Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
quote:Very.Cherry schreef op 01 november 2011 @ 01:04:

Ik ga morgen deze halen, van OPI, Paint my moji-toes red

[afbeelding]

Zoek al zó lang naar een wat zacht-rode, beetje creamy kleur, die niet knalt of knettert.Mooi zeg!! Kom je ook nog even vertellen hoe hij bevalt? Ben wel benieuwd
quote:saeva schreef op 01 november 2011 @ 00:47:

Ik heb eigenlijk een goed kwastje nodig om de randjes met aceton bij te werken. Wattenstaafjes zijn te dik. Iemand een idee?
Sorry, had je vraag over het hoofd gezien! Je kunt een klein verfkwastje gebruiken of een stevig make-up kwastje.

Ik heb net een models own bestelling gedaan Ze verkopen er box sets met 6 lakjes per stuk. Heb er 3 besteld en nog een losse lak. Er komen dus 19 nieuwe lakjes mijn kant op

(kan geen ander plaatje vinden)

Hier zit nog een 3-1 topcoat bij.

Is goed maisjes, ik kom wel even reviewen hier straks.

Vinden jullie de Anny ook zo fijn, van Douglas?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
De Anny? Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd... Vertel! Wat is het voor iets?
quote:flowerbombje schreef op 01 november 2011 @ 11:32:

Ik heb net een models own bestelling gedaan Ze verkopen er box sets met 6 lakjes per stuk. Heb er 3 besteld en nog een losse lak. Er komen dus 19 nieuwe lakjes mijn kant op

Die Champagne collectie ziet er prachtig uit!

Ik ga op zoek naar zo'n kwastje... Dank je!
anoniem_124453 wijzigde dit bericht op 01-11-2011 11:53
Reden: Plaatje lukte niet echt...
% gewijzigd
quote:flowerbombje schreef op 01 november 2011 @ 11:32:

Deze is trouwens ook erg mooi!
anoniem_124453 wijzigde dit bericht op 01-11-2011 11:55
Reden: Grr...
% gewijzigd
Ja, mooi hè!

Heb heel lang getwijfeld of ik wel zoveel zou bestellen. Is nou niet gratis wat ik net allemaal heb gekocht. Maar de verzendkosten zijn 10 pond. Dat is niet iets wat ik snel nog een keer ga doen. Daarom maar besloten om het toch te doen. Zou jammer zijn als ik later zou bedenken dat ik het toch wil en nog een keer 10 pond moet gaan betalen voor iets wat 20 pond waard is.

Het hele grapje was trouwens 68 pond nogwat. Had nog een kortingscode van 10 procent gevonden! Jammer dat de pond niet zo staat als de dollar. Nu is het 78,50 euro.
quote:saeva schreef op 01 november 2011 @ 11:51:

[...]

Deze is trouwens ook erg mooi!

De grijze bedoel je inderdaad

Ik heb een zwak voor grijze nagellak. Vind het op een of andere manier heel chique staan. Sommige mensen kunnen heel goed van die nude/beige kleurtjes hebben, maar dat staat mij voor geen meter. Dit is een beetje mijn equivalent.
quote:flowerbombje schreef op 01 november 2011 @ 11:54:

Die grijze bedoel je?Ja. Het plaatje staat er nu goed.
quote:flowerbombje schreef op 01 november 2011 @ 11:53:

Het hele grapje was trouwens 68 pond nogwat. Had nog een kortingscode van 10 procent gevonden! Jammer dat de pond niet zo staat als de dollar. Nu is het 78,50 euro.Zo! Dat is niet niks. Een vroeg kerstcadeautje?
quote:Very.Cherry schreef op 01 november 2011 @ 11:36:

Is goed maisjes, ik kom wel even reviewen hier straks.

Vinden jullie de Anny ook zo fijn, van Douglas?Ik zie op de site van Douglas geen nagellakken van Annyake, maar bedoel je dat merk? Anders weet ik ook niet wat je bedoelt...
quote:saeva schreef op 01 november 2011 @ 11:57:

[...]

Zo! Dat is niet niks. Een vroeg kerstcadeautje? Haha, wel een cadeautje maar voor een andere gelegenheid Heb mijn scriptie afgerond, dus ik studeer bijna af.
quote:flowerbombje schreef op 01 november 2011 @ 11:54:

Ik heb een zwak voor grijze nagellak. Vind het op een of andere manier heel chique staan. Sommige mensen kunnen heel goed van die nude/beige kleurtjes hebben, maar dat staat mij voor geen meter. Dit is een beetje mijn equivalent.

Ja, ik vind grijs ook netjes staan. En past overal bij.

Beige nagels vind ik niet mooi. En nude staat mij niet als mijn nagels lang(er) zijn.

Ik zie wel eens vrouwen met nude of beige lipstick op. Snap ik niets van. Ziet er niet uit. De lip verdwijnt gewoon.

Ik heb laatst een grijze van OPI gekocht (Suzi takes the wheel) maar die vind ik te groenig. Daarna heb ik een grijze van Safari gekocht (voor 1 euro via Marktplaats) maar die lakt voor geen meter. Vandaar natuurlijk de prijs!

Van Revlon kon ik er geen vinden... op mijn manier. Toch nog maar 's verder zoeken.
Krijg net een mailtje dat mijn bestelling compleet is en verstuurd wordt. Kan wel tot 4 weken duren! Neem toch aan dat het wel iets korter is dan dat, vanuit de UK.
quote:flowerbombje schreef op 01 november 2011 @ 12:00:

Haha, wel een cadeautje maar voor een andere gelegenheid Heb mijn scriptie afgerond, dus ik studeer bijna af.O, dat is een prima reden! Gefeliciteerd!
quote:flowerbombje schreef op 01 november 2011 @ 12:04:

Krijg net een mailtje dat mijn bestelling compleet is en verstuurd wordt. Kan wel tot 4 weken duren! Neem toch aan dat het wel iets korter is dan dat, vanuit de UK.Ik heb wel 's besteld via eBay, ook vanuit de UK. Ging meestal sneller dan van te voren vermeld stond.
quote:saeva schreef op 01 november 2011 @ 12:03:

[...]

Ja, ik vind grijs ook netjes staan. En past overal bij.

Beige nagels vind ik niet mooi. En nude staat mij niet als mijn nagels lang(er) zijn.

Ik zie wel eens vrouwen met nude of beige lipstick op. Snap ik niets van. Ziet er niet uit. De lip verdwijnt gewoon.

Ik heb laatst een grijze van OPI gekocht (Suzi takes the wheel) maar die vind ik te groenig. Daarna heb ik een grijze van Safari gekocht (voor 1 euro via Marktplaats) maar die lakt voor geen meter. Vandaar natuurlijk de prijs!

Van Revlon kon ik er geen vinden... op mijn manier. Toch nog maar 's verder zoeken.

Ja, die lippen! Daar begrijp ik ook geen flikker van. Waarom wil je eruit zien als een lijk?

Ik heb volgens mij ook Suzi takes the wheel. Die is inderdaad wat meer groening, in plaats van grijzig. Gelukkig staat hij me wel nog net. Als je een mooie grijs zoekt kun je ook eens bij Mavala kijken (douglas) of Catrice (kruidvat). Die hebben beide wel mooie kleurtjes grijs. Heb er ook een van Essence die wel mooi is. Evenals eentje van Rimmel.
quote:saeva schreef op 01 november 2011 @ 12:04:

[...]

O, dat is een prima reden! Gefeliciteerd!

Dankjewel!

Heb alleen nog een paar nare tentamens te gaan, maar dat komt ook wel op z'n pootjes terecht.
Even rekenen leert trouwens dat ik maar 4,13 euro per lakje betaal. Eigenlijk heel goedkoop dus
quote:saeva schreef op 01 november 2011 @ 11:59:

[...]

Ik zie op de site van Douglas geen nagellakken van Annyake, maar bedoel je dat merk? Anders weet ik ook niet wat je bedoelt...

Wat raar, ik heb al drie flesjes gekocht hier bij Douglas op de Lijnbaan. Echt super.

Hé, die heb ik hier nog nooit gezien bij Douglas! Ziet er interessant uit. Hoe duur zijn ze ongeveer?
Ze zijn een tientje FB. Ze smeren heerlijk, dekken prima, in goeie, niet-standaard kleuren.
O dat valt mee en klinkt goed! Zal binnenkort weer eens gaan kijken, misschien hebben ze ze inmiddels wel. Ben al een behoorlijke tijd niet bij de douglas geweest.
En ach, wat heeeerlijk om hier gewoon ongecompliceerd over nagellakjes te ouwehoeren, heerlijk verfrissend in die Viva Forum slangenkuil Jungle.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven