Normale genezing lip piercing?
zondag 11 februari 2018 om 21:41
Hoii, ik heb 2 dagen geleden mijn eerste piercing laten zetten, een lip piercing.
Ik merkte gister dat het achterste plaatje van mijn stud voor de helft "in mijn lip zit".
Ik maakte me toen al een beetje zorgen.
Maar ik dacht dat het vanzelf wel over zou gaan.
Maar toen ik net de piercing aan het schoonmaken was kwam er een beetje bloed ui, en licht rode kleur, dit had ik gister echter niet.
Ik vraag me af of deze twee dingen normaal zijn, en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Ik moet er tot slot wel bij vermelden dat de piercing binnen 1 uur twee keer geprikt is omdat de eerste keer het staafje niet goed was en dus doorbrak en dat de piercing een beetje scheef/schuin gezet is
Alvast bedankt
Ik merkte gister dat het achterste plaatje van mijn stud voor de helft "in mijn lip zit".
Ik maakte me toen al een beetje zorgen.
Maar ik dacht dat het vanzelf wel over zou gaan.
Maar toen ik net de piercing aan het schoonmaken was kwam er een beetje bloed ui, en licht rode kleur, dit had ik gister echter niet.
Ik vraag me af of deze twee dingen normaal zijn, en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Ik moet er tot slot wel bij vermelden dat de piercing binnen 1 uur twee keer geprikt is omdat de eerste keer het staafje niet goed was en dus doorbrak en dat de piercing een beetje scheef/schuin gezet is
Alvast bedankt
zondag 11 februari 2018 om 22:00
Mijn lippiercing genas heel erg snel (eskimo) en heeft niet meer gebloed na het zetten.
Ik vraag me wel serieus af bij wat voor type piercer je je lippiercing hebt laten zetten. Scheef gepierced en het staafje brak? Dat is echt niet oké.
Ik vraag me wel serieus af bij wat voor type piercer je je lippiercing hebt laten zetten. Scheef gepierced en het staafje brak? Dat is echt niet oké.
anoniem_179872 wijzigde dit bericht op 11-02-2018 22:00
0.21% gewijzigd
Dat het wat in je lip getrokken/gedrukt zit is normaal vanwege de zwelling..dit komt ook sneller als hij even dubbelgeprikt is zoals je omschrijft..het bloeden kan zijn omdat je met het schoonmaken de wond wellicht hebt geraakt..
Hoe dan ook goed spoelen en met lauwwarm water over de buitenkant gaan.
Hoe dan ook goed spoelen en met lauwwarm water over de buitenkant gaan.
zondag 11 februari 2018 om 22:42
Scheef zetten gebeurd wel vaker, kan te maken hebben met je lichaam. Hoeft dus niet direct te betekenen dat het een slechte piercer is. Ik heb zelf twee piercings in mijn oor die ook scheef lijken te zitten, maar gezien mijn anatomie is het wel de beste hoek om ze te zetten. Breken van een staafje vind ik wel wat dubieus.
Ik zou wel teruggaan, kan zijn dat je staafje toch te kort is. Dan kan hij eventueel vervangen worden door een iets langer exemplaar.
Valhalla! Where the brave may live Forever!