Mode & Beauty alle pijlers

nieuwe look

31-01-2011 20:08 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen ik ben dries 19 jaar blabla pfoe en dit is mijn eerste post.

Ik heb altijd skate kledij gedragen tot de groepsdruk mij iets te groot werd.

Dus nu wil ik wat overgaan naar iets casual voor oa. in leuven te kunnen paraderen.

Spijtig genoeg ben ik deels kleurenblind en dit kan wel voor een probleem zorgen in een outfit.

Graag had ik jullie mening gehoort over deze outfit :

deze riem (alleen de riem :p)

+ deze broek

+dit t-shirt

yes or no ? shoenen is nog een raadsel(die schoenen van onder de broek vind ik persoonlijk aars lelijk..) :roll:

sorry als dit in het verkeerde forum is..

miss iemand nog tips voor een lekker geurtje? (parfum)
quote:dries1 schreef op 31 januari 2011 @ 21:12:

[...]

Ik volg nog :D , maar wat bedoel je met 'zo zo'.

los daarvan ga ik deze kleren wel bestellen , ik heb nog wel wat hilfiger broeken en wat meer uitdagendere t-shirten voor te combineren.

Mischien passen deze shirten er beter op de broek van plaatje 2 :p ?

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind het tweede shirt erg leuk! Die kan op een grijze en een blauwe (spijkerbroek).

Jouw eerste combinatie vind ik wel leuk, maar een beetje 'veilig',, wegens het vele grijs.

Heb je geen goede vriendin/zus/object of your affection die met je kan winkelen/online shoppen?
quote:Wellhello schreef op 31 januari 2011 @ 21:15:

Nee, grijze broek, donkerblauw shirt zoals dit, donker maar toch helder Welke kleur ogen en haar heb je? Ben je bleek?

Bleek en puistjes is echt geen gezicht met grijs of geel of rood.

Pasteltinten zijn alleen leuk als je een pensionada bent.

ik heb kanstanje bruine ogen , atletisch gebouwd (fitness al van mijn 15de , geen kleerkast maar wel afgetraind en droog)

Ik ben ook redelijk bruin , zuiders tintje..

Ik was 14 dagen op vakantie in turkije en ik was echt TE bruin , ik vond mezelf echt lelijk omdat ik gwn te bruin was haha ^^

En die sjaals vind ik echt LELIJK , ergens vind ik het wel mooi maar het is gewoon TE.

En ik heb altijd wel wijde broeken gedragen maar tight vind ik ook wel iets hebben, het zit wel lekker en daardoor voel je je beter in je vel.En ik heb geen puistjes omdat ik daarvoor straffe pilletjes heb genomen waardoor ik nu nogaltijd met droge lippen rond loop waardor ik om het halfuur lippestift moet smeren -.-. Maarja , mooi zijn doet nu eenmaal pijn ;).

hier heb je een foto , ik heb mijn face wel wit gemaakt moest iemand me herkennen :p.

http://img716.imageshack. ... 633146057678746246100.jpg
quote:Hertjehertje schreef op 31 januari 2011 @ 22:06:

[...]

Ik vind het tweede shirt erg leuk! Die kan op een grijze en een blauwe (spijkerbroek).

Jouw eerste combinatie vind ik wel leuk, maar een beetje 'veilig',, wegens het vele grijs.

Heb je geen goede vriendin/zus/object of your affection die met je kan winkelen/online shoppen?ja ik heb de mening van een goede vriendin gevraagt , maar hier in belgië heb je heel uiteenlopende modestijle , we luisteren graag frenchcore en dnb.. en die kledij is redelijk 'junkie' vandaar dat ik hier kom .
Een 'saaie' outfit kan heel goed. Mits je een erg goed lichaam hebt.
Ik ben zelf altijd wel gecharmeerd van dit soort truien, vooral bij breed geschouderde heren :

Je moet wel kijken welke kleur je staat.
Schoen:

Als je op save wil spelen zorg je voor zwarte riem + zwarte schoenen. (of bruin en bruin natuurlijk)

Groentinten in je kleding -> bruine schoenen

Grijs -> zwart
Ik vind de outfit die je in eerste instantie hebt uitgekozen vrij neutraal. Je valt er niet mee op, je staat er ook niet mee voor gek. Gewoon gemiddeld.
Aan je foto te zien kun je alle kleuren dragen (mazzelaar ), dus waarom doe je dat niet? Lekker opvallen met paars, rood, mandarijnkleur, geel, felblauw en flessegroen!
Ik vind het wel leuk, maar erg saai en gewoontjes. Je wilt er toch niet uitzien als iedereen? Of misschien ook wel...

Zo te horen kun je qua figuur en huid e.d. veel dragen, dus ik zou zelf kiezen voor een wat meer uitgesproken stijl. Aparte kleuren, schoenen e.d.

Ik koop overigens voor mijn man wel eens dat soort shirtjes bij Zeeman. Kan 'ie thuis dragen.
Ik hou ook van bv Allstars.. Kan onder een cargo broek maar ook onder een spijkerbroek of van mij apart onder een pak (goh doe eens gek)
Wat ook mooi is bij jouw huidtype is camel, bruin en zandkleur, dat staat bijna geen mens, maar jou wel!
oke dankje allemaal voor jullie mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven