Online shoppen
zondag 3 maart 2013 om 17:27
Op welke websites shoppen jullie weleens online voor kleding voor man, vrouw en kind?
En is hier de levering of retourneren goed van?
Ik bestel regelmatig op de site van de h&m en wehkamp.nl
Maar ik vind er nu weinig leuks op staan.
Uiteraard ga ik ook weleens gewoon winkelen in de stad maar vind online shoppen ook wel erg makkelijk!
En is hier de levering of retourneren goed van?
Ik bestel regelmatig op de site van de h&m en wehkamp.nl
Maar ik vind er nu weinig leuks op staan.
Uiteraard ga ik ook weleens gewoon winkelen in de stad maar vind online shoppen ook wel erg makkelijk!
zondag 3 maart 2013 om 17:34
Koop nóóit online. Vind fun-shoppen veel leuker in de stad. Bovendien wil ik zien en voelen wat voor kwaliteit stof het is, hoe de afwerking is, wil ik zien hoe het me staat, of de pasvorm goed is, enz. vóórdat ik het koop. En heb geen zin om met dozen vol rommel die me niet staat of niet goed past weer terug te sjouwen naar het postkantoor.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zondag 3 maart 2013 om 17:48
Otto was het laatste; een gewatteerde parka. Ook bij Wehkamp koop ik soms iets. Ik wacht meestal tot er een aanbieding is voor gratis verzending, maar als het verder de prijs is die ik in gedachten had (50-125 voor een winterjas) dan koop ik meestal zonder mopperen.
it's a big club and you ain't in it
zondag 3 maart 2013 om 17:49
Ik shop bij de HM. zalando, we, miss etam en nog wel meer. Bij deze winkels weet ik hoe de maten vallen. Ik hou er iniet van in de winkel te moeten passen bij een winkeljuffrouw die vindt dat het geweldig staat ook al zie ik er uit als een rolmops. Lekker thuis passen en wat niet leuk of goed is gaat weer terug. Heerlijk
zondag 3 maart 2013 om 17:51
quote:gizz schreef op 03 maart 2013 @ 17:49:
Ik shop bij de HM. zalando, we, miss etam en nog wel meer. Bij deze winkels weet ik hoe de maten vallen. Ik hou er iniet van in de winkel te moeten passen bij een winkeljuffrouw die vindt dat het geweldig staat ook al zie ik er uit als een rolmops. Lekker thuis passen en wat niet leuk of goed is gaat weer terug. HeerlijkDie winkeljuffrouw kun je toch gewoon wegsturen? "Nee, dank u, ik kijk zelf even rond, als ik iets wil weten, vraag ik het u wel". Klaar.
Ik shop bij de HM. zalando, we, miss etam en nog wel meer. Bij deze winkels weet ik hoe de maten vallen. Ik hou er iniet van in de winkel te moeten passen bij een winkeljuffrouw die vindt dat het geweldig staat ook al zie ik er uit als een rolmops. Lekker thuis passen en wat niet leuk of goed is gaat weer terug. HeerlijkDie winkeljuffrouw kun je toch gewoon wegsturen? "Nee, dank u, ik kijk zelf even rond, als ik iets wil weten, vraag ik het u wel". Klaar.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zondag 3 maart 2013 om 18:44
zondag 3 maart 2013 om 22:22
quote:pejeka schreef op 03 maart 2013 @ 17:34:
Koop nóóit online. Vind fun-shoppen veel leuker in de stad. Bovendien wil ik zien en voelen wat voor kwaliteit stof het is, hoe de afwerking is, wil ik zien hoe het me staat, of de pasvorm goed is, enz. vóórdat ik het koop. En heb geen zin om met dozen vol rommel die me niet staat of niet goed past weer terug te sjouwen naar het postkantoor.Als je een winkel of merk goed kent kan het wel. Dan weet je precies welke maat je moet nemen.
Koop nóóit online. Vind fun-shoppen veel leuker in de stad. Bovendien wil ik zien en voelen wat voor kwaliteit stof het is, hoe de afwerking is, wil ik zien hoe het me staat, of de pasvorm goed is, enz. vóórdat ik het koop. En heb geen zin om met dozen vol rommel die me niet staat of niet goed past weer terug te sjouwen naar het postkantoor.Als je een winkel of merk goed kent kan het wel. Dan weet je precies welke maat je moet nemen.
maandag 4 maart 2013 om 20:51