Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
@Ellen huh, welke?

En neeee niet leuk ook de DV8 van China Glzae chipt na nog niet eens 24 uur al....(en ja topcoat, basecoat etc) Niet lang gedouched, niet in bad gelegen, niet afgewassen....
Balen Glitterz, volgens mij bevalt China Glaze je niet echt wel?

Heb je ook de topcoat van Seche?
Ik zal ff plakken.
Wat irritant Glitter

Elle, vertel!!! Waar zijn de plaatjes??

Chine Glaze heeft leuke kleurtjes, maar ik ga niet samen met CG. En nee ik heb geen Seche topcoat, maar als dat echt zoveel verschil maakt moet ik maar ff zoeken.

Heb net ook ff bij alice en jo gekeken, maar degene die ik leuk vind zijn niet leverbaar haha

Die Seche werkt echt hoor Glitter, ik zou toch een flesje proberen.

Ik ben om inieder geval
Is die Seche te bestellen op een nlse site, waar ik geen creditcard of paypal voor nodig heb?? Zo nee dan heb ik pech haha
Ja hoor, Seche is ook te koop bij Nailpolish Fashion, 6 euri's .... link staat in de OP
Aha kijk, dan kijk ik dus scheel lol, dank je Ellen
Ik heb ze daar ook besteld, gelijk maar 2 flesjes
Leuke lakjes Elle! Ik heb ook een paar van dat merk. Die bevallen ook wel prima.

Mijn seche komt van TD, glitter. Tot nu toe bevalt hij wel prima. Al is door het douchen mijn lak gaan chippen
Door het douchen gaan chippen Zwup?

Hoelang heb je eronder gestaan dan ????
Minuut of 10. Maar wel uitgebreid mijn haren gewassen. Mijn nagels kuinnen niet zo goed tegen water heb ik het idee
Lekker dan

Haren wassen met rubberen huishoudhandschoenen?
Dat is het nadeel van Seche vind ik: je lak chipt sneller. De David topcoat van nailpolishfahion.nl die ook redelijk snel droogt, is beter douchebestendig op mijn vingers.
Zo, Elle, dat is ook niet duur - 9 lakjes voor 18 euro! (Ik typte het eerst andersom haha, zou helemaal mooi zijn!) Mooie kleuren!

Glitterzzzz, wat balen van die CG lakjes, er zitten idd heel gave kleuren tussen.

Wat chipt de lak bij jullie snel! Bij mij chipt het bijna nooit (ik doe wel basecoat, 2 lagen lak, topcoat, maar dat doet Glitterzzz ook) heb alleen wel na een dag of 5 wat tip wear en bij mijn nagelriemen wat uitgroei.
Hahaha huishoudhandschoenen onder de douche! Dat heb ik wel gedaan toen ik nepperts had. Er was al lucht onder gekomen, dus ik was bang dat ze er helemaal af zouden donderen.

Op dit moment zijn de chips nog niet heel groot trouwens. Ik kan er nog netjes mee voor de dag komen. Misschien toch maar even de david uitproberen. Die staat hier ook nog
Ik hou het er maar op dat ik een lompe harrie ben, ik chip bij het gros van de lak al binnen 24 uur.

Douchen met handschoenen aan, euhhh dat lijkt me niet echt fijn haren wassen eigenlijk.

Ja maar als ze met die Seche nog sneller chippen ga ik echt wereldrecords verbreken. (Het lijkt er bij mij op dat hoe goedkoper de lak en waarschijnlijk hoe slechter voor je nagels, hoe beter het bij mij blijft plakken)
Misschien is dit wat voor je....

http://www.lacquerized.com/2010/08/revi ... onder.html
Zwup ik heb het braaf gelezen, zag ook nog iets van nailtek... klinkt ook wel lekker
Dat klinkt ook wel aardig inderdaad.
Zo, die van mij zijn weer gekortwiekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven