Nette kleding voor puberdochter
donderdag 5 juni 2014 om 18:05
Mijn puberdochter gaat binnenkort 3 keer naar een receptie ( 1 keer aansluitend een diner) en dat zullen nogal sjieke bijeenkomsten zijn.
Neeee, niet bij Lex en Max maar het scheelt niet veel
Er komen deels dezelfde mensen dus ze wil niet hetzelfde aan.
Ze heeft gisteren een prachtig blauw jurkje gekocht ( simpel maar mooi) met een jasje erop.
Op het internet is veel moois te vinden maar wij zien niets dat geschikt is voor een puber èn netjes genoeg.
In winkels vond ik het nog lastiger.
Ze is bijna 16 jaar, ongeveer 1.75 m lang en vrij stevig ( niet dik, wel grote borsten). Accessoires genoeg in onze omgeving, ze draagt zowel schoenen met en zonder hoge hakken
Hebben jullie tips, ideeën, evt sites/winkels?
Neeee, niet bij Lex en Max maar het scheelt niet veel
Er komen deels dezelfde mensen dus ze wil niet hetzelfde aan.
Ze heeft gisteren een prachtig blauw jurkje gekocht ( simpel maar mooi) met een jasje erop.
Op het internet is veel moois te vinden maar wij zien niets dat geschikt is voor een puber èn netjes genoeg.
In winkels vond ik het nog lastiger.
Ze is bijna 16 jaar, ongeveer 1.75 m lang en vrij stevig ( niet dik, wel grote borsten). Accessoires genoeg in onze omgeving, ze draagt zowel schoenen met en zonder hoge hakken
Hebben jullie tips, ideeën, evt sites/winkels?
Je bent zelf een theepot
donderdag 5 juni 2014 om 19:53
Hier moet wel iets tussen staan toch? http://www.asos.com/Women ... ry.aspx?cid=8857&WT.ac=CP|WW|dresses|head|evening&CTAref=Cat_Header
Oké de link werkt niet. Bij www.asos.com en dan bij evening dresses.
Oké de link werkt niet. Bij www.asos.com en dan bij evening dresses.
donderdag 5 juni 2014 om 19:54
Voor een puber hoeft het niet over the top hoor. Zo'n wijde broek als hierboven werd gepost is prima. Ik zou 'm in het zwart nemen met verschillende bloesjes en topjes er op. Topje met jasje of mooie bloes. Kan ze het los van elkaar altijd nog aan.
Op echt chique recepties ed hoeft het niet over de top te zijn maar wel klasse. Dus een cocktailjurkje wat kwa model misschien wel kan maar van een goedkope stof gemaakt is valt meer uit de toon dan een goede nette broek bv.
Op echt chique recepties ed hoeft het niet over de top te zijn maar wel klasse. Dus een cocktailjurkje wat kwa model misschien wel kan maar van een goedkope stof gemaakt is valt meer uit de toon dan een goede nette broek bv.
donderdag 5 juni 2014 om 19:56
quote:Star schreef op 05 juni 2014 @ 18:40:
[afbeelding]
mooi!
Ze is nu aan het winkelen met degene waar ze de uitnodigingen aan te danken heeft en haar meeneemt. Ik krijg af en toe sms'jes
Er worden nu broeken aangepast
Ze heeft al wel een shirt met 3/4 mouwen en ronde hals gekocht, paar keer hier plaatjes van gezien, bij V&D geloof ik. Daar wil ze een wat feller gekleurde rok bij.
Leuk dat jullie zo meedenken. Ik neem aan dat ze vanmiddag en vanavond van alles heeft gezien en gepast, de plaatjes hier zal ik haar ook laten zien. Dat helpt vast want ik neem aan dat er nog een shopronde komt.
[afbeelding]
mooi!
Ze is nu aan het winkelen met degene waar ze de uitnodigingen aan te danken heeft en haar meeneemt. Ik krijg af en toe sms'jes
Er worden nu broeken aangepast
Ze heeft al wel een shirt met 3/4 mouwen en ronde hals gekocht, paar keer hier plaatjes van gezien, bij V&D geloof ik. Daar wil ze een wat feller gekleurde rok bij.
Leuk dat jullie zo meedenken. Ik neem aan dat ze vanmiddag en vanavond van alles heeft gezien en gepast, de plaatjes hier zal ik haar ook laten zien. Dat helpt vast want ik neem aan dat er nog een shopronde komt.
Je bent zelf een theepot
donderdag 5 juni 2014 om 20:02
donderdag 5 juni 2014 om 20:59
Ik heb geen verstand van mode en geen verstand van pubers, maar ik zou een zwart (of donker) rokje kopen en een blouse in dezelfde kleur zwart (donker) erbij. Samen is het dan een zwart jurkje, dat je met alle soorten jasjes en vestjes kan combineren. En los draag je de rok met een van die mooie, vrolijke bloesjes erop. (En het zwarte bloesje op een spijkerbroek of skinny, niet naar de receptie natuurlijk.)
Kun je het vaker dan 1 keer dragen en evt. Iets duurders uitzoeken. Wel goed kijken of het echt hetzelfde zwart is, lang niet alle zwarte rokken & bloesjes passen bij elkaar.
Kun je het vaker dan 1 keer dragen en evt. Iets duurders uitzoeken. Wel goed kijken of het echt hetzelfde zwart is, lang niet alle zwarte rokken & bloesjes passen bij elkaar.
donderdag 5 juni 2014 om 22:00
Thuis gekomen met een mooie broek, daar kan het jasje van de jurk ook op. Dan nog iets onder het jasje
Een leuk shirtje waar een rok nog bij moet maar ze mag bij een vriendin van mij in de kledingkast snuffelen.
Een dame is spé.
Door jullie wel weer wat leuke sites gevonden trouwens
Achteraf viel het zoeken dus wel mee, maar dat voelde even niet zo dus vanmiddag
Dank
Een leuk shirtje waar een rok nog bij moet maar ze mag bij een vriendin van mij in de kledingkast snuffelen.
Een dame is spé.
Door jullie wel weer wat leuke sites gevonden trouwens
Achteraf viel het zoeken dus wel mee, maar dat voelde even niet zo dus vanmiddag
Dank
Je bent zelf een theepot