Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
woensdag 8 september 2010 om 20:30

woensdag 8 september 2010 om 20:50
Argh!!! Daar word je helemaal gek van!
Ik heb veel teveel te proberen nog de komende tijd. Heb ook nog het nieuwe gekregen lakje, Jade is the new black. En nog lakjes van de vorige keer.
Jij al plannen voor een nieuw kleurtje op je nagels?
Die topcoat voelt heel bijzonder. Net alsof het super vast zit aan je nagels ofzo. Hebben anderen die deze ook gebruiken, daar ook last van?
Ik heb veel teveel te proberen nog de komende tijd. Heb ook nog het nieuwe gekregen lakje, Jade is the new black. En nog lakjes van de vorige keer.
Jij al plannen voor een nieuw kleurtje op je nagels?
Die topcoat voelt heel bijzonder. Net alsof het super vast zit aan je nagels ofzo. Hebben anderen die deze ook gebruiken, daar ook last van?

woensdag 8 september 2010 om 20:54
woensdag 8 september 2010 om 21:03

woensdag 8 september 2010 om 21:06
Oei, nou succes dan Zwup. Hoe sneller je het doet des te sneller je er vanaf bent!
Mijn vriend is zo thuis en dan gaan we samen denk ik even wat kijken...maar dat wordt dus geen Sonja, dat overleeft hij niet hahaha. Jammer dat ze de tijden hebben omgedraaid deze week. Ik vond Trinny en Susannah helemaal niet boeiend.
Mijn vriend is zo thuis en dan gaan we samen denk ik even wat kijken...maar dat wordt dus geen Sonja, dat overleeft hij niet hahaha. Jammer dat ze de tijden hebben omgedraaid deze week. Ik vond Trinny en Susannah helemaal niet boeiend.

woensdag 8 september 2010 om 21:59
woensdag 8 september 2010 om 22:23
Ik ben nog bezig met het ding. Het is heel veel onzinnig, maar wel noodzakelijk gepriegel Gelukkig wel bijna klaar.
Glitter, wat vervelend dat je je niet fit voelt! Misschien is een avondje vroeg naar bed dan wel een goed idee.
Ik heb zin weer een nieuw lakje op te doen, maar die er nu op zit, is pas van gister!
Glitter, wat vervelend dat je je niet fit voelt! Misschien is een avondje vroeg naar bed dan wel een goed idee.
Ik heb zin weer een nieuw lakje op te doen, maar die er nu op zit, is pas van gister!

donderdag 9 september 2010 om 12:03
Is het nu gelukt Zwup? Ben je er vanaf? Dat ken ik haha, na 1 dag alweer willen lakken.
Glitterzzz, voel je je al beter?
Ik ga mijn nagels even met rust laten. Zo'n polijstdingen kopen (bedankt voor de tip Wintermuts, gewoon lekker huismerk dus) en even niet lakken denk ik. Mijn nagels zijn zo lelijk op het moment! Ik heb er 3 korter zijn omdat ik er natuurlijk aan heb zitten trekken en bijten De rest is wel lang en over 1 of zelfs 2 kortere kan ik wel heen kijken, maar bij 3 lijkt het opeens zo'n rommeltje. Dus, even aan paar weken niks denk ik Goed verzorgen enz.
Glitterzzz, voel je je al beter?
Ik ga mijn nagels even met rust laten. Zo'n polijstdingen kopen (bedankt voor de tip Wintermuts, gewoon lekker huismerk dus) en even niet lakken denk ik. Mijn nagels zijn zo lelijk op het moment! Ik heb er 3 korter zijn omdat ik er natuurlijk aan heb zitten trekken en bijten De rest is wel lang en over 1 of zelfs 2 kortere kan ik wel heen kijken, maar bij 3 lijkt het opeens zo'n rommeltje. Dus, even aan paar weken niks denk ik Goed verzorgen enz.
donderdag 9 september 2010 om 12:10
donderdag 9 september 2010 om 12:50
Gewoon kort knippen en lakken Indigo! Dan komt het ook heus goed met je nagels.
Ik heb mijn ding gelukkig afgemaakt. Nu is het wachten op reactie
De lak begint bij mij nu een klein beetje te chippen, maar ik denk dat dat komt door het water. Als ik te lang onder de douche heb gestaan gaat het chippen. Hebben jullie dat ook? Vanavond maar een ander kleurtje proberen.
Weet iemand trouwens of je over holo nagellak andere topcoat moet doen dan over normale lak?
Ik heb mijn ding gelukkig afgemaakt. Nu is het wachten op reactie
De lak begint bij mij nu een klein beetje te chippen, maar ik denk dat dat komt door het water. Als ik te lang onder de douche heb gestaan gaat het chippen. Hebben jullie dat ook? Vanavond maar een ander kleurtje proberen.
Weet iemand trouwens of je over holo nagellak andere topcoat moet doen dan over normale lak?