Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Gewoon lakken!!

Voel je je trouwens al beter/minder ziek?
Ja! Lief dat je vraagt, Zwup. Sinds gister voel ik me weer een stuk beter
Zo, ik heb weer kale nages had zaterdag pas gelakt en nu alweer eraf! Nu nog een nieuwe kleur bedenken...ik ben helemaal van de lichte kleuren en pasteltinten op het moment. Gek, want ik heb over het algemeen een hekel aan hou meestal niet zo van pasteltinten.
anoniem_110887 wijzigde dit bericht op 07-09-2010 11:32
Reden: beetje overdreven ;-)
% gewijzigd
Droog, ik moest vanmorgen naar mn auto zwemmen. (Lees pootjebaden, straat stond toch zeker 15 cm blank)

9 lakjes ohhh nieuwsgierig.... ikke. Plaatjes!!

@Indigo ik zeg ook, gewoon doen, blijkt het later toch te hoog gegrepen dan kun je altijd wat anders zoeken toch? Anders krijg je misschien wel spijt omdat je het niet geprobeerd hebt.
Oh en Turned up Turkoise plakt ook neit goed, chipt nu al, zit er pas sinds zondagmiddag op.
Bedankt voor jullie advies meiden. Ik ga zeker door, volgende week hoor ik meer en ik zie wel waar ik terecht kom.
Indigo,wat goed!

Gewoon maar zien idd. Fijn dat je je trouwens weer beter voelt.

Glitter, das wel erg veel water!

Jammer van je lak. Das snel chippen idd.

Straks zal ik foto's plaatsen. Ben nu mobiel aan het forummen.
Zwup, ja haha ik vond het tot die hoogte nog wel grappig, ben me ondertussen wel af aan het vragen of mn kat binnen ook al kan pootje baden. (Nee want dan belt de buurman/vrouw wel denk ik)

We hebben een verstopt putje in de straat, en we wonen in een kuil, licht overdreven, maar daar blijft het water dus lekker staan.
Oeh, hopelijk is je huis droog binnen glitterzzz! Er is echt veel regen gevallen. Had je ook last van die megaspits vanmorgen?
Oh, dat is wel spannend dan Glitter! Hopelijk staat het niet bij je binnen.

Ik woon ook op het diepste punt van de straat (al zit ik op de 2e verdieping ) en laatst stond het water in de hal. Bah, dat stonk echt verschrikkelijk.

Hier trouwens de foto's van mijn lakjes. De kwaliteit is niet denderend, maar je krijgt een idee

En ik heb nog de seche topcoat erbij. Hoe bevalt hij jou, Elle?
blote nageltjes vandaag, heb ze wel gepolijst gisteren.
quote:Zwup schreef op 07 september 2010 @ 12:53:

En ik heb nog de seche topcoat erbij. Hoe bevalt hij jou, Elle?

Hij bevalt mij prima, ik had gelijk 2 flesjes besteld

Bevalt het jou ook?

Of was dit je eerste flesje?
Wat voor kleur is het geworden Indigo?

Waarom geen kleurtje Wintermuts?

I.v.m. je werk?

Hier ook nog steeds geen kleurtje!
Dit is mijn eerste elle, maar tot nu toe ben ik onder de indruk.

Heb daaarstraks de zilveren holo van opi opgedaan, maar tot nu toe valt hij een beetje tegen. Er zitten 3 lagen op en het is nog niet dekkend.

Over de weggevijlde nummers, er zaten idd weer een paar met een weggevijld stukje bij.
Haha ja ik stond ook gezellig in de file vanochtend en ik vrees vanavond weer. Maar dat vind ik nooit zo erg, radio aan en hard meezingen.
Als de file idd niet te lang duurt, dan kan het best weleens lekker zijn
Jammer dat die zilveren Holo een beetje tegenvalt Zwup

Ik kan niet goed zien wat voor kleurtjes je hebt, maar die bovenste foto lijken me wel leuke kleuren
Lekker meeblèren Glitter, heerlijk, en als mensen naast je dan zo naar je kijken ga ik altijd nog harder
Ik zal vanavond wel even de officiele foto's van TD of swatches plaatsen. De zilveren is de 2e op de bovenste foto.
Aha oké zwup, zie ik het vanavond
@Ellen, haha ken jij mij??? Dat doe ik dus ook, wil ik ook nog best mn raampje open zetten zodat ze kunnen genieten van mijn niet zangkunsten.

Ik ben tot nu toe alleen tevreden over de China Glaze Flying Dragon, nu nog eentje om te proberen, weet zo even niet welke, CLoud Nine en Turkoise vallen tegen.
Ik plak morgen even de goede plaatjes, even geen zin in google.

De topcoat bevalt trouwens wel uitstekend!

Is net alsof je superlijm erop smeert. Het ruikt hetzelfde en droogt super super snel!
Wat een rust hier!! Ik heb ook niks te vertellen hoor, want nog steeds kale nagels. Ik ga morgen misschien weer lakken of vrijdag.

Wintermuts, wat gebruik jij om te polijsten? Ik moet nog wat kopen, maar weet niet of dit iets is waarbij je net zo goed een goedkoper merk kan kopen of niet?
quote:indigoblue schreef op 08 september 2010 @ 17:58:

Wat een rust hier!! Ik heb ook niks te vertellen hoor, want nog steeds kale nagels. Ik ga morgen misschien weer lakken of vrijdag.

Wintermuts, wat gebruik jij om te polijsten? Ik moet nog wat kopen, maar weet niet of dit iets is waarbij je net zo goed een goedkoper merk kan kopen of niet?

ehm een goedkope polijstvijl met 2 zijdes van de kruidvat ofzo. Niks speciaals.

Mijn nagels zijn kort en ongelakt ivm werk momenteel. Maar nog steeds zien ze er erg verzorgd uit door het polijsten en het feit dat ik ze niet tot bloedens toe afkluif
Ik ga nu mn restjegroen Turkoise verwijderen en dan....weet ik het nog even niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven