Mode & Beauty alle pijlers

One Size Fits All

19-11-2019 20:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is me altijd te groot of te lang :whip:

Zo jammer dat steeds meer leuke webshops en boetiekjes voor One Size Fits All gaan of bv. alleen maat S/M en L/XL in het assortiment hebben. Vooral bij jurkjes en blouses.

Na een paar miskopen laat ik ze nu maar aan me voorbij gaan. #klaag
Alle reacties Link kopieren
one size fits nobody
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Ik zeg maar zo
One Size Fits All fits net niet :proud:
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, dat is - naast winterkleding met driekwart mouwen - één van mijn grootste mode-ergernissen inderdaad. Wie dát ooit bedacht heeft.... hoe kan een kledingstuk nou zowel goed passen bij iemand van, ik zeg maar wat, 1.75 m en maat 42 of 1.65 m en maat 36? Ik verzuip altijd in die dingen.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Als je van te klein of te groot houdt wel ja. Anders klopt het voor geen meter.

Net als bijv. sommige merken panty's als je schoenmaat 41 hebt. Alsof de lengte van je benen er niet toe doet, iedere vrouw heeft nl. dezelfde beenlengte bij maat 41, not.
wij slapen nooit.
Bij mij past het vaak wel en ik ben gek op driekwart mouwen in de winter en draag dat ook veel. Ik heb het snel warm.
Blondie456 schreef:
19-11-2019 20:22
Bij mij past het vaak wel

en ik ben gek op driekwart mouwen in de winter en draag dat ook veel. Ik heb het snel warm.
Jij kan solliciteren voor 'One size fits all'-model. :-)
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
19-11-2019 20:19
Als je van te klein of te groot houdt wel ja. Anders klopt het voor geen meter.

Net als bijv. sommige merken panty's als je schoenmaat 41 hebt. Alsof de lengte van je benen er niet toe doet, iedere vrouw heeft nl. dezelfde beenlengte bij maat 41, not.
Ohh panty’s idd! Praat me er niet van.... ik draag qua kleding maat 40/42 maar ben bijna 1.80 lang. Ik moet dus van panty’s maar 46/48 ofzo aan want anders zit t kruis tussen mijn knieën.. super irritant want hij is dan dus verder te wijd...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ooit een keer 2 leggings besteld toen ik nog niet beter wist dan dat die onze size fits all meuk gewoon uit China komt. Ik had toen nog maat 32, maar die leggings kreeg ik niet eens aan zo klein :lol:
iceteapeach schreef:
19-11-2019 20:19
Als je van te klein of te groot houdt wel ja. Anders klopt het voor geen meter.

Net als bijv. sommige merken panty's als je schoenmaat 41 hebt. Alsof de lengte van je benen er niet toe doet, iedere vrouw heeft nl. dezelfde beenlengte bij maat 41, not.
Huh, panty's hebben toch altijd normale kledingmaten?
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
19-11-2019 20:44
Huh, panty's hebben toch altijd normale kledingmaten?

Zeker niet, vandaar dat ik zeg sommige.

Daaraan toevoegend: ook kledingmaat zegt niks want dat gaat van meestal een gemiddelde lengte van een vrouw uit. Ik ben 1.78m en heb kledingmaat 38/40. Echt niet dat ik kledingmaat 38/40 qua panty pas omdat het pantykruis dan ongeveer op mijn knieën hangt. Ik heb minimaal 40/42 nodig om die beenlengte te compenseren.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 19-11-2019 20:51
48.64% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
19-11-2019 20:41
Ohh panty’s idd! Praat me er niet van.... ik draag qua kleding maat 40/42 maar ben bijna 1.80 lang. Ik moet dus van panty’s maar 46/48 ofzo aan want anders zit t kruis tussen mijn knieën.. super irritant want hij is dan dus verder te wijd...
Wolford!
Alle reacties Link kopieren
De softstretch onderbroeken van Chantelle zijn OSFA. Ik vind ze heerlijk!
iceteapeach schreef:
19-11-2019 20:46
Zeker niet, vandaar dat ik zeg sommige.
Ik heb het echt nog nooit gezien, daarom vroeg ik het. Maar dan is het inderdaad wel heel raar ja.
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
19-11-2019 20:41
Ohh panty’s idd! Praat me er niet van.... ik draag qua kleding maat 40/42 maar ben bijna 1.80 lang. Ik moet dus van panty’s maar 46/48 ofzo aan want anders zit t kruis tussen mijn knieën.. super irritant want hij is dan dus verder te wijd...

Hahaha, ja, of dan zit het bovengedeelte ongeveer dan onder je borsten maar is de beenlengte wel weer goed.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik was afgelopen vrijdag op Hoog Catharijne en had nog tijd over voordat ik met de trein richting huis ging dus dacht, even kijken wat er tegenwoordig in de winkels hangt (schijthekel aan winkelen, bestel liever online). Ben nl. op zoek naar een terracottakleur trui. Maar wat ik zag was oversized, te lange mouwen, te grof materiaal of te synthetisch of het lijfgedeelte weer te kort. Dat droeg ik in de jaren '90 maar nu spreekt het me totaal niet meer aan.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 19-11-2019 21:05
6.05% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
19-11-2019 21:02
Ik was afgelopen vrijdag op Hoog Catharijne en had nog tijd over voordat ik met de trein richting huis ging dus dacht, even kijken wat er tegenwoordig in de winkels hangt (ik vind fysiek shoppen echt een crime). Ben nl. op zoek naar een terracottakleur trui. Maar wat ik zag was oversized, te lange mouwen, te grof materiaal of te synthetisch of het lijfgedeelte weer te kort. Dat droeg ik in de jaren '90 maar nu spreekt het me totaal niet meer aan.
jep, oudste dochter kwam laatst beneden in iets, wat ik een Bill Cosby trui noemde
(ze snapte de belediging niet eens) :rolling:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-11-2019 21:04
jep, oudste dochter kwam laatst beneden in iets, wat ik een Bill Cosby trui noemde
(ze snapte de belediging niet eens) :rolling:

Echt he :mrgreen:. Dat vind ik dan weer wel grappig, alles herhaalt zich alleen dan gefabriceerd op de tegenwoordige tijd.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
19-11-2019 20:17
Oh ja, dat is - naast winterkleding met driekwart mouwen - één van mijn grootste mode-ergernissen inderdaad. Wie dát ooit bedacht heeft.... hoe kan een kledingstuk nou zowel goed passen bij iemand van, ik zeg maar wat, 1.75 m en maat 42 of 1.65 m en maat 36? Ik verzuip altijd in die dingen.
Of wat denk je van kerstkleding die altijd te koud is voor het seizoen? Zomerkleding in winterkleuren met glitters.
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
19-11-2019 20:55
Hahaha, ja, of dan zit het bovengedeelte ongeveer dan onder je borsten maar is de beenlengte wel weer goed.
Makkelijk, kun je m onder je beha proppen en dan rolt ie niet af :proud:
Alle reacties Link kopieren
apiejapie schreef:
19-11-2019 21:26
Makkelijk, kun je m onder je beha proppen en dan rolt ie niet af :proud:

Ja precies, eerst die panty, dan je bh erover heen, lekker warm ook :rofl:
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-11-2019 21:04
jep, oudste dochter kwam laatst beneden in iets, wat ik een Bill Cosby trui noemde
(ze snapte de belediging niet eens) :rolling:

Afbeelding
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
19-11-2019 22:29
Afbeelding

En dan te bedenken dat die generatie er ongeveer idd zo bij liep O_O :mrgreen:
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
19-11-2019 20:46
Zeker niet, vandaar dat ik zeg sommige.

Daaraan toevoegend: ook kledingmaat zegt niks want dat gaat van meestal een gemiddelde lengte van een vrouw uit. Ik ben 1.78m en heb kledingmaat 38/40. Echt niet dat ik kledingmaat 38/40 qua panty pas omdat het pantykruis dan ongeveer op mijn knieën hangt. Ik heb minimaal 40/42 nodig om die beenlengte te compenseren.
Ik ben ook 1.78m met relatief lange benen en met maat 38 en koop dus inderdaad maat 40/42 panty. Wat is daar dan het probleem mee? Maakt toch niet uit welke maat erop staat?
Lady_Day schreef:
19-11-2019 20:49
De softstretch onderbroeken van Chantelle zijn OSFA. Ik vind ze heerlijk!
Hier nog een fan! Dat is dan meteen de uitzondering die de regel bevestigt, want deze passen wél super goed, ondanks OSFA.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven