outfit voor date
dinsdag 24 juni 2014 om 12:18
Het internet staat er vol mee maar ik zie door alle outfits dé outfit niet meer! Wat is nou leuk om aan te doen op een eerste date? We gaan gewoon wat drinken, dus ik wil het casual maar wel een beetje sexy houden. Ik dacht aan gewoon simpel, mijn lievelingsspijkerbroek maar die zit dus te strak en ik weet niet of ik tegen die tijd daarin kan... wil best een leuk rokje dragen maar heb geen leuke, dacht aan een rokje met bloemetjesprint maar kan weer geen leuke vinden.
Een nieuwe skinny jeans wil ik nu ook weer neit gaan halen (omdat ik nog een paar kilootjes kwijt wil en dan mijn oude jeans weer ga dragen) maar heb nog een strakke rode jeans en vale zwarte/grijze in de kast liggen. Dacht aan een losvallend donkergroen topje met dunne bandjes en wat decollete op de rode broek maar het is het nou net niet... heb totaal geen inspiratie.
Tips? suggesties? hoor het graag! ook handig om te vermelden, ik ben rond de 175 en heb maat 40/42
Een nieuwe skinny jeans wil ik nu ook weer neit gaan halen (omdat ik nog een paar kilootjes kwijt wil en dan mijn oude jeans weer ga dragen) maar heb nog een strakke rode jeans en vale zwarte/grijze in de kast liggen. Dacht aan een losvallend donkergroen topje met dunne bandjes en wat decollete op de rode broek maar het is het nou net niet... heb totaal geen inspiratie.
Tips? suggesties? hoor het graag! ook handig om te vermelden, ik ben rond de 175 en heb maat 40/42
dinsdag 24 juni 2014 om 12:28
dinsdag 24 juni 2014 om 12:31
Ik zou toch maar even een mooie jeans gaan halen. Ik ben allergisch voor Rode broeken- types en gok zomaar dat er ook mannen zijn die dat niks vinden.
Of anders inderdaad een maxi rok of jurk.
Regel van what not to wear: dont dress the body you want, dress the body you have. Vind dat zo'n bullshit geen kleren kopen omdat je denkt te gaan afvallen en dan van die nét-niet-outfits dragen. Dat geeft je gewoon een foute uitstraling.
En ik bedoel het niet lullig maar echt, kleed je mooi ongeacht je maat en/of afval-voornemens.
Regel van what not to wear: dont dress the body you want, dress the body you have. Vind dat zo'n bullshit geen kleren kopen omdat je denkt te gaan afvallen en dan van die nét-niet-outfits dragen. Dat geeft je gewoon een foute uitstraling.
En ik bedoel het niet lullig maar echt, kleed je mooi ongeacht je maat en/of afval-voornemens.
dinsdag 24 juni 2014 om 12:31
Een jeans vind ik altijd wel een goede keuze. Als je toch van plan bent er iets voor aan te schaffen waarom dan geen mooi zittende jeans daar heb je nog heel veel plezier van ook buiten je date om. En sorry maar ik word altijd een beetje lacherig als mensen melden dat ze een lievelingsbroek hebben "maar dat die even nog niet past omdat ze nog een paar kilo kwijt moeten" waarom kleed je je lichaam niet mooi zoals het nu is....
dinsdag 24 juni 2014 om 12:33
quote:DappereGerbera schreef op 24 juni 2014 @ 12:31:
Ik zou toch maar even een mooie jeans gaan halen. Ik ben allergisch voor Rode broeken- types en gok zomaar dat er ook mannen zijn die dat niks vinden.
En ik bedoel het niet lullig maar echt, kleed je mooi ongeacht je maat en/of afval-voornemens.Zie dat ik wel een blokje kaas kan pakken bij de mosterd - we postten zo'n beetje tegelijkertijd
En ik bedoel het niet lullig maar echt, kleed je mooi ongeacht je maat en/of afval-voornemens.Zie dat ik wel een blokje kaas kan pakken bij de mosterd - we postten zo'n beetje tegelijkertijd
dinsdag 24 juni 2014 om 12:34
quote:rastan schreef op 24 juni 2014 @ 12:31:
Een jeans vind ik altijd wel een goede keuze. Als je toch van plan bent er iets voor aan te schaffen waarom dan geen mooi zittende jeans daar heb je nog heel veel plezier van ook buiten je date om. En sorry maar ik word altijd een beetje lacherig als mensen melden dat ze een lievelingsbroek hebben "maar dat die even nog niet past omdat ze nog een paar kilo kwijt moeten" waarom kleed je je lichaam niet mooi zoals het nu is....Omdat je anders een hele nieuwe garderobe moet kopen.
Een jeans vind ik altijd wel een goede keuze. Als je toch van plan bent er iets voor aan te schaffen waarom dan geen mooi zittende jeans daar heb je nog heel veel plezier van ook buiten je date om. En sorry maar ik word altijd een beetje lacherig als mensen melden dat ze een lievelingsbroek hebben "maar dat die even nog niet past omdat ze nog een paar kilo kwijt moeten" waarom kleed je je lichaam niet mooi zoals het nu is....Omdat je anders een hele nieuwe garderobe moet kopen.
dinsdag 24 juni 2014 om 12:38
precies wat gedanst zegt. Als ik een jeans aanschaf, moet het wel een goede zijn en dan ben je al wat duurder uit. Het zou zonde zijn als ik dat later niet meer aan kan doen. Mijn 'lievelings' jeans is een jeans die ik met 5 kilo minder prima aan kon doen. Maar daarom ook de optie voor een rokje, prima prijs en voel me daar ook gewoon goed in
dinsdag 24 juni 2014 om 12:38
dinsdag 24 juni 2014 om 12:43
dinsdag 24 juni 2014 om 12:52
ja die grijze jeans is een goeie optie, vooral voor in de avond met een zwart blazertje of zo. Maar donkergroen staat er niet zo leuk op denk ik, zou dan zwart zijn. Dan is alles dus zwart bijna maar opzich vind ik het wel een leuke combi zo in mn hoofd. Enkellaarsjes met hak doe ik dan wel aan denk ik, gelukkig is hij best lang dus dat kan prima. Ik zal is kijken of ik een foto kan posten, ben toch wel erg benieuwd naar de meningen.
dinsdag 24 juni 2014 om 13:06
Drankje doen, dus niet overdressed (dus super sexy jurkje voor de volgende keer bewaren). Jeans altijd goed, laarsjes eronder want killer heels zijn sexy maar wat als je een stukje gaat lopen?
Overigens heb ik zelf vaak hetzelfde probleem, want je wilt niet te casual, wel sexy/vrouwelijk, maar niet te.... Wat ik denk en hoor van mannelijke vrienden/collega's: geen bloemetjes, te wijde kleding, leggings en lange jurken, ze houden vooral van aansluitende kleding.
Dus die tip heb ik ter harte genomen en verder twijfel ik vaak net als jij
Overigens heb ik zelf vaak hetzelfde probleem, want je wilt niet te casual, wel sexy/vrouwelijk, maar niet te.... Wat ik denk en hoor van mannelijke vrienden/collega's: geen bloemetjes, te wijde kleding, leggings en lange jurken, ze houden vooral van aansluitende kleding.
Dus die tip heb ik ter harte genomen en verder twijfel ik vaak net als jij
dinsdag 24 juni 2014 om 13:22
dinsdag 24 juni 2014 om 13:45
Trek gewoon aan waar je zin in hebt, waarschijnlijk ziet die jongen het niet eens.
Ik ben aan het daten met iemand waarvan ik weer dat hij rokjes leuk vindt. Vooruit, daardoor ben ik wat meer geneigd een rokje aan te trekken. Maar heb ik hem daar ooit naar zien kijken? Nee, hij kijkt naar mij, naar mijn gezicht. In de zon houdt hij in de gaten of ik niet verbrand en vooruit, toen ik met mijn schoenen liep te kloten had hij dat heus wel door. Maar het zou me echt niks verbazen als hij geen idee meer heeft van wat ik de vorige keer aan had.
Conclusie: niet te moeilijk over doen. Veel plezier!
Ik ben aan het daten met iemand waarvan ik weer dat hij rokjes leuk vindt. Vooruit, daardoor ben ik wat meer geneigd een rokje aan te trekken. Maar heb ik hem daar ooit naar zien kijken? Nee, hij kijkt naar mij, naar mijn gezicht. In de zon houdt hij in de gaten of ik niet verbrand en vooruit, toen ik met mijn schoenen liep te kloten had hij dat heus wel door. Maar het zou me echt niks verbazen als hij geen idee meer heeft van wat ik de vorige keer aan had.
Conclusie: niet te moeilijk over doen. Veel plezier!
dinsdag 24 juni 2014 om 14:03
haha Missmisery ik moest wel hartelijk om je berichtje
volgens mij kan het best leuk zijn, tegenwoordig met al die color blocking of hoe het ook wordt genoemd.
ik ga is even goed kijken naar combi's en vooral broeken wat ik heb liggen. Een truitje kan ik er zo bij halen. Probleem is ook dat ik momenteel niet echt lekker in mn vel zit qua gewicht en dat straal je met de verkeerde kleding dan ook weer uit denk ik.
maar in een strakke jeans met een leuk topje (wat dan evt de vetrollen een beetje verbergt) voel ik me dan wel weer goed.
ik ga is even goed kijken naar combi's en vooral broeken wat ik heb liggen. Een truitje kan ik er zo bij halen. Probleem is ook dat ik momenteel niet echt lekker in mn vel zit qua gewicht en dat straal je met de verkeerde kleding dan ook weer uit denk ik.
maar in een strakke jeans met een leuk topje (wat dan evt de vetrollen een beetje verbergt) voel ik me dan wel weer goed.