Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
donderdag 3 november 2011 om 12:23
Denk dat dat ook mooier is Blauwbloempje. Deze lak had ik net toevallig de avond ervoor erop gedaan en geen zin om het er al af te halen. Ga vanavond wel even wat anders proberen en zal dan ook eens kijken of ik een foto'tje kan plaatsen.
Wat jammer van de lak Saeva en wat waardeloos dat je hier ook weer krimp hebt. Hier ook de Revlon topcoat binnen en ik ben wel redelijk tevreden. Beter vind ik de cultnails topcoat. Die is erg fijn en glanst als een malle.
Pfff....zit nu bij de starbucks achter een stuk taart en een kop koffie. Beetje troost voor het meest waardeloze tentamen ooit wat ik net heb moeten maken.
Wat jammer van de lak Saeva en wat waardeloos dat je hier ook weer krimp hebt. Hier ook de Revlon topcoat binnen en ik ben wel redelijk tevreden. Beter vind ik de cultnails topcoat. Die is erg fijn en glanst als een malle.
Pfff....zit nu bij de starbucks achter een stuk taart en een kop koffie. Beetje troost voor het meest waardeloze tentamen ooit wat ik net heb moeten maken.
donderdag 3 november 2011 om 16:47
Jammer van je tentamen, kun je het nog herkansen?
Ik heb de afgelopen tijd wat minder gelakt en gekocht, op mn werk slijt de nagellak razendsnel en met afgebladderde nagels rondlopen.. nee dankje..
Misschien toch een betere topcoat aanschaffen. Ik zat te denken aan die van Revlon maar misschien toch maar de Cult nails bestellen? Zag ook nog wat mooie lakjes daar op de site..
Ik heb de afgelopen tijd wat minder gelakt en gekocht, op mn werk slijt de nagellak razendsnel en met afgebladderde nagels rondlopen.. nee dankje..
Misschien toch een betere topcoat aanschaffen. Ik zat te denken aan die van Revlon maar misschien toch maar de Cult nails bestellen? Zag ook nog wat mooie lakjes daar op de site..
donderdag 3 november 2011 om 18:28
quote:wionn schreef op 03 november 2011 @ 16:47:
Ja, er is in Januari nog een herkansing. Maar, net de meerkeuze vragen nagekeken en die heb ik verrassend goed gemaakt. De open vragen zullen het nu gaan beslissen. Er gloort dus nog een klein beetje hoop aan de horizon.
Een betere topcoat is altijd aan te raden Tot nu toe ben ik erg tevreden over de Cultnails, maar goed wat kun je daar over zeggen na 1x gebruiken Vanavond lak ik opnieuw, dan kom ik wel even verslag doen. De lak zit trouwens al twee dagen perfect zonder chippie of wat dan ook. Dat gebeurt me niet vaak.
Mooie nieuwe kleurtjes heb je gekocht! Vooral die rode. Op zulke momenten vind ik het zo jammer dat rood me niet staat.
Ja, er is in Januari nog een herkansing. Maar, net de meerkeuze vragen nagekeken en die heb ik verrassend goed gemaakt. De open vragen zullen het nu gaan beslissen. Er gloort dus nog een klein beetje hoop aan de horizon.
Een betere topcoat is altijd aan te raden Tot nu toe ben ik erg tevreden over de Cultnails, maar goed wat kun je daar over zeggen na 1x gebruiken Vanavond lak ik opnieuw, dan kom ik wel even verslag doen. De lak zit trouwens al twee dagen perfect zonder chippie of wat dan ook. Dat gebeurt me niet vaak.
Mooie nieuwe kleurtjes heb je gekocht! Vooral die rode. Op zulke momenten vind ik het zo jammer dat rood me niet staat.
donderdag 3 november 2011 om 22:46
Dan zou ik echt opzoek naar een betere topcoat als ik jou was Woepsie. Dat maakt zoveel verschil. Heb net mijn nagels weer opnieuw gelakt en ik ben nog steeds helemaal weg van de Cult Nails lakjes. Binnenkort nog maar eens sneupen daar.
Ook kwam ik net dit tegen toen ik wat blogjes aan het lezen was. Deze collectie komt in januari 2012 uit en is in samenwerking met een of andere vrouwelijk rapster gemaakt (ik ken haar niet). Prachtig
Ook kwam ik net dit tegen toen ik wat blogjes aan het lezen was. Deze collectie komt in januari 2012 uit en is in samenwerking met een of andere vrouwelijk rapster gemaakt (ik ken haar niet). Prachtig
vrijdag 4 november 2011 om 13:37
Dank je wel!
Misschien wel iets voor jou? Omdat er het volgende bij staat:
Quench is a sexy, yet classic red. Weather you're a pale princess or an ebony goddess, this color is stunning on everyone. Quench dries to an extremely high shine.
Misschien wel iets voor jou? Omdat er het volgende bij staat:
Quench is a sexy, yet classic red. Weather you're a pale princess or an ebony goddess, this color is stunning on everyone. Quench dries to an extremely high shine.
anoniem_124453 wijzigde dit bericht op 04-11-2011 13:43
Reden: Afb. deed het niet.
Reden: Afb. deed het niet.
% gewijzigd
vrijdag 4 november 2011 om 13:39
vrijdag 4 november 2011 om 22:04
quote:flowerbombje schreef op 03 november 2011 @ 22:46:
Dan zou ik echt opzoek naar een betere topcoat als ik jou was Woepsie. Dat maakt zoveel verschil. Heb net mijn nagels weer opnieuw gelakt en ik ben nog steeds helemaal weg van de Cult Nails lakjes. Binnenkort nog maar eens sneupen daar.
[afbeelding]Ik ben wel tevreden over die top coat hoor. Zoals ik al eerder zei blijft nagellak bij mij wel zon 2 weken netjes zitten
[afbeelding]Ik ben wel tevreden over die top coat hoor. Zoals ik al eerder zei blijft nagellak bij mij wel zon 2 weken netjes zitten
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
zaterdag 5 november 2011 om 00:56
Hunt Me Down is echt een mooi kleurtje, Wionn! En Saeve, lukt het een beetje met het kwastje? Ik vind het zelf altijd superfijn en strak werken!
Ik moest deze week mijn nagels helemaal kort knippen, omdat ze echt enorm afbladderen, en dat is geen doen als ze lang zijn. (Heeft iemand daar misschien een tip tegen? Ik ben al gestopt met nagelverharder gebruiken. Misschien een goede repair? Trind?) Net mijn korte nageltjes mat-zwart gelakt. Mijn nagelriemen zien er niet uit, maar ach. Vind het altijd wel mooi, zwart, maar alleen op korte nagels, anders wordt het al snel een beetje gothic.
Ik heb hier trouwens een matte topcoat van essence overheen gedaan, maar de kwaliteit stelt niet veel voor. Lakt waardeloos. Zat er over na te denken Essie Matte About You te kopen. Heeft iemand daar ervaring mee? Komt ie goed uit op verschillende lakken?
Ik moest deze week mijn nagels helemaal kort knippen, omdat ze echt enorm afbladderen, en dat is geen doen als ze lang zijn. (Heeft iemand daar misschien een tip tegen? Ik ben al gestopt met nagelverharder gebruiken. Misschien een goede repair? Trind?) Net mijn korte nageltjes mat-zwart gelakt. Mijn nagelriemen zien er niet uit, maar ach. Vind het altijd wel mooi, zwart, maar alleen op korte nagels, anders wordt het al snel een beetje gothic.
Ik heb hier trouwens een matte topcoat van essence overheen gedaan, maar de kwaliteit stelt niet veel voor. Lakt waardeloos. Zat er over na te denken Essie Matte About You te kopen. Heeft iemand daar ervaring mee? Komt ie goed uit op verschillende lakken?
zaterdag 5 november 2011 om 15:30
Ik heb zelf een matte topcoat van china glaze. Mat vind ik sneller slecht worden dan glimmenden en je ziet er ook krasjes op. Ik heb ook korte nagels, volgende week manicure examens en masseren gaat niet zo makkelijk met lange nagels. Maar ik denk dat ik zo wel even ga lakken, heb zin in donkerblauw!
anoniem_110076 wijzigde dit bericht op 05-11-2011 16:23
Reden: foto toegevoegd
Reden: foto toegevoegd
% gewijzigd
zondag 6 november 2011 om 12:25
@flowerbombje
Geeft niks!
Wij kunnen er ook niks aan doen dat we zon grijze kop hebben heheheh
Mijn nagellak ziet er nu echt niet meer uit! Zal ze vandaag of morgen s opnieuw doen. Kan ik nog ff bedenken wat ik erop ga doen. Maar ben niet zo van die kleurtjes. Meestal beetje neutrale kleur of enkele uitzonderingen na
Geeft niks!
Mijn nagellak ziet er nu echt niet meer uit! Zal ze vandaag of morgen s opnieuw doen. Kan ik nog ff bedenken wat ik erop ga doen. Maar ben niet zo van die kleurtjes. Meestal beetje neutrale kleur of enkele uitzonderingen na
zondag 6 november 2011 om 21:12
Ik heb mn collectie bij elkaar geraapt.. ff zien
DA nailcolour 002
DA one stroke nails 001
NYC Central Park 216 quick dry
NYC Mother of Pearls 210 up to 7 day wear
NYC Midtown 240 quick dry
Essence french glam 03 pink glam french manicure
Essence colour & go 04 space queen
Essence gel look top coat xxxl shine
Et voila french manicure xtra white effect 07
Et voila french manicure xtra white effect 01
Hema brilliant with diamond powder 09
Miss sporty nail expert manicure for glossy nails base & top coat
Astor 60 sec one coat 001
Manhattan Pro french tip whitener
Essence click & colour nail polish pen 01 icy pink
Essence nail oil
Essence nail polish remover pen
Sally Hansen Maximum growth cuticle & nail moisture treatment pen
Niet de duurste potjes dus...
Zal s kijken of ik er morgen n foto van kan maken
DA nailcolour 002
DA one stroke nails 001
NYC Central Park 216 quick dry
NYC Mother of Pearls 210 up to 7 day wear
NYC Midtown 240 quick dry
Essence french glam 03 pink glam french manicure
Essence colour & go 04 space queen
Essence gel look top coat xxxl shine
Et voila french manicure xtra white effect 07
Et voila french manicure xtra white effect 01
Hema brilliant with diamond powder 09
Miss sporty nail expert manicure for glossy nails base & top coat
Astor 60 sec one coat 001
Manhattan Pro french tip whitener
Essence click & colour nail polish pen 01 icy pink
Essence nail oil
Essence nail polish remover pen
Sally Hansen Maximum growth cuticle & nail moisture treatment pen
Niet de duurste potjes dus...
Zal s kijken of ik er morgen n foto van kan maken
zondag 6 november 2011 om 21:17
Haha, had niet verwacht dat je hier een lijstje neer zou zetten Woepsie. Leuk! Ben benieuwd naar de foto.
Hier meer dan 250 lakjes, dus een lijstje is wat forumvervuiling
Saeva, wat irritant dat ze nog niet binnen zijn!
Ik moet mijn nagels lakken straks. Geen idee wat voor kleur ik zal doen. Hebben jullie suggesties?
Hier meer dan 250 lakjes, dus een lijstje is wat forumvervuiling
Saeva, wat irritant dat ze nog niet binnen zijn!
Ik moet mijn nagels lakken straks. Geen idee wat voor kleur ik zal doen. Hebben jullie suggesties?
maandag 7 november 2011 om 17:37
Oh wauw wat staan er weer mooie lakjes tussen.
Ik heb vanmorgen deze op mn nagels geplakt:
Staat erg vrolijk! Alleen wel een beetje jammer dat het net niet helemaal scherp is, die lijntjes... (Zie je op de foto ook)
Ik heb vanmorgen deze op mn nagels geplakt:
Staat erg vrolijk! Alleen wel een beetje jammer dat het net niet helemaal scherp is, die lijntjes... (Zie je op de foto ook)
anoniem_52848 wijzigde dit bericht op 07-11-2011 17:38
Reden: Kleiner plaatje gezocht
Reden: Kleiner plaatje gezocht
% gewijzigd