Mode & Beauty alle pijlers

Oorpiercings

22-06-2014 20:19 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Graag wil ik oorpiercing(s) laten zetten. Vooralsnog denk ik aan anti-helix, daith of de rook.

Heb nu 3 "standaard" oorbelletjes.

Welke hebben jullie? Tips/ervaringen?
Ik heb in mijn linker oor een Helix piercing.

Het zetten was geen probleem, geen pijn, alleen kloppend en fel rood oor.

Maar heeft wel de volle 9 maanden genezing nodig gehad.

In die 9 maanden van echt onstoken tot opeens enorm bloeden.

Maar ben er wel nog steeds super blij mee, dus het was het waard!
quote:schuddebuikje schreef op 24 juni 2014 @ 14:26:

@Bianca; geen idee, misschien iemand anders hier?

Nou, morgen gaat het gebeuren, spannend.

Wat is wijsheid?

Ik start met de linkerkant... wil er uiteindelijk meerdere.

Kan ik er 3 in 1 keer laten zetten? Als ik toch aan het verzorgen ben...

Hoe denken jullie erover?

Het gaat dan om de daith, forward helix en helix.

Het kan op zich wel hoor. Zou gewoon even overleggen met je piercer. Bij Paradigm geven ze je wel goed, eerlijk advies. En jij kent je eigen lichaam en genezingsvermogen. Ik heb zelf bijvoorbeeld een chronische ziekte waardoor het altijd wat lastiger gaat, dus ik doe het niet. Maar denk echt wel dat het kan, hoor. Ik weet dat meerdere mensen het doen, dus waarom niet.

Wat ik altijd doe trouwens is m'n hele oor in een koffiekopje met zeezoutoplossing dus dat is dan wel gemakkelijk, 1 of meer maakt dan weinig uit. Weet niet of je samenwoont ofzo maar bereid je dan voor op vreemde blikken en opmerkingen als je een kopje over je oor houdt

Echt leuke combinatie piercings trouwens, ben erg benieuwd!
En, hoe is het gegaan? Ben benieuwd
Goed!

Ik heb nu een vierde gaatje naast mijn andere 3 en een forward helix (staafje). Ben er nu al super blij mee, leuk dat je er naar vraagt.

Merk nu al dat het 'verslavend is' ;)

Zit namelijk te denken aan microdermals.

Heb jij daar ervaring mee?
Zo, ik ga er ook aan beginnen. Ga vandaag een tragus piercing laten zetten Heb nog geen gaatjes in mijn oren dus ben erg benieuwd!

Forward Helix ziet er ook heel mooi uit! Misschien wordt dat de volgende
Hallo allemaal,

Vandaag ook rechts een 4de oorbelletje laten zetten en een forward helix, dus symmetrisch met links. Ook een conch laten zetten. Ik ben er heel erg blij mee. Genezing links gaat goed!

Hey schuddebuikje, had je vorige berichtje helemaal niet gezien Leuk dat je het nog even komt vertellen! Klinkt tof, fijn dat het ook lekker gaat met de genezing.

Verslavend he, die bodymods Herkenbaar. Microdermals persoonlijk geen ervaring mee, maar wel heel gaaf vind ik het. Bij Paradigm kunnen ze je daar vast mee helpen!

Ik wil als volgende project een septum punch. Wordt heel wat anders weer, maar wel heel awesome want hoe cool is het als je iets door je neus kan halen? ;)
Ik vind piercings super leuk maar bij mij zijn ze geen succes. Wenkbrauwpiercing gehad wat drama werd, en labret was ook constant aan het irriteren na een jaar kon ik nog niet fatsoenlijk zoenen met dat ding in. Dus ben maar voor mijn oorlellen gegaan daar had ik nog gaatjes in. Zit nu na 2 jaar veel pijn en moeite (dikke oorlellen die giga eigenwijs zijn met stretchen) op 8mm aan beide kanten.

Laatst een chirurgisch staal tunnel erin gehad en toen was het binnen een dag dik rood en vies. Ik vermoed dat er toch iets is aan dat staal waar ik niet tegen kan. Omdat ik bij hout en acryl en siliconen plugs/tunnels totaal geen problemen heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven