nieuwe look
maandag 31 januari 2011 om 20:08
Hey iedereen ik ben dries 19 jaar blabla pfoe en dit is mijn eerste post.
Ik heb altijd skate kledij gedragen tot de groepsdruk mij iets te groot werd.
Dus nu wil ik wat overgaan naar iets casual voor oa. in leuven te kunnen paraderen.
Spijtig genoeg ben ik deels kleurenblind en dit kan wel voor een probleem zorgen in een outfit.
Graag had ik jullie mening gehoort over deze outfit :
deze riem (alleen de riem :p)
+ deze broek
+dit t-shirt
yes or no ? shoenen is nog een raadsel(die schoenen van onder de broek vind ik persoonlijk aars lelijk..)
sorry als dit in het verkeerde forum is..
miss iemand nog tips voor een lekker geurtje? (parfum)
Ik heb altijd skate kledij gedragen tot de groepsdruk mij iets te groot werd.
Dus nu wil ik wat overgaan naar iets casual voor oa. in leuven te kunnen paraderen.
Spijtig genoeg ben ik deels kleurenblind en dit kan wel voor een probleem zorgen in een outfit.
Graag had ik jullie mening gehoort over deze outfit :
deze riem (alleen de riem :p)
+ deze broek
+dit t-shirt
yes or no ? shoenen is nog een raadsel(die schoenen van onder de broek vind ik persoonlijk aars lelijk..)
sorry als dit in het verkeerde forum is..
miss iemand nog tips voor een lekker geurtje? (parfum)
maandag 31 januari 2011 om 20:27
quote:viva1973 schreef op 31 januari 2011 @ 20:12:
Ik vind het apart dat je hier een viva account voor maakt
Waarom????
Om advies te vragen moet je nu eenmaal een account aanmaken.
Wees gevleid dat TO niet naar het Libelle forum ging voor het vragen van advies maar naar ons uberhip vrouwvolk
Ik vind het apart dat je hier een viva account voor maakt
Waarom????
Om advies te vragen moet je nu eenmaal een account aanmaken.
Wees gevleid dat TO niet naar het Libelle forum ging voor het vragen van advies maar naar ons uberhip vrouwvolk
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 31 januari 2011 om 20:46
maandag 31 januari 2011 om 21:12
quote:iris1969 schreef op 31 januari 2011 @ 20:53:
Ik vind het gehele eerste plaatje leuk (dus trui, spijkerbroek en riem). De broek van het tweede plaatje vind ik zo zo en het shirt van het derde plaatje vind ik weer leuk, maar dan met de broek van plaatje 1. Volg je het nog?
Ik volg nog
, maar wat bedoel je met 'zo zo'.
los daarvan ga ik deze kleren wel bestellen , ik heb nog wel wat hilfiger broeken en wat meer uitdagendere t-shirten voor te combineren.
Mischien passen deze shirten er beter op de broek van plaatje 2 :p ?
Ik vind het gehele eerste plaatje leuk (dus trui, spijkerbroek en riem). De broek van het tweede plaatje vind ik zo zo en het shirt van het derde plaatje vind ik weer leuk, maar dan met de broek van plaatje 1. Volg je het nog?
Ik volg nog
los daarvan ga ik deze kleren wel bestellen , ik heb nog wel wat hilfiger broeken en wat meer uitdagendere t-shirten voor te combineren.
maandag 31 januari 2011 om 21:15
maandag 31 januari 2011 om 21:17
maandag 31 januari 2011 om 21:20
quote:dries1 schreef op 31 januari 2011 @ 21:12:
[...]
Ik volg nog
, maar wat bedoel je met 'zo zo'.
Ik bedoel dat je enorm op moet passen met grijs. Anders oogt het te vaal allemaal.
[afbeelding]
[afbeelding]Leuke shirts, maar dan juist op die cargobroeken of die eerste spijkerbroek. Bij die grijze broek vind ik het wederom te vaal.
[...]
Ik volg nog
Ik bedoel dat je enorm op moet passen met grijs. Anders oogt het te vaal allemaal.
[afbeelding]
[afbeelding]Leuke shirts, maar dan juist op die cargobroeken of die eerste spijkerbroek. Bij die grijze broek vind ik het wederom te vaal.
maandag 31 januari 2011 om 21:27