Mode & Beauty alle pijlers

One Size Fits All

19-11-2019 20:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is me altijd te groot of te lang :whip:

Zo jammer dat steeds meer leuke webshops en boetiekjes voor One Size Fits All gaan of bv. alleen maat S/M en L/XL in het assortiment hebben. Vooral bij jurkjes en blouses.

Na een paar miskopen laat ik ze nu maar aan me voorbij gaan. #klaag
Nitflex schreef:
19-11-2019 23:37
Ik ben ook 1.78m met relatief lange benen en met maat 38 en koop dus inderdaad maat 40/42 panty. Wat is daar dan het probleem mee? Maakt toch niet uit welke maat erop staat?

Lees even terug? Ik kaartte aan dat bijv. sommige panties op schoenmaat gaan ipv op confectiemaat en daaropvolgend, confectiemaat nog steeds niet overeen hoeft te komen met de maat die je nodig hebt, simpelweg omdat meestal de beenlengte te kort is.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
19-11-2019 23:57
Lees even terug? Ik kaartte aan dat bijv. sommige panties op schoenmaat gaan ipv op confectiemaat en daaropvolgend, confectiemaat nog steeds niet overeen hoeft te komen met de maat die je nodig hebt, simpelweg omdat meestal de beenlengte te kort is.
Ik reageerde niet op het schoenmaatverhaal, omdat ik werkelijk nog nooit panty’s op basis van schoenmaten heb gezien, dus daar kan ik niets over zeggen.

Ik reageerde op dit stukje:
Daaraan toevoegend: ook kledingmaat zegt niks want dat gaat van meestal een gemiddelde lengte van een vrouw uit. Ik ben 1.78m en heb kledingmaat 38/40. Echt niet dat ik kledingmaat 38/40 qua panty pas omdat het pantykruis dan ongeveer op mijn knieën hangt. Ik heb minimaal 40/42 nodig om die beenlengte te compenseren.
Ik zie de OSFA eigenlijk nooit bij kleding, m.u.v. van American Vintage (wat ook nog eens groot valt).
Nitflex schreef:
19-11-2019 23:37
Ik ben ook 1.78m met relatief lange benen en met maat 38 en koop dus inderdaad maat 40/42 panty. Wat is daar dan het probleem mee? Maakt toch niet uit welke maat erop staat?
Welke maat er op staat zal me jeuken.. het is alleen dat als ik een maat neem die past qua omvang de benen te kort zijn, en als ik een panty koop die qua beenlengte past dan is hij veel te wijd en zakt hij letterlijk af!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
20-11-2019 20:51
Welke maat er op staat zal me jeuken.. het is alleen dat als ik een maat neem die past qua omvang de benen te kort zijn, en als ik een panty koop die qua beenlengte past dan is hij veel te wijd en zakt hij letterlijk af!
Dan koop je de verkeerde panty's voor jou. Echt, probeer Wolford eens. Gewoon in je eigen maat kopen en niet 15 maten te groot. Er zit een voet in dus de panty gaat ook niet raar slobberen om de enkels. Ze zijn wat duurder maar sommige draag ik zelf al jaren.
biol schreef:
20-11-2019 20:51
Oh, ik heb daar nooit last van eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven