oren stretchen
vrijdag 30 maart 2012 om 20:52
Ik loop al enig tijd te denken om mijn oren te stretchen. zelf vind ik het stoer staan en leuk om te doen. zelf zit ik te denken om naar 16 mm of zo te gaan. Ik heb kort haar, ze zullen goed zichtbaar zijn Zijn er mensen die ervaring hebben met stretchen en hoe wordt er op gereageerd?
Kunnen de gaten dichtgroeien?
Groetjes, Debby
Kunnen de gaten dichtgroeien?
Groetjes, Debby
vrijdag 30 maart 2012 om 21:04
Ik heb mn jaren geleden mn gaatjes in mn oorlellen gestretched.
Tot 12 mm, ze zijn nu weer gewoon teruggegroeit draag al jaren geen oorbellen meer dus ik zou nu zelfs moeite moeten doen om een gewoon stekertje er in te doen.
hoe erop gereageerd werd is me niet echt bij gebleven , dat intresseerde me ook niet zo.
Tot 12 mm, ze zijn nu weer gewoon teruggegroeit draag al jaren geen oorbellen meer dus ik zou nu zelfs moeite moeten doen om een gewoon stekertje er in te doen.
hoe erop gereageerd werd is me niet echt bij gebleven , dat intresseerde me ook niet zo.
vrijdag 30 maart 2012 om 21:06
quote:KaSiNi schreef op 30 maart 2012 @ 21:03:
Ik heb zelf in beide oren tunnels van 10mm.
Geen rare reacties, sommige vinden het wel een beetje eng.
Maar velen hebben het in eerste instantie niet in de gaten.
Op mijn werk is het geen probleem.
En dat zijn alleen maar de mensen die er iets van durven te zeggen..
En ik mis de positieve reacties??
Ik heb zelf in beide oren tunnels van 10mm.
Geen rare reacties, sommige vinden het wel een beetje eng.
Maar velen hebben het in eerste instantie niet in de gaten.
Op mijn werk is het geen probleem.
vrijdag 30 maart 2012 om 21:09
Ik heb ook een tunnel rechts. Was 9 maar raakte m'n tunnel kwijt en had alleen een 4mm spiral bij de hand dus hij is inmiddels weer terug gegroeid naar 4mm
Ik krijg soms leuke reacties, soms niet. Net zoals met alles denk ik. Volgens mij kan het terug groeien van 8/9 mm maar dat verschild ook weer per persoon. Maar ik denk niet dat 16 mm nog (mooi) dichtgroeit nee.
Ik krijg soms leuke reacties, soms niet. Net zoals met alles denk ik. Volgens mij kan het terug groeien van 8/9 mm maar dat verschild ook weer per persoon. Maar ik denk niet dat 16 mm nog (mooi) dichtgroeit nee.
vrijdag 30 maart 2012 om 21:09
quote:Mirjam82 schreef op 30 maart 2012 @ 21:06:
[...]
Je vind het leuk of je vind het niet leuk, meer valt er niet over te zeggen. En de meesten durven er echt wel wat van te zeggen.
Eigenlijk kan het mij niet schelen wat een ander er van vind.
[...]
Je vind het leuk of je vind het niet leuk, meer valt er niet over te zeggen. En de meesten durven er echt wel wat van te zeggen.
Eigenlijk kan het mij niet schelen wat een ander er van vind.
vrijdag 30 maart 2012 om 21:16
vrijdag 30 maart 2012 om 21:18
quote:Mirjam82 schreef op 30 maart 2012 @ 21:16:
[...]
Oh gelukkig, heb het plaatje al meerdere keren terug zitten kijken, omdat ik het zo vies vond... (waarom doe je dat dan toch...)
Herkenbaar!
Het leek me ook al heel slecht voor je tanden.Zit een doorzichtig plaatje in, dus niet slecht voor je tanden denk ik. Maar het lijkt me zeer onsmakelijk om iemand te zien eten met zo'n ding in.
[...]
Oh gelukkig, heb het plaatje al meerdere keren terug zitten kijken, omdat ik het zo vies vond... (waarom doe je dat dan toch...)
Het leek me ook al heel slecht voor je tanden.Zit een doorzichtig plaatje in, dus niet slecht voor je tanden denk ik. Maar het lijkt me zeer onsmakelijk om iemand te zien eten met zo'n ding in.