Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Wat leuk!!! Was het erg lastig om ze op te plakken of valt het mee?

Deze staan ook nog op mijn verlanglijstje. Binnenkort maar weer eens op ebay speuren.
Ik heb ze ook van ebay.

Heb ze ook nog in het knalroze, die had ik een paar maanden terug geprobeerd. Deze keer ging het beter.

Maar ik moet eerlijk toegeven... Ik vind t makkelijker dan netjes lakken!

(Maar ik heb dan ook niet veel geduld...)
Oh dat klinkt goed! Dan moet het vast te doen zijn.
Wat leuk die bloemetjes!!
Mooie kleur sjaal Flowerbombje!

K ga morgen denk ik maar weer eens lakker
heb wel n foto gemaakt vd lakjes hahha, maar de camera ligt boven.. geen zin om m te pakken.

Had vanmorgen mn nagels gelakt.. maar vond t niet mooi en heb alles er weer afgehaald. Nu zit er niks op
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ze zijn er! Ze zijn er!!!!

Ik ben nu, as we speak, mijn models own lakjes aan het uitpakken en ze zijn zo mooi!!! Heb nu alleen nog maar de champagne collectie staan. Ben zo benieuwd naar de rest.

Wionn, wat ga je op je nagels doen vandaag? Ben blij dat je de sjaal leuk vindt. Hij is echt heel erg in your face blauw. Moet zeggen dat ik een hele saaie donkerblauwe winterjas heb. Dus een beetje kleur kan geen kwaad.

Woepsie, wat had je gedaan dat het mislukt was? Inmiddels al een nieuw lakje erop zitten?

Ik ga zo een models own lakje proberen. Kan nu al niet kiezen
Met 2 of meer laagjes hello holo glitter topcoat van Essence is het net of je echte holo ophebt!! Alleen is het wat grof door de glitters maar wel leuk! Zal zo een foto maken!
Leuk blauwbloempje!! Die heb ik ook en is inderdaad erg mooi. Als je er genoeg topcoat overheen doet voel je de grofheid trouwens ook niet meer.

Ik ben nu al mijn models own lakjes op een nagelwiel aan het lakken. Zo mooi!
Oef heel moeilijk om op de foto te zetten maar het is echt heel leuk en knallerig!

quote:flowerbombje schreef op 09 november 2011 @ 20:29:

Leuk blauwbloempje!! Die heb ik ook en is inderdaad erg mooi. Als je er genoeg topcoat overheen doet voel je de grofheid trouwens ook niet meer.

Ik ben nu al mijn models own lakjes op een nagelwiel aan het lakken. Zo mooi!

Leuk! Hoeveel laagjes doe jij er van op dan?

Enne, foto van je nagelwiel!!
Zal straks even een foto maken van het nagelwiel. Ben nu nog druk aan het lakken

Ik doe er meestal een laagje zilver onder en dan één of twee laagjes hello holo. Je foto ziet er goed uit! Leuk
Ooh blauwbloempje, die is gaaaf! *wilikookwilikook*
Ik loop de hele dag al te kijken naar mn disco nagels en heb alle collega's het trots laten zien :D :')
Cool!

Ik heb nog geen foto kunnen maken van het nagelwiel. Licht was steeds te slecht.

Heb nu trouwens ook disco nagels alleen dan met models own lak.
2 fotooooo's :P
Jaaa ik wil ook graag meekletsen! Ben sinds een maand of twee weer helemaal verslaafd aan nagellak en heb inmiddels een collectie van zo'n 100 lakjes opgebouwd. Veel essence wel omdat ik toch een student ben maar daar zitten soms echt hele mooie bij!

Vandaag heb ik Femme fatale op van essence met daar overheen True romance van essence. Het geeft een beetje een kerstgevoel.

Die hello holo heb ik ook, die is echt heel tof!

Vanmiddag de vampire-lakjes gekocht, gold old buffy, the dawn is .., true love en into the dark ofzoiets. Ben benieuwd, vooral die Buffy schijnt erg mooi te zijn.
ik heb de fotos nog niet op de pc gezet... maar daar missen jullie ook niks aan.

Heb nu ook essence op met glittertjes... niet super bijzonder.. denk dat ik vd week weer french ga proberen
Hallo,

Ik ben een meelezer en door jullie enthousiasme lak ik nu weer vaker m'n nagels.

Maar even een vraag: welk(e) produkt(en) gebruiken jullie om je nagels te verzorgen en te verstevigen? M'n nagels worden niet lang en breken snel af omdat ze dun zijn. Bij sommige nagels gaat het bovenste laagje eraf en wordt de nagel nog dunner.

Ik ben erg benieuwd naar jullie produkten.

groeten

mijn collectie
Een algemene vraag: welke lak blijft volgens jullie het best zitten? Ik heb gisteren Orly (Purple Crush) opgedaan, met als basislaag Hard as Nails (Sally Hansen). Vanochtend was na een keertje haren wassen al een nagel halfbloot.

Tot nog toe zie ik niet veel verschil in OPI of Orly. Tips?
quote:mallory schreef op 14 november 2011 @ 15:40:

Hallo,

Ik ben een meelezer en door jullie enthousiasme lak ik nu weer vaker m'n nagels.

Maar even een vraag: welk(e) produkt(en) gebruiken jullie om je nagels te verzorgen en te verstevigen? M'n nagels worden niet lang en breken snel af omdat ze dun zijn. Bij sommige nagels gaat het bovenste laagje eraf en wordt de nagel nog dunner.

Ik ben erg benieuwd naar jullie produkten.

groeten

Ik gebruik af en toe de Hydrating nail gel van herome, dat helpt bij mij wel aardig tegen splijten.

Met nagelverharders moet je oppassen (heb ik hier tenminste geleerd), daar kunnen je nagels juist sneller van breken/splijten doordat ze te droog worden geloof ik.

Verder gebruik ik hand en nagel creme van de etos, maar weet niet echt of dat nou iets doet...
Heb nu Hunt me down van H&M op, erg mooi. En ik had de topcoat van Revlon gekocht en die droogt erg snel maar verder weet ik het nog niet. Heb het idee dat de lak nu wel sneller chipt (of in ieder geval met grotere stukken tegelijk), dus dat is een beetje jammer.

Ik vroeg me af, lakken jullie het randje eerst? Weet niet goed hoe k het uit moet leggen dus gekopieerd van lacquerized: When applying polish, sweep a bit across the edge and under the nail tip. I usually just tap my brush, with some nail polish on it, against my tip before I start with the first layer. The polish wil melt together when you're done with your whole nail.

By doing this you're wrapping the end, so it seals your nail polish onto your nail and it won't chip that easily.

Ik doe dat nooit dus misschien is dat dan wel de oplossing...

Tot slot nog even mijn laatste aanwinsten:

OPI eat mainely lobster

OPI meep-meep-meep

Heb nu eigenlijk ook nog mijn zinnen gezet op Opi Pepe's purple passion en op een olijfgroenig glitterlakje van (ik geloof) koh dat ik laatst zag....

Het houdt ook nooit op!!

Ben benieuwd naar je models own nagelwiel flowerbombje!
Ik moet nog steeds een foto maken *schaam*

Mooie lakjes heb je gekocht! Ik lak altijd gewoon zonder poespas, maar misschien werkt jouw manier wel beter.

Melpomene, opi en orly zijn beiden goed. Het probleem ligt meer bij het haren wassen. Doordat je nagels nat worden, worden ze zachter en buigen ze makkelijker. Als je nagel buigt springt je nagellak er veel sneller vanaf. Daar valt niet tegenop te lakken. Wat voor lak je ook gebruikt.
Ik heb mijn femme fatale met true romance nu al sinds vrijdag op mijn nagels en zie pas vanavond dat er een heel klein flintertje af is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven