Nagellak of kunstnagels?

woensdag 8 november 2017 om 21:32
Ik ben al een tijdje op zoek naar mooie, stootvaste nagellak, helaas nog niet gevonden. Ik ben nogal een poets dus mijn nagels hebben behoorlijk wat te verduren. Heeft iemand een goede tip voor mij? Ik overweeg inmiddels kunstnagels maar of dat de oplossing is betwijfel ik. Alle tips zijn dus welkom, alvast bedankt!
woensdag 8 november 2017 om 21:35
woensdag 8 november 2017 om 21:45
Zelfs gellak is bij mij binnen een dag beschadigd. Terwijl ik niks raars doe. Maar over het algemeen blijft dat wel lang goed zitten!
Gelukkig hou ik het meest van ongelakte nagels. En heb ik een mooi spierwit randje van mezelf.
Gelukkig hou ik het meest van ongelakte nagels. En heb ik een mooi spierwit randje van mezelf.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

woensdag 8 november 2017 om 22:09
Gellak met uv lamp. (moet je wel weten hoe je je nagel moet primen) en topcoat.
Gellak zonder lamp, nagel goed voorbereiden en een base en topcoat gebruiken.
Altijd poetsen met huishoud of latexhandschoenen aan.
Acryl of gelnagels hebben ook te lijden van schoonmaakmiddelen, stoten en schuren, dus ook daarbij moet je handschoenen gebruiken.
Gellak met uv en topcoat (met een goed voorbehandelde nagel) heeft mijn voorkeur als voormalig ervaren nagelstyliste.
Wil je toch kunstnagels terwijl je veel met je nagels in het water zit raad ik je fiberglass nagels aan. Die worden helaas niet meer zoveel gezet tegenwoordig maar zeker de moeite waard om naar een salon/styliste te gaan welke deze techniek nog wel gebruiken!
Gellak zonder lamp, nagel goed voorbereiden en een base en topcoat gebruiken.
Altijd poetsen met huishoud of latexhandschoenen aan.
Acryl of gelnagels hebben ook te lijden van schoonmaakmiddelen, stoten en schuren, dus ook daarbij moet je handschoenen gebruiken.
Gellak met uv en topcoat (met een goed voorbehandelde nagel) heeft mijn voorkeur als voormalig ervaren nagelstyliste.
Wil je toch kunstnagels terwijl je veel met je nagels in het water zit raad ik je fiberglass nagels aan. Die worden helaas niet meer zoveel gezet tegenwoordig maar zeker de moeite waard om naar een salon/styliste te gaan welke deze techniek nog wel gebruiken!

woensdag 8 november 2017 om 22:55

woensdag 8 november 2017 om 23:35
Zelf doen met bv deze startersset. Zit primer en coat bij en alles wat je verder nodig hebt.
https://www.pinkgellac.nl/pink-gellac-starter-set
https://www.pinkgellac.nl/pink-gellac-starter-set
vrijdag 10 november 2017 om 22:00
20 euro per 3 weken, elk dubbeltje waard , 3 weken lang perfecte nagels , ik heb french manicure, volgens de salon hopeloos ouderwets , maar heel verzorgd .
vrijdag 10 november 2017 om 23:04
Gellak blijft wel zitten als je dat in de salon laat doen. Hier kost het toch 25 euro en dat elke 3 weken dan tikt het wel aan vond ik. En elke keer die bovenlaag van je nagel afvijlen en dan het afweken in aceton is ook niet zo goed voor je nagels. Ze worden er op den duur dun van. Nu lak ik ze gewoon zelf met lak vam de rituals blijft vrij goed zitten. Ik heb ook zo'n potje waar je je nagel in stopt om de lak te verwijderen handig als er 1 nagel niet zo mooi meer is. en je alleen die even bij moet werken.

woensdag 15 november 2017 om 10:23
kijk eens naar Striplac van Alessandro, is voor je nagels de vriendelijkste optie

zaterdag 18 november 2017 om 00:39
Je hebt waarschijnlijk nog gelijk ook! Ik heb in al mijn enthousiasme zo'n startset aangeschaft, inclusief lamp. Vandaag een uur aan het prullen geweest ... mijn nagels zijn nu aan mijn vingertopjes vast gegellakt. Ze glanzen wel prachtig (ook mijn vingertoppen dus)herfstappeltaart schreef: ↑14-11-2017 07:46Wat een gedoetje![]()
Mijn nagels zijn schoon, met keurige nagelriemen en een glansje blanke nagellak. Klaar![]()