online shoppen?
zondag 23 juni 2013 om 13:00
Persoonlijk vind ik dat er in de online winkels meer keus is, dus kijk ik regelmatig online. Meestal denk ik er eerst over na en ga dan eventueel over tot bestellen. ´Dingdong´...weer een pakketje, ff passen en het merendeel wordt wel weer teruggestuurd. De man van het postkantoor zal vast wel op de uitkijk voor mij staan, zo vaak als ik een pakketje weer terug kom brengen. Tenminste, dat is mijn gevoel...
Ik vroeg me dan ook af hoevaak jullie online shoppen. Houden jullie vaak alles of gaat er toch nog veel retour. Wat en waar shoppen jullie het liefst enzo? Waar houden jullie rekening mee etc?
Ow ja, ik kijk ook nog wel eens in de winkels, maar kan dan toch minder leuke kleding vinden. Enne, ik heb m'n kledingkast echt niet overvol, draag alles en er hangen geen kaartjes meer aan
Ik vroeg me dan ook af hoevaak jullie online shoppen. Houden jullie vaak alles of gaat er toch nog veel retour. Wat en waar shoppen jullie het liefst enzo? Waar houden jullie rekening mee etc?
Ow ja, ik kijk ook nog wel eens in de winkels, maar kan dan toch minder leuke kleding vinden. Enne, ik heb m'n kledingkast echt niet overvol, draag alles en er hangen geen kaartjes meer aan