Mode & Beauty alle pijlers

Panty test

28-03-2011 18:22 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik als man heb mij verbaast over het dilemma panty’s bij vrouwen. Als eerste komt de keuze panty of kousen. En als het panty’s worden is het vaak de vraag welk merk. Mijn vriendin zit met het zelfde probleem. Uit nieuwsgierigheid ben ik wat gaan zoeken op google maar ben niks wijzer van geworden. Er is een test van Kassa van een paar jaar oud maar schijnbaar is de winnaar van die test “huismerk Bijenkorf” alweer aangepast. Ook op het forum zijn er tal van lange discussies.

Daarom de vraag “welk merk panty’s draag jij het liefst” in de vorm van een poll. Hopelijk komt er zo een duidelijk overzicht van welke merken goed zijn en welke minder. Ik denk dat ik de meeste merken heb anders laat het maar weten welke je mist.

Wat is jou favoriete merk panty’s?

Totaal aantal stemmen: 30

Kruidvat Geen stemmen
Hema (30%)
Zeeman (7%)
Huismerk V&D (10%)
Huismerk Bijenkorf (3%)
Huismerk AH Geen stemmen
Oroblu (23%)
Wolford (10%)
Kunert (3%)
Hudson Geen stemmen
First Geen stemmen
Falke Geen stemmen
Cette Geen stemmen
Anders (13%)
Alle reacties Link kopieren
Alsof het jou wat boeit hoe de panty van je vriendin zit.

Nog nooit een man gekend die het wat interesseert of een panty wel of niet lekker zit. Fetish zeg ik. En dit wordt voor mij nogmaals bevestigd omdat iemand hier aangaf dat je er al eerder een topic over geopend hebt.

Ga lekker zelf pantys testen zou ik zeggen, dan heb je er meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niet veel panties uitgeprobeerd, maar ik grijp altijd terug naar Hema. Vind ze wel mooi en niet duur. Als ze kapot gaan is het geen ramp.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 29 maart 2011 @ 09:33:

Mijn 2e (of eigenlijk was dat mijn eerste gok) is dat je bezig bent met een marktonderzoek. Want waarom anders die enorme lijst met merken.My sentiments exactly....
Alle reacties Link kopieren
quote:Pieter84 schreef op 28 maart 2011 @ 18:22:

Ik als man heb mij verbaast over het dilemma panty’s bij vrouwen. Als eerste komt de keuze panty of kousen. En als het panty’s worden is het vaak de vraag welk merk.En bij kousen vraag je je niet af welk merk je zult nemen?
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 29 maart 2011 @ 09:33:

Mijn 2e (of eigenlijk was dat mijn eerste gok) is dat je bezig bent met een marktonderzoek. Want waarom anders die enorme lijst met merken.quote:Quinty schreef op 29 maart 2011 @ 20:37:

En bij kousen vraag je je niet af welk merk je zult nemen?



Het is ook echt geen marktonderzoek maar gewoon interesse die schijnbaar nogal vreemd is, die lijst is gewoon een aanbod van een aantal winkels en webshops waar mijn vriendin besteld.

Bij kousen heb ik niet die vraag want dan kiest mijn vriendin voor Oroblu.
Alle reacties Link kopieren
Wil je nog gedragen panty's? Je mag ze hebben voor E15 per paar incl. Verzendkosten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ruza schreef op 03 april 2011 @ 23:01:

Wil je nog gedragen panty's? Je mag ze hebben voor E15 per paar incl. Verzendkosten.Weer een kansloze reactie die nergens op slaat. Er zullen hier best een paar rare vogels op het forum zitten en dan zeker onder de mannen op dit vrouwen forum. Maar waarom wordt ik daar ook mee vergeleken. Ik heb in mijn ogen een normale vraag uit nieuwsgierigheid en ik krijg reacties waarmee meteen wordt uitgemaakt dat ik hier geil van zou worden, beetje triest. Als je het onderwerp raar of niet interessant vindt antwoord dan niks en laat het dan aan je voorbij gaan maar die kansloze reacties vind ik echt te zielig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hangmat schreef op 28 maart 2011 @ 20:14:verlustigen.lol, mooi woord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven