Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Die collectie is toch allang uit? En toch zie ik hem hier steeds maar niet verschijnen...
Ja, ik heb hem net gezien. Daar is de oogschaduw ook van. Hij was wel wat geplunderd trouwens
Ik wil ze ook wel gaan halen voor je hoor en op de post gooien.
Hahaha Glitter

Nou Indigo....genoeg mensen die er een paar naar je op willen sturen
Hebben jullie die lakjes wel in de winkel dan? Ik heb de oogschaduw e.d. hier wel, maar geen lak. Wat is dat nou? Misschien toch zo even dubbelchecken bij de Trekpleister.
Jullie zijn lief
Ik ga koken, ik laat het nog weten of er iets op de post moet Bedankt voor het aanbod!!

quote:glitterzzzzzzzz schreef op 30 september 2010 @ 18:01:

Hmm Magdalan, is jouw oogschaduw toevallig van Lancome? Zo ja, dan heb ik die ook.Nee, het is van Bourjois, de Petit Guide de Style die ze een aantal jaar geleden hadden. Gebruik hem vaak maar hij gaat erg lang mee!
Ik heb net sowieso de paarse lak gezien van die collectie... Wat zeggen ze als je er naar vraagt?
quote:indigoblue schreef op 30 september 2010 @ 18:32:

Ik ga koken, ik laat het nog weten of er iets op de post moet Bedankt voor het aanbod!!

Helemaal goed!

Eet smakelijk!
Had ik die grijze maar wel gekocht, heb hem inmiddels een keer of 3 vastgehad en denk iedere keer, neuuhh heb al een grijze. (Ik denk dat het hooguit 1 tint scheelt) Dan had je hem zo kunnen krijgen. Moet ik morgen ff kijken? Kom in ieder geval langs een kruidvat of 4. Nou weet je wat ik koop het morgen wel ff, wil je hem toch niet hou ik hem zelf.

@Magdalan, ohh ja die had ik, die is nl door mijn kat gebruikt om mee te voetballen... heb hem toen maar weggegooid. Heb nu van Maxfaxtor een turkoize lijkt er ook een beetje op. En nog iets van Lancome uit een collectie die van kleur veranderd afhankelijk hoe het licht erop valt. (Is ook al van jaar of 2/3 terug)
I'm in love *klik*

Alleen jammer dat het weer super duur is
Hallo Kan iemand me vertellen of OPI snel droogt? Ik heb vandaag dit merk voor het eerst gekocht en de eerste laag er net op zitten, ik durf nog niet te voelen of deze al ruw is
OPI droogt gemiddeld snel volgens mij.... Ik weet het niet echt goed omdat ik heel snel (als het nog nat is) de seche topcoat er overheen lak.....

Als je geen rapid dry topcoat hebt, zou ik een minuut of 10 tussen de laagjes laten zitten. Dan droogt het beter uiteindelijk.
Dat is geen nagellak hoor Zwup .. maar wel mooi!
Weet ik Noom.....maar acht het ligt in dezelfde categorie toch?
Dank je Zwup, ik zal even geduld hebben Ik heb helaas geen Seche Vite en geen zin om online te bestellen. Ik zag wel snel droog druppels (met pipet) van OPI vandaag, heeft iemand daar ervaring mee??
Haha Zwup toch.
Ik niet, maar ik heb er wel iemand over gehoord hier. Al weet ik niet meer wie dat was
quote:Zwup schreef op 30 september 2010 @ 19:29:

I'm in love *klik*

Alleen jammer dat het weer super duur is Oee....dies wel mooi hoor Zwup!!
Ik durfde m niet te kopen voor ik hier advies had ingewonnen, Zwup
Sorry Naomi ook aan mij heb je niets, moest van Zwup de Seche kopen
Misschien komt die persoon nog bovendrijven

En anders raad ik je toch aan de seche online te kopen. Is bij een Nederlandse site en is 8 euries inclusief verzenden.

Wel cool dat je eerst hier advies komt inwinnen
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 30 september 2010 @ 19:43:

Sorry Naomi ook aan mij heb je niets, moest van Zwup de Seche kopen Had je hem nou ook gekocht? Ik ben het even kwijt
quote:elleinspe schreef op 30 september 2010 @ 19:40:

[...]

Oee....dies wel mooi hoor Zwup!!Ja, prachtig hè....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven