, bedrijf werkt vanuit huis, en ze hebben prachtige lakjes! Geloof me, je zult er een paar willen
quote:flowerbombje schreef op 02 november 2011 @ 10:43:

Wat apart dat het krult bij je nagelriemen. Ik heb weleens dat het bij de uiteindjes krimpt. Dat komt door de topcoat. Misschien dit ook? Ik weet het niet....

Niet bij de nagelriemen maar bij de uiteinden. Door de topcoat dus.

En nu? Ik heb Seche Vite gebruikt. Of had ik alles beter moeten laten drogen?

Ah zo

Dat is inderdaad de schuld van seche. Je zou je tips ook kunnen lakken. Dan beging je aan de voorkant van je nagel met een klein beetje lak en lak je ook het randje mee. Snap je wat ik bedoel? Als je dan de topcoat doet krimpt het niet zo raar.
Oké. Ja, ik snap het.

Nou ja, dat kan ik pas doen als mijn nagels zo lang zijn dat ik niet mijn vingertoppen onderklieder.
Hahaha Anders heb je inderdaad mooie gekleurde vingertjes

Bij de ene lak gebeurt het krimpen trouwens wel en bij de andere niet. Het hangt echt van het specifieke lakje af.
Joepie, mijn nieuwe lakje is er. En de crème.

Jammer genoeg niet de kwastjes. Die had ik ergens anders besteld.

Straks lakken en dan maak ik een foto.
Jeetje! Dat heb je snel binnen zeg. Heb je inmiddels al gelakt? Ben echt super benieuwd.

Ik heb een lakje (hypnotize me) uitgeprobeerd vanmiddag. Zo mooi

Hier is hij als een laagje over een beetje taupe/bruin. Zelf heb ik er een iets grijzere lak onder zitten. De glittertjes zijn echt zo mooi.
Zeker mooi idd! Al zou ik hem zelf over een blauwige lak doen denk ik. Of wit of zwart!
quote:flowerbombje schreef op 02 november 2011 @ 22:38:

Jeetje! Dat heb je snel binnen zeg. Heb je inmiddels al gelakt? Ben echt super benieuwd.

Via Drogisterij.net. De 2b lak is niet grandioos. Veel te klein potje, veel te dikke kwast. En droogt té snel om goed te lakken.

Daarna heb ik mijn nagels super gelakt met een Safari glitter taupekleur, maar het krulde weer op, door Seche Vite. Waardeloos!

Moest daarna weg - geen tijd voor foto's. Wilde straks opnieuw lakken, weet nog niet welke kleur, en dan met Revlon top coat, kijken of het dan weer gebeurt.
anoniem_124453 wijzigde dit bericht op 03-11-2011 09:59
Reden: Uitleg
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven