Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
dinsdag 1 november 2011 om 12:58
@ VeryCherry: dat zijn inderdaad heel mooie kleuren.
Ik heb zojuist 2 nailartkwastjes gekocht, van die korte. Hopelijk is dat wat ik zocht. Heb ergens anders een nieuwe handcrème gekocht en zag daar ook een leuk grijs lakje - meteen maar erbij besteld.
Nu is het voorlopig wel genoeg. Kost inderdaad veel geld soms. Maar mijn nagels lakken is voor mij ontspannend en het zorgt dat ik me mooier voel dan ik ben.
Lekker belangrijk wat een ander daarvan vindt hoor.
Ik heb zojuist 2 nailartkwastjes gekocht, van die korte. Hopelijk is dat wat ik zocht. Heb ergens anders een nieuwe handcrème gekocht en zag daar ook een leuk grijs lakje - meteen maar erbij besteld.
Nu is het voorlopig wel genoeg. Kost inderdaad veel geld soms. Maar mijn nagels lakken is voor mij ontspannend en het zorgt dat ik me mooier voel dan ik ben.
Lekker belangrijk wat een ander daarvan vindt hoor.
dinsdag 1 november 2011 om 13:10
Geen idee of het al ter sprake gekomen is, maar ik vraag het dan toch maar: het gebeurt wel vaker dat nadat ik mijn nagels gelakt heb (lang genoeg laten drogen, dus daaraan ligt het niet) ik nare "strepen" (kan het niet beter formuleren) op mijn gelakte nagels heb. Ik word er echt waanzinnig van, aangezien het er ook niks mee te maken heeft hoe oud de nagellak is (gebeurd bij nieuwe en bij oudere, maar dus ook niet altijd). Iemand een tip hoe dit te voorkomen is/wat ik fout doe?
Groetjes Loes
Groetjes Loes
dinsdag 1 november 2011 om 13:13
Heb je een foto van de strepen die je bedoelt? Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen namelijk. Behalve bijvoorbeeld strepen die je zelf veroorzaakt door met je handen door je haar te gaan of te gaan slapen en lakenkreukels in je nagels krijgt.
Ben benieuwd hoe je nieuwe spullen bevallen Saeva! Welke grijze lak heb je gekocht?
Ben benieuwd hoe je nieuwe spullen bevallen Saeva! Welke grijze lak heb je gekocht?
dinsdag 1 november 2011 om 16:42
Teveel gebruikt misschien of te vaak nog een keer over de lak gaan? Zoals fb schrijft zou een foto duidelijk maken om wat voor soort strepen het gaat.
Hee flowerbombje, wat goed! En je mag jezelf dan zeker wel verwennen. Mag eigenlijk überhaupt wel, heb ik ook pas gedaan en zonder goede reden teveel lakjes besteld. Ik heb er nu zoveel, dat die megabestelling nog in de doos zit... schaam.
Hee flowerbombje, wat goed! En je mag jezelf dan zeker wel verwennen. Mag eigenlijk überhaupt wel, heb ik ook pas gedaan en zonder goede reden teveel lakjes besteld. Ik heb er nu zoveel, dat die megabestelling nog in de doos zit... schaam.
dinsdag 1 november 2011 om 17:04
Dat is ook absoluut waar Veronique Doe ik ook geregeld. De CultNails bestelling was er een voor de zomaar. Ben benieuwd wanneer die bij me is.
Volgens mij wordt mijn nagellakrek straks te klein! Zou toch erg zijn als er een derde naast moet komen te hangen!
Wat had je allemaal besteld in je megabestelling? Ben helemaal niet nieuwsgierig
Volgens mij wordt mijn nagellakrek straks te klein! Zou toch erg zijn als er een derde naast moet komen te hangen!
Wat had je allemaal besteld in je megabestelling? Ben helemaal niet nieuwsgierig
dinsdag 1 november 2011 om 23:02
woensdag 2 november 2011 om 02:38
Vandaag mijn nagels (toen het buiten al donker was, moet ik niet meer doen) mijn nagels gelakt met Blush Opal, uit de serie (?) Fire Opal van Sally Hansen.
Redelijk gelukt, alleen viel me iets geks op, helemaal onderaan de nagel, en op elke nagel.
Alsof de lak is omgekruld ofzo..?! Iemand anders ditzelfde ook wel eens gehad? Hoe kwam dat dan? Ik snap er weinig van... Morgen maar weer opnieuw lakken, in daglicht. Dan plaats ik daarna nieuwe foto's.
Redelijk gelukt, alleen viel me iets geks op, helemaal onderaan de nagel, en op elke nagel.
Alsof de lak is omgekruld ofzo..?! Iemand anders ditzelfde ook wel eens gehad? Hoe kwam dat dan? Ik snap er weinig van... Morgen maar weer opnieuw lakken, in daglicht. Dan plaats ik daarna nieuwe foto's.
anoniem_124453 wijzigde dit bericht op 02-11-2011 02:42
Reden: Foto's deden het niet...
Reden: Foto's deden het niet...
% gewijzigd
woensdag 2 november 2011 om 02:50
Ik hoop dat mijn bestellingen morgen komen, want ik heb echt dringend zo'n kwastje nodig (wat je ook wel kan zien op de foto's).
Ook de handcrème... Ik piel te veel aan losse velletjes enzo.
Het lijkt wel of de lak nu nog meer is omgekruld... Kan het door typen komen? Ik weet het niet, ik heb mijn nagels zelden zo lang als nu gehad, en wil ze eigenlijk nog langer laten groeien.
Nee dit kan de reden niet zijn, want ik realiseer me net dat ik niet achter de computer heb gezeten tussen nagels lakken en foto's maken.
Ook de handcrème... Ik piel te veel aan losse velletjes enzo.
Het lijkt wel of de lak nu nog meer is omgekruld... Kan het door typen komen? Ik weet het niet, ik heb mijn nagels zelden zo lang als nu gehad, en wil ze eigenlijk nog langer laten groeien.
Nee dit kan de reden niet zijn, want ik realiseer me net dat ik niet achter de computer heb gezeten tussen nagels lakken en foto's maken.
anoniem_124453 wijzigde dit bericht op 02-11-2011 02:55
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
woensdag 2 november 2011 om 10:43
Mijn cultnails bestelling is binnen! Het was echt een feest om uit te pakken. Ze zaten per stuk verpakt in een papiertje met een naamstickertje en ze lagen in een hele berg watjes. Zo leuk!
Wat apart dat het krult bij je nagelriemen. Ik heb weleens dat het bij de uiteindjes krimpt. Dat komt door de topcoat. Misschien dit ook? Ik weet het niet.... Wel mooi kleurtje heb je! Sally Hansen heeft leuke dingen. Die grijze ziet er ook leuk uit. Ken het merk niet.
woensdag 2 november 2011 om 11:25
quote:flowerbombje schreef op 02 november 2011 @ 10:43:
Wat apart dat het krult bij je nagelriemen. Ik heb weleens dat het bij de uiteindjes krimpt. Dat komt door de topcoat. Misschien dit ook? Ik weet het niet....
Niet bij de nagelriemen maar bij de uiteinden. Door de topcoat dus.
En nu? Ik heb Seche Vite gebruikt. Of had ik alles beter moeten laten drogen?
Wat apart dat het krult bij je nagelriemen. Ik heb weleens dat het bij de uiteindjes krimpt. Dat komt door de topcoat. Misschien dit ook? Ik weet het niet....
Niet bij de nagelriemen maar bij de uiteinden. Door de topcoat dus.
En nu? Ik heb Seche Vite gebruikt. Of had ik alles beter moeten laten drogen?
woensdag 2 november 2011 om 11:35
woensdag 2 november 2011 om 22:38
donderdag 3 november 2011 om 09:58
quote:flowerbombje schreef op 02 november 2011 @ 22:38:
Jeetje! Dat heb je snel binnen zeg. Heb je inmiddels al gelakt? Ben echt super benieuwd.
Via Drogisterij.net. De 2b lak is niet grandioos. Veel te klein potje, veel te dikke kwast. En droogt té snel om goed te lakken.
Daarna heb ik mijn nagels super gelakt met een Safari glitter taupekleur, maar het krulde weer op, door Seche Vite. Waardeloos!
Moest daarna weg - geen tijd voor foto's. Wilde straks opnieuw lakken, weet nog niet welke kleur, en dan met Revlon top coat, kijken of het dan weer gebeurt.
Jeetje! Dat heb je snel binnen zeg. Heb je inmiddels al gelakt? Ben echt super benieuwd.
Via Drogisterij.net. De 2b lak is niet grandioos. Veel te klein potje, veel te dikke kwast. En droogt té snel om goed te lakken.
Daarna heb ik mijn nagels super gelakt met een Safari glitter taupekleur, maar het krulde weer op, door Seche Vite. Waardeloos!
Moest daarna weg - geen tijd voor foto's. Wilde straks opnieuw lakken, weet nog niet welke kleur, en dan met Revlon top coat, kijken of het dan weer gebeurt.
anoniem_124453 wijzigde dit bericht op 03-11-2011 09:59
Reden: Uitleg
Reden: Uitleg
% gewijzigd