Mode & Beauty alle pijlers

Op wie lijk jij? (Uiterlijk).

04-12-2021 18:10 481 berichten
Aangezien we al twee topics hebben over uiterlijk……..nu een derde topic over uiterlijk, maar dan met de vraag:
Op wie lijk jij?

Is er een bekende man/vrouw waarop jij lijkt? Of die lijkt op jou? Heb jij al eens gehoord dat je er uit ziet als een bekende?

Aangezien mensen (begrijpelijk) geen foto’s plaatsen, kunnen we op deze manier misschien een idee krijgen van het gezicht achter de forumnaam.

(Geplaatst onder Mode&Beauty, in elk mens schuilt iets moois!).
Alle reacties Link kopieren
Quaintrelle schreef:
04-12-2021 18:44
Raven van Dorst zei mijn dochter laatst. Maar dan met krullen en blauw-groene ogen.
Ik zou dat eerlijk gezegd geen compliment vinden... :-| Waarbij ik niks wil afdoen aan de persoon Raven van Dorst zelf.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Tijgerprintje2 schreef:
04-12-2021 18:48
Sjulia, volgens die site lijk ik op Hugh Grant :rofl:

Ik heb alleen een keer gehoord dat ik op Emma chamberlain lijk, maar dat zie ik zelf niet zo.
Emma en Hugh lijken anders wel een beetje op elkaar! :hihi: Had zo zijn dochter kunnen zijn.
Babette van Veen werd mij door meer mensen gezegd. Ik zie het zelf niet 😂
Sjulia schreef:
04-12-2021 18:39
Volgens mij op niemand. Nog nooit een vergelijking gekregen ook.

Je hebt wel een website die je foto bekijkt en je matcht aan je look a like. Daar komt standaard Angelina jolie uit, maar dat komt gewoon door de lippen en het bruine haar geloof ik. Ashley Benson komt er ook vaak uit, en dat zie ik al helemaal niet.

De website voor de liefhebbers;

https://starbyface.com/
Volgens die website ben ik een kruising tussen Zoë Saldana 33% (?? Nooit van gehoord), Tanya Reynolds 33% (?? Ook nooit van gehoord) en Asia Argento 33% (Daar zou ik best op willen lijken maar ik zie de gelijkenis niet)
Sjulia schreef:
04-12-2021 18:53
Emma en Hugh lijken anders wel een beetje op elkaar! :hihi: Had zo zijn dochter kunnen zijn.
Ja nu je het zegt. Beetje dezelfde ogen. Misschien heb ik dat ook wel :-?
Regelmatig gehoord dat er gelijkenis is met Liv Tyler.

Vrij recent zei iemand dat ik hem aan Nena laat denken.
Tijgerprintje2 schreef:
04-12-2021 18:56
Ja nu je het zegt. Beetje dezelfde ogen. Misschien heb ik dat ook wel :-?
Slaapkamer ogen! Mijn vriend heeft zulke ogen als Hugh. Ik vind het waanzinnig sexy.
Uma Thurman
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Nicole kidman heb ik verschil keren gehoord. (Voordat ze plastische chirurgie etc. ging doen. Dus met de krullen enzo.)
Volgens die site op Emily Blunt. Dat zou wat zijn :lol: :flirting:
Mijn buurvrouw lijkt op Gru van verschrikkelijke ikke. Ze heeft zelfs het loopje en de sjaal..

Altijd gieren, lachen en brullen wanneer ik een kind daarop wijs. :-D
Volgens vriendinnen lijk ik op Olivia Wilde. Ik zie het zelf alleen niet zo :lol:
mevrouwiglesias schreef:
04-12-2021 18:52
Ik zou dat eerlijk gezegd geen compliment vinden... :-| Waarbij ik niks wil afdoen aan de persoon Raven van Dorst zelf.
Ik snap wel wat ze bedoelt. Ik ben tevreden met mijn gezicht. Het is maar dna.

Volgens de site van Sjulie lijk ik voor 30% op Cher hahaha! Maar het meest op Laura Linney.
Afbeelding
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Claire van Kampen, oftewel Tjitske Reidinga. Maar lijk meer op haar personage uit Gooische vrouwen.
Toen de serie een hit was ben ik regelmatig aangesproken.

Gelukkig nu een ander kapsel.
anoniem_389095 wijzigde dit bericht op 04-12-2021 19:22
83.50% gewijzigd
Sjulia schreef:
04-12-2021 18:39
Volgens mij op niemand. Nog nooit een vergelijking gekregen ook.

Je hebt wel een website die je foto bekijkt en je matcht aan je look a like. Daar komt standaard Angelina jolie uit, maar dat komt gewoon door de lippen en het bruine haar geloof ik. Ashley Benson komt er ook vaak uit, en dat zie ik al helemaal niet.

De website voor de liefhebbers;

https://starbyface.com/
Nou volgens deze website lijk ik het meeste op Charles Dance. Ik ben een vrouw van 36 dus ik Google nu naarstig naar een plastisch chirurg. :rofl:
Toen ik nog blond was op Floortje Dessing, ik heb zo vaak tijdens het boodschappen doen de vraag of ik nog leuke reistips had gekregen en de dag na een uitzending van één van haar reisprogramma's vragen of ik een goede terugreis had gehad ha ha. Sta je dan in de rij bij de kassa van de supermarkt mensen ervan te overtuigen dat je echt Floortje niet bent en denken ze dat ze in de maling genomen worden. Ik heb de gelijkenis zelf nooit gezien. Sinds ik mijn haren weer in mijn eigen kleur donker heb geverfd nooit meer de vraag gehad of ik Floortje was.
life_is_sweet wijzigde dit bericht op 04-12-2021 19:13
21.80% gewijzigd
Volgens die website op Kelly Ripa.
Had nog nooit van haar gehoord ennlijk echt niet op haar.
Cum non tum age
Ik heb één keer, jaren geleden, van iemand gehoord dat ik op Belinda Carlisle lijk. Ik zie echt precies nul vergelijking, ik vind dat ik in niets op haar lijk.
Ook heeft iemand ooit gezegd dat ik haar aan Isa Hoes deed denken, qua uiterlijk en manier van doen. Ook dit zie ik zelf absoluut niet.
Moet je zien, Belinda Carlisle en Isa Hoes lijken voor geen spat op elkaar en ik lijk ook in geen spat op één van hen. Maar het is echt in het oog van de toeschouwer.
Iemand heeft ook een keer gezegd dat prinses Alexia een dochter van me had kunnen zijn qua uiterlijk. Zie ik zelf ook absoluut niets van.
Echt vreemd, hoe verschillend mensen je kunnen beschouwen.
volgens mijn tante (zangeres) Sade & Jordan Sparks
Relax we're all crazy, it's not a competition
MissPiglet schreef:
04-12-2021 19:10
Nou volgens deze website lijk ik het meeste op Charles Dance. Ik ben een vrouw van 36 dus ik Google nu naarstig naar een plastisch chirurg. :rofl:
Hahaha ik kom niet meer bij.
Cum non tum age
Vaker gehoord dat ik lijk op (de wat vollere dan ze nu is) Adele.
Ik lijk op niemand. Alhoewel een vriend van me een combi vindt van Daphne Deckers en Tooske Ragas....
Vin Diesel
mevrouwiglesias schreef:
04-12-2021 18:52
Ik vind dat echt een leuk mens, met een leuke kop. Niet zo'n 13 in een dozijn. Een beetje apart, ik houd er wel van.
Oh my, volgens die app lijk ik op Cher, ik ben potdomme half zo oud!
Ik heb vaak gehoord dat ik op Susan Smit lijk, toen ik nog hetzelfde soort kapsel had als zij. Maar nu wat korter en krullen, hoor ik het nooit meer.
Verder lijk ik op mijn vader, erg lieve man, maar verder niet direct een voordeel op uiterlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven