Mode & Beauty alle pijlers

Oogschaduw en lippenstift...

26-08-2019 22:37 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me leuk om dit weer eens wat meer te gaan gebruiken.
Heb al bij de drogist gekeken, maar er is zoveel te koop. Zie door de bomen het bos niet. Wat is nu fijne oogschaduw en lippenstift dat mooi blijft en lang en goed blijft zitten?
Voor je lippen is Rimmel London Provocalips Lip Color echt de allerbeste keus.
Blijft echt de hele dag mooi!

Qua oogschaduw weet ik het niet zo goed, dat gebruik ik niet/nauwelijks.
Een naked palet van Urban Decay is altijd mooi om als basis te hebben.
Qua lipstick is het maar net wat je aanspreekt: kleur, textuur, langhoudend of juist niet, glans/mat/extra mat (de laatste opties zijn nu in), hoe dekkend (sheer/semi sheer/opaque)
Dus ik zou vooral bij je plaatselijke Douglas, ICI paris, Kiko of Bijenkorf/hudsons Bay gaan kijken.
Ik houd van lipfinity, zit goed en kan ik tot minimaal de lunch mee zonder bijsmeren
Superstay van maybelinne. Blijft geheid de hele dag zitten.
Ik heb een vrij eenvoudig oogschaduwpalet van Rimmel. Catrice heeft ook leuke kleurtjes, fijne prijs ook. En oogschaduwprimer eronder doet wonderen!
Ik gebruik geen oogmake-up zeer gevoelige ogen, maar wel soms een lipstick, ik vind die van Etos eigen merk prettig en HEMA. Niet achterlijk duur en blijven bij mij prima zitten.
''Geen woorden maar daden''
Ik zweer bij Chanel Rouge Allure Velvet, blijft zelfs zonder primer de hele dag zitten.
Oogschaduw van Urban Decay, Naked palette inderdaad, heftigere kleuren Lancome.
Bij de drogist vind ik de lipsticks van L'Oreal en Maybelline fijn. Qua oogschaduw zijn de pallettes van I heart Makeup best goed voor de prijs.
Ik vind op dit moment qua neutraal pallette addicted to Chocolate van Catrice (verkrijgbaar bij trekpleister, 13 euro ofzo) echt een topper. Wat een pigment en heel makkelijk in gebruik.

http://www.dazzling-beauty.nl/make-up/t ... ce-brushes

Ik heb ook een oogschaduw primer van essence die prima werkt.

Dit vind ik een handige tutorial
https://www.ispyfabulous.com/how-to-eyeshadow/

Verder vind ik de lipstick van L'Oréal, en dan de gouden verpakkingen, heel fijn. Zo op te brengen, blijft goed zitten, slijt niet genant (dus geen rare rand oid) en comfortabel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven