Outfit voor bruiloft
vrijdag 17 februari 2012 om 15:07
vrijdag 17 februari 2012 om 16:03
Wat een zee van tijd om nog te kunnen shoppen !
Ik ben half augustus getuige bij de bruiloft van mn vriendin.
wil dan dus ook leuk voor de dag komen,
lastig is wel dat ik een maand eerder uitgerekend ben (vorige keer bevallen met 42+3) dus in het meest ongunstige geval heb ik twee weken om wat leuks te shoppen, mét baby in rolstoel (bekkenklachten)
Van te voren shoppen heeft niet zoveel zin, want ik heb geen idee wat voor maat ik dan heb.
en het moet ook borstvoedingtechnisch handig zijn (geen zin om plein public mn hele jurk omhoog te moeten trekken )
iemand nog suggesties ?
lastig is wel dat ik een maand eerder uitgerekend ben (vorige keer bevallen met 42+3) dus in het meest ongunstige geval heb ik twee weken om wat leuks te shoppen, mét baby in rolstoel (bekkenklachten)
Van te voren shoppen heeft niet zoveel zin, want ik heb geen idee wat voor maat ik dan heb.
en het moet ook borstvoedingtechnisch handig zijn (geen zin om plein public mn hele jurk omhoog te moeten trekken )
iemand nog suggesties ?
vrijdag 17 februari 2012 om 20:20
quote:Yamuna schreef op 17 februari 2012 @ 16:03:
iemand nog suggesties ? Ik zou zeggen overslagjurk.
iemand nog suggesties ? Ik zou zeggen overslagjurk.
vrijdag 17 februari 2012 om 21:17
vrijdag 17 februari 2012 om 21:42
Wat een super leuk jurkje!
Ik zou er felle pumps onder doen, petrol of fuchia. Armbandjes en/of tasje in zelfde kleur er bij en dan een zwart of donkerblauw (welke kleur is het jurkje?) vestje of kort jasje er over.
Dat je zwart niet aan mag naar een bruiloft vind ik altijd zo'n onzin. Ik draag altijd zwart en donkerblauw, waarom dan op een bruiloft ineens allerlei kleuren? Heb vorig jaar onwijs veel positieve reacties gehad op mn zwarte jurkje op een bruiloft.
Ik zou er felle pumps onder doen, petrol of fuchia. Armbandjes en/of tasje in zelfde kleur er bij en dan een zwart of donkerblauw (welke kleur is het jurkje?) vestje of kort jasje er over.
Dat je zwart niet aan mag naar een bruiloft vind ik altijd zo'n onzin. Ik draag altijd zwart en donkerblauw, waarom dan op een bruiloft ineens allerlei kleuren? Heb vorig jaar onwijs veel positieve reacties gehad op mn zwarte jurkje op een bruiloft.
zaterdag 18 februari 2012 om 13:34
zaterdag 18 februari 2012 om 13:35
quote:Tegucigalpa schreef op 17 februari 2012 @ 15:04:
Zelf dacht ik aan deze pumps, maar ben er niet helemaal van overtuigd dat dit is wat ik leuk vind.
[afbeelding]
Wat een lelijke schoenen. Ik vind zo'n houten hak altijd heel goedkoop staan.
Waarom geen mooie zwarte pumps met een zwart jurkje en gekleurde accessoires?
Zelf dacht ik aan deze pumps, maar ben er niet helemaal van overtuigd dat dit is wat ik leuk vind.
[afbeelding]
Wat een lelijke schoenen. Ik vind zo'n houten hak altijd heel goedkoop staan.
Waarom geen mooie zwarte pumps met een zwart jurkje en gekleurde accessoires?