Mode & Beauty alle pijlers

Pantoffels, welke?

04-11-2011 20:23 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel er wel wat voor om een paar pantoffels/huisschoenen aan te gaan schaffen. Niet van die Ugg dingen of van die dierenpantoffels maar meer het Croq idee voor binnenshuis (maar dan geen plastic dingen met gaten erin). Ook geen spaanse sloffen en ook geen pantoffels zoals mijn opa die vroeger droeg.

Heeft iemand suggesties, of kun je me jouw pantoffeltjes eens laten zien? Het is nl. niet heel breed qua keuze op het net. En bij bv. Van Haren of Scapino slaag ik niet. Alvast bedankt voor de moeite!!
Ik heb altijd sloffen van Giesswein, heerlijk warm en gaan jaren mee. Je kunt er lekker op lopen.

http://www.depantoffelwinkel.nl/index.php?60

Waarom ga je niet even de stad in? Zaken als V&D, Axischoen, HEMA etc hebben allemaal sloffen hoor.
Ow, fijn topic, want ik wil ook nieuwe sloffen. En nu maar eens niet van die goedkope die maar één winter meegaan (hoewel ik 85 euro dan wel weer het andere uiterste vind...).
Toevallig had ik ook een Giesswein-pantoffeltje gespot gister. Dit model leek me wel wat, meer een instapper idee. Iets hipper zou van mij wel mogen. De slof hierboven is meer voor s avonds, ik zoek iets om echt overdag ook wat op te lopen.

Leuk toch!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
nvt
Bij de Hema en V&D zijn het meer echt sloffen, ik zoek dus iets om overdag lekker op te kunnen lopen, binnenshuis.
quote:nouschi schreef op 04 november 2011 @ 20:36:

[afbeelding]

Leuk toch!Zoiets zal het wel worden ja. Leuk modelletje.
@Vicky, ik had ook pantoffels van de Hema gepost, maar dat zijn idd echt sloffen.
http://www.pantoffelshoppen.nl/
Dit vind ik wel een hippe instapper:

En deze, als je er van houdt:

Ik heb 2 paar van Kipling. Zijn heel erg fijn en doe er verschillende jaren mee.

Die op de foto heb ik gewoon in maatje 39

Neppe Uggs?
Esprit heeft van die leuke ballerina achtige pantoffels, staan leuk en zitten heerlijk
quote:lauwrathje schreef op 04 november 2011 @ 20:44:

Ik heb 2 paar van Kipling. Zijn heel erg fijn en doe er verschillende jaren mee.

Die op de foto heb ik gewoon in maatje 39

[afbeelding]
Die van kipling zijn te veel slof voor mij, ik zoek meer een echte pantoffel/schoen. Wel leuk voor s avonds trouwens, die Kipling.
Ik heb heerlijke sloffen gemaakt van vilt uit Mongolie. Voorheen altijd last van koude voeten, nu echt niet meer! Ikmweet niet meer waar ik ze vandaan heb, maar google levert wel leuke resultaten op.
Sorry kreeg de afbeelding niet gepost.

Ja vind ze nog altijd super leuk!

Maar denk dat het nog redelijk moeilijk is met wat je zoekt. Succes met de zoektocht!
quote:balance1977 schreef op 04 november 2011 @ 20:48:

Esprit heeft van die leuke ballerina achtige pantoffels, staan leuk en zitten heerlijkEens. Die van mij moeten na jaren trouwe dienst vervangen worden. De zool raakt los...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Thanks voor dit topic! Die giessweinn pantoffels is precies wat ik zoek morgen even naar Bever.
zulke (al vind ik die van mij mooier...)

Zijn een stuk goedkoper dan ik dacht trouwens tussen de 10 en 20 euro...
Ik heb pas sloffen bij de Hema gekocht, maar ik wou dat ik deze eerder had gezien:

of

Allebei van de ANWB.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven