Mode & Beauty alle pijlers

Online shoppen

03-03-2013 17:27 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op welke websites shoppen jullie weleens online voor kleding voor man, vrouw en kind?

En is hier de levering of retourneren goed van?

Ik bestel regelmatig op de site van de h&m en wehkamp.nl

Maar ik vind er nu weinig leuks op staan.

Uiteraard ga ik ook weleens gewoon winkelen in de stad maar vind online shoppen ook wel erg makkelijk!
Bestsellershop, zalando, mexx, esprit, bijenkorf. Bijna alle winkels hebben wel een online shop
Koop nóóit online. Vind fun-shoppen veel leuker in de stad. Bovendien wil ik zien en voelen wat voor kwaliteit stof het is, hoe de afwerking is, wil ik zien hoe het me staat, of de pasvorm goed is, enz. vóórdat ik het koop. En heb geen zin om met dozen vol rommel die me niet staat of niet goed past weer terug te sjouwen naar het postkantoor.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Otto was het laatste; een gewatteerde parka. Ook bij Wehkamp koop ik soms iets. Ik wacht meestal tot er een aanbieding is voor gratis verzending, maar als het verder de prijs is die ik in gedachten had (50-125 voor een winterjas) dan koop ik meestal zonder mopperen.
it's a big club and you ain't in it
Ik koop ook vrij vaak bij mango, hebben ze nu opruiming (en ze hebben zelfs een online mango-outlet). Verder Nelly.com en inderdaad H&M!
Ik shop bij de HM. zalando, we, miss etam en nog wel meer. Bij deze winkels weet ik hoe de maten vallen. Ik hou er iniet van in de winkel te moeten passen bij een winkeljuffrouw die vindt dat het geweldig staat ook al zie ik er uit als een rolmops. Lekker thuis passen en wat niet leuk of goed is gaat weer terug. Heerlijk
quote:gizz schreef op 03 maart 2013 @ 17:49:

Ik shop bij de HM. zalando, we, miss etam en nog wel meer. Bij deze winkels weet ik hoe de maten vallen. Ik hou er iniet van in de winkel te moeten passen bij een winkeljuffrouw die vindt dat het geweldig staat ook al zie ik er uit als een rolmops. Lekker thuis passen en wat niet leuk of goed is gaat weer terug. HeerlijkDie winkeljuffrouw kun je toch gewoon wegsturen? "Nee, dank u, ik kijk zelf even rond, als ik iets wil weten, vraag ik het u wel". Klaar.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
En niet alle winkeljuffrouwen zijn zo! Ik ben zelf ook ooit een winkeljuf geweest, en in die winkel was het bijna verboden om de klanten zo voor te liegen. Ligt er dus echt aan in welke winkels je komt.
Op zaterdag/zondag in een grote stad zijn er geen winkeljuffrouws die tijd hebben voor je hoor

Maar online shoppen bevalt hier goed, zodra je weet wat je goed staat is het easypeasy.
Ik ben gek op newlook.com, forever21.com of asos.com
Nelly.com
de leukste kleding kom ik alleen tegen als ik er niet naar zoek, dus het kan voorkomen dat ik alleen maar mijn paspoort ga ophalen en dan ineens met twee tassen leuke kleding thuiskom.
it's a big club and you ain't in it
Topvintage.nl is superleuk. In de ledenlijst van thuiswinkel.org staan nog veel meer shops. En veilig shoppen met het waarborg
Nou dat waarborg zegt ook weer niet zo veel....2 weken geleden besteld bij een site met dat keurmerk, artikel was toch niet te leveren, kon mijn order annuleren en zou dan mijn geld terugkrijgen. Nou, tot op heden nog niets, site is onbereikbaar, telefoon niet opgenomen en mailtjes niet beantwoord.
Maar ik shop graag bij De Bijenkorf, Esprit, Expresso, Wehkamp en Omoda.

Zalando heeft wel veel keus, maar daar kan ik dan vaak niet vinden wat ik zoek, omdat de keus zo groot is en ik vind de levertijd nogal lang.
Waar niet?
Ik heb niet echt tijd om te shoppen i.v.m werk, en ben er ook niet echt de type voor dus bestel vaak iets via Wehkamp, Large, Neckerman, en tsjah soms kom je iets leuks tegen Marktplaats! Even uitwassen, voila!
Zalando heeft gratis levering. Bij Wehkamp bestel ik ook wel, maar minder vanwege de verzendkosten.
Bijenkorf en Esprit heel soms. Maar meestal hobbel ik twee keer per jaar bij Mexx binnen voor de opruiming. Meer heb ik niet nodig eigenlijk.
enkele keer bij de webshop van de Bijenkorf,omdat ze niet alles in de winkel hebben hangen of de goede maat er in de winkel niet meer is, maar dan heb ik het model wel gezien
quote:pejeka schreef op 03 maart 2013 @ 17:34:

Koop nóóit online. Vind fun-shoppen veel leuker in de stad. Bovendien wil ik zien en voelen wat voor kwaliteit stof het is, hoe de afwerking is, wil ik zien hoe het me staat, of de pasvorm goed is, enz. vóórdat ik het koop. En heb geen zin om met dozen vol rommel die me niet staat of niet goed past weer terug te sjouwen naar het postkantoor.Als je een winkel of merk goed kent kan het wel. Dan weet je precies welke maat je moet nemen.
Ik vind het ook ideaal en qua maat past het bijna altijd wel.

Bedankt voor de tips, ik ga eens even lekker rondkijken of de sites die hierboven genoemd zijn.
H&M, en meestal kortingscode 1304 gebruiken voor 5 euro korting. Dan lijkt / voelt het een beetje alsof je in ieder geval nooit verzendkosten betaald. Sowieso betaal je maar 1 eu als je het terug stuurt. En je kan er voor de hele familie (en zelfs voor je huis) shoppen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven