Permanente make-up
dinsdag 23 maart 2010 om 18:13

zaterdag 10 april 2010 om 23:51

donderdag 15 april 2010 om 18:48
Vreemden zien bij mij niet dat er wat zit. Ik heb het ook maar heel dun tussen de wimpers zitten, het lijkt nu gewoon alsof mijn wimpers donkerder/langer zijn. Ik ben er erg tevreden over, het scheelt me zeker tijd met opmaken. Mocht ik het ooit nog moeten bijwerken, dan laat ik het denk ik net wat dikker zetten. Het went snel.
Eigenlijk wil ik mijn wenkbrauwen ook laten doen, maar dat vind ik veel spannender om te laten doen dan mijn ogen. Ze zitten ook zo pontificaal in je gezicht.... En het om de anderhalf jaar moeten bijwerken staat me ook een beetje tegen..
Eigenlijk wil ik mijn wenkbrauwen ook laten doen, maar dat vind ik veel spannender om te laten doen dan mijn ogen. Ze zitten ook zo pontificaal in je gezicht.... En het om de anderhalf jaar moeten bijwerken staat me ook een beetje tegen..

zaterdag 17 april 2010 om 16:44
Zo! Ik ben geweest. Had om 3 uur een afspraak, om half drie was ik er al om insmeren met verdovingscreme tijdig te kunnen laten doen. Ik vond Rachella (Irma doet geen nieuwe klanten meer) wel wat jong maar heel aardig en rustig.
Eerst dus een dikke 20 minuten met mijn ogen dicht in de creme gezeten, ondertussen overlegd over kleur en vorm van de eyeliner (bruin, alleen boven) en daarna creme verwijderd aan 1 kant en begonnen. De pijn viel me echt reuze mee, ja op een gegeven moment als ze op een bepaald plekje al eens geweest was en ze moest er nog een keertje overheen werd het wat onplezieriger maar echt gruwelijke pijn deed het niet. Ze was heel precies en voorzichtig en omdat ik toch nog 2 keer terug ga (dit is inclusief in de prijs en als je nog een 3e keer terug zou moeten ook) zei ze liever iets dunner te beginnen en de volgende keer iets dikker te zetten als ik dat dan wilde.
Ik kwam ervandaan met behoorlijk opgezette ogen en ook nu zie ik er nog uit alsof ik een flinke pot gehuild heb. Ik heb me laten vertellen dat dit nog tot maandag of dinsdag duurt. Mag 3 dagen niet nat worden, 's ochtends en 's avonds aanstippen met wat creme en 1 week níet in de zon.
Ik heb een afspraak over 4 weken om het verder bij te laten werken.
De eyeliner ziet er nu mooi uit maar is veel dikker dan hij uiteindelijk overblijft en lijkt wat ongelijk maar dit is heel moeilijk te bepalen omdat mijn ogen nog dik zijn. Dus ik wacht even af maar tot nu toe ben ik over mijn ervaring erg positief.
Tot zover!
cougargirl, ben je nog in de buurt en zo ja hoe zien je ogen er nu uit? Ben je nog 1 of 2 keer terug geweest?
Eerst dus een dikke 20 minuten met mijn ogen dicht in de creme gezeten, ondertussen overlegd over kleur en vorm van de eyeliner (bruin, alleen boven) en daarna creme verwijderd aan 1 kant en begonnen. De pijn viel me echt reuze mee, ja op een gegeven moment als ze op een bepaald plekje al eens geweest was en ze moest er nog een keertje overheen werd het wat onplezieriger maar echt gruwelijke pijn deed het niet. Ze was heel precies en voorzichtig en omdat ik toch nog 2 keer terug ga (dit is inclusief in de prijs en als je nog een 3e keer terug zou moeten ook) zei ze liever iets dunner te beginnen en de volgende keer iets dikker te zetten als ik dat dan wilde.
Ik kwam ervandaan met behoorlijk opgezette ogen en ook nu zie ik er nog uit alsof ik een flinke pot gehuild heb. Ik heb me laten vertellen dat dit nog tot maandag of dinsdag duurt. Mag 3 dagen niet nat worden, 's ochtends en 's avonds aanstippen met wat creme en 1 week níet in de zon.
Ik heb een afspraak over 4 weken om het verder bij te laten werken.
De eyeliner ziet er nu mooi uit maar is veel dikker dan hij uiteindelijk overblijft en lijkt wat ongelijk maar dit is heel moeilijk te bepalen omdat mijn ogen nog dik zijn. Dus ik wacht even af maar tot nu toe ben ik over mijn ervaring erg positief.
Tot zover!
cougargirl, ben je nog in de buurt en zo ja hoe zien je ogen er nu uit? Ben je nog 1 of 2 keer terug geweest?
maandag 19 april 2010 om 13:51
Titatamara,
Dat klinkt precies zoals ik het ook wil. Idd met het 'oog' op sneller klaar zijn met mascara aanbrengen! En ik wilde eerst ook m'n wenkbrauwen laten doen maar... Ik kan niet geloven dat je dat niet gaat zien. Bovendien schijnen je wenkbrauwen te gaan 'zakken' naarmate je ouder wordt.
Dank voor je verhaal Sartan, ben blij voor je dat het goed is gegaan. Ik was niet alleen met haar toen ik er was, ze was toen niet rustig. Maar misschien komt dat juist omdat er een collega van haar bij was. Hou je ons op de hoogte? Succes ermee & enjoy it!
Ik ben idd ook benieuwd naar Cougargirl!
Dat klinkt precies zoals ik het ook wil. Idd met het 'oog' op sneller klaar zijn met mascara aanbrengen! En ik wilde eerst ook m'n wenkbrauwen laten doen maar... Ik kan niet geloven dat je dat niet gaat zien. Bovendien schijnen je wenkbrauwen te gaan 'zakken' naarmate je ouder wordt.
Dank voor je verhaal Sartan, ben blij voor je dat het goed is gegaan. Ik was niet alleen met haar toen ik er was, ze was toen niet rustig. Maar misschien komt dat juist omdat er een collega van haar bij was. Hou je ons op de hoogte? Succes ermee & enjoy it!
Ik ben idd ook benieuwd naar Cougargirl!

maandag 19 april 2010 om 21:41
Ja, dat van de wenkbrauwen daar ben ik ook een beetje bang voor. En bij de mensen die het hebben laten zetten, vind ik het vaak niet mooi. Maar misschien zie ik alleen de slecht gezette en dat ik de goedgezette wenkbrauwen wel helemaal niet herken als 'permanente makeup'? Ik ken niet veel mensen die dit hebben laten doen, eigenlijk..
Maar de eyeliner vind ik wel echt een uitkomst! je hoeft je mascara niet helemaal tot de wortels meer te doen en ook onder loopt het lijntje nooit meer uit, wat het voorheen wel deed.
Maar de eyeliner vind ik wel echt een uitkomst! je hoeft je mascara niet helemaal tot de wortels meer te doen en ook onder loopt het lijntje nooit meer uit, wat het voorheen wel deed.
zaterdag 8 mei 2010 om 14:37
Na het lezen van dit topic lijkt mij PMU ook wel wat. Ik wil graag mooiere wenkbrauwen, alleen ben ik een beetje huiverig voor het resultaat. Hoe vind ik een goede salon in Groningen???
Heeft iemand ervaringen met goede PMU salons in Groningen (stad).
Ik wil namelijk natuurlijke, mooi geepileerde wenkbrauwen, zonder dat iemand direct ziet dat het permanente make-up is....
Alvast bedankt.
Cynthia
Heeft iemand ervaringen met goede PMU salons in Groningen (stad).
Ik wil namelijk natuurlijke, mooi geepileerde wenkbrauwen, zonder dat iemand direct ziet dat het permanente make-up is....
Alvast bedankt.
Cynthia

maandag 10 mei 2010 om 10:31
Hoi Berique, met mijn lijntjes is het perfect ik ga over 3 weken voor de eerste keer terug om bij te laten werken, wil ze niet dikker laten maken want het is nu heel subtiel en dat wil ik graag zou houden, 't is tenslotte mijn basismake up en ik wil niet "dikomlijnd" uit bed stappen haha. Ik ben héél tevreden!
Een paar kleine ongelijkheidjes (millimeterwerk) maar dat komt wel goed, ik denk nog 1 keer terug misschien 2 keer.
Een paar kleine ongelijkheidjes (millimeterwerk) maar dat komt wel goed, ik denk nog 1 keer terug misschien 2 keer.

dinsdag 18 mei 2010 om 20:40
Hallo,
Ik ben vandaag gegaan voor een lijntje boven en onder m'n ogen. Ik heb zelf een iets dikker lijntje normaal (dikker naar buiten uitlopend), dus wilde dat ook graag zo nagemaakt. Ze keek er van tevoren goed naar en zei dat dit idd het mooist bij mijn ogen was. Het eindresultaat? Enorm gezwollen ogen en een naar mijn idee heel ander soort lijntje dan ik normaal heb. Veeel dunner, rechttoe rechtaan en de onderlijn is niet precies op het 'ooglijntje'. Ook loopt het einde van een onderlijn naar buiten, terwijl de andere kant dat niet heeft. En dat terwijl ik super veel positieve ervaringen gelezen en gehoord had over haar. Mijn moeder zei dat je niet moet verwachten dat zoiets perfect is.... nou ik vind dus dat je dat wel mag verwachten, want je betaalt er genoeg geld voor.
Ik baal wel echt hoor. Hoop dat het bijtrekt. Maar als ik logisch nadenk dat slinkt de zwelling en daarmee dus vast ook het lijntje. Denk ik fout?
En als het zo blijft...Hoe ga ik dit tegen haar zeggen??? Ik bedoel... je zegt dat je niet tevreden bent tegen iemand die vervolgens weer aan je gaat werken.....
Ben benieuwd naar jullie tips.
Ik ben vandaag gegaan voor een lijntje boven en onder m'n ogen. Ik heb zelf een iets dikker lijntje normaal (dikker naar buiten uitlopend), dus wilde dat ook graag zo nagemaakt. Ze keek er van tevoren goed naar en zei dat dit idd het mooist bij mijn ogen was. Het eindresultaat? Enorm gezwollen ogen en een naar mijn idee heel ander soort lijntje dan ik normaal heb. Veeel dunner, rechttoe rechtaan en de onderlijn is niet precies op het 'ooglijntje'. Ook loopt het einde van een onderlijn naar buiten, terwijl de andere kant dat niet heeft. En dat terwijl ik super veel positieve ervaringen gelezen en gehoord had over haar. Mijn moeder zei dat je niet moet verwachten dat zoiets perfect is.... nou ik vind dus dat je dat wel mag verwachten, want je betaalt er genoeg geld voor.
Ik baal wel echt hoor. Hoop dat het bijtrekt. Maar als ik logisch nadenk dat slinkt de zwelling en daarmee dus vast ook het lijntje. Denk ik fout?
En als het zo blijft...Hoe ga ik dit tegen haar zeggen??? Ik bedoel... je zegt dat je niet tevreden bent tegen iemand die vervolgens weer aan je gaat werken.....
Ben benieuwd naar jullie tips.
dinsdag 18 mei 2010 om 21:32
Wacht eerst eens een paar dagen; pas na een dikke week zie je het uiteindelijke resultaat (lijntje is dan echt veel smaller en kan bijgewerkt worden)..
Ik heb het twee jaar geleden laten doen en ben er nog steeds súper blij mee!!
Ik heb het twee jaar geleden laten doen en ben er nog steeds súper blij mee!!
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
donderdag 20 mei 2010 om 16:36
Idd, wacht het even af. Het is overigens heel normaal dat lijntjes later worden bijgewerkt, voel je niet bezwaard om te melden dat je het iets dikker wilt of wat dan ook. Vaak heb je drie (en vaak betaal je voor 1 behandeling + 2 nabehandelingen incluis.) of soms wel tot 4 behandelingen nodig voor het perfect is. Het ligt aan de huid. Ik heb ook reacties gelezen van dames die in 1x klaar waren. Bij mij bleef er na de eerste keer bijna niets zitten. Wanhoop niet en geef het gewoon netjes aan bij diegene, als ze goed is zal ze het graag in orde willen maken. Of voelt het niet goed aan bij haar? Ben wel benieuwd bij wie je bent geweest.
Veel succes ermee, het komt vast goed
Veel succes ermee, het komt vast goed
donderdag 20 mei 2010 om 21:54
Nou het was een hartstikke lieve vrouw. Is een erg dun lijntje, maar za afwachten en het zeker aangeven. Het feit dat ze achteraf niet meteen koelde (koelde helemaal niet) en ze me geen creme meegaf (kon meteen de drogist inrennen) vond ik toch wat minder. Terwijl het een sjieke, high society zaak is....
Dus mis de service in de kleine dingen ook wat. Ben dus ook benieuwd of ze bereid is om na de nabehandeling (1 incl) nog eens extra bij te werken. Hoop het wel, eindproduct telt he.
Thanx voor de geruststelling
Dus mis de service in de kleine dingen ook wat. Ben dus ook benieuwd of ze bereid is om na de nabehandeling (1 incl) nog eens extra bij te werken. Hoop het wel, eindproduct telt he.
Thanx voor de geruststelling
vrijdag 21 mei 2010 om 09:04
Liever eerst een te dun lijntje wat dikker gemaakt kan worden dan een te dikke lijn... Bij mij is ook niet gekoeld, heb ik overigens ook nog niet eerder gehoord... Creme is ze misschien vergeten? High society zaak?? Waar ben je geweest?? Nu ben ik helemaal nieuwsgierig ;0
Waarom bel je niet even anoniem naar de zaak. Zeg dat je Birgit heet en dat je interesse hebt in een pmu behandeling maar dat je wilt weten of ze doorbehandelen tot de gewenste lijn er is!! Succes, ik zou het leuk vinden om te horen hoe het verder gaat.
Waarom bel je niet even anoniem naar de zaak. Zeg dat je Birgit heet en dat je interesse hebt in een pmu behandeling maar dat je wilt weten of ze doorbehandelen tot de gewenste lijn er is!! Succes, ik zou het leuk vinden om te horen hoe het verder gaat.

vrijdag 28 mei 2010 om 18:03
Koelen hebben ze bij mij ook niet gedaan hoor en hoort ook niet volgens mij. Creme wel en heb ik ook wat van meegekregen.
Ben ook wel nieuwsgierig waar je geweest bent, ik ben net voor de tweede keer geweest! Paar daagjes dikke ogen heb ik er wel voor over 't wordt prachtig!
Overigens, bij Irma Hulscher, waar ik dus geweest ben, is het motto: "je blijft net zolang terugkomen tot het helemaal 100% naar tevredenheid is". Standaard is drie keer, maar 4 of 5 keer kan dus ook.
Ben ook wel nieuwsgierig waar je geweest bent, ik ben net voor de tweede keer geweest! Paar daagjes dikke ogen heb ik er wel voor over 't wordt prachtig!
Overigens, bij Irma Hulscher, waar ik dus geweest ben, is het motto: "je blijft net zolang terugkomen tot het helemaal 100% naar tevredenheid is". Standaard is drie keer, maar 4 of 5 keer kan dus ook.
dinsdag 1 juni 2010 om 18:57
Ow... Sartan, ik benijd je! Wat heerlijk voor je. Nu krijg ik ook weer zoiets van... Zal ik het daar toch ook maar proberen?! Durf het bijna niet te vragen maar... Onder het mom van nee heb je en... Durf je een foto te plaatsen? Ben zo benieuwd.. Maar alle begrip als je daar geen zin in hebt hoor!!! Hebben je ogen weer 't normale formaat inmiddels?? Ik hoop het. Hoe lang was ze trouwens met je bezig? De eerste & tweede keer?

woensdag 16 juni 2010 om 21:36
Hi Goudvis,
Jij gaat ook naar Irma? Paracetamol, uhm... Ik meen me te herinneren dat je juist geen pijnstiller mag nemen, omdat het je bloed dunner maakt en het pigment daardoor minder goed blijft zitten. Maar als ik jou was zou ik ff bellen voor de zekerheid. Maar zoiets staat mij bij.. Ga je nog iets aan de kleur laten veranderen oid? Veel succes!
Jij gaat ook naar Irma? Paracetamol, uhm... Ik meen me te herinneren dat je juist geen pijnstiller mag nemen, omdat het je bloed dunner maakt en het pigment daardoor minder goed blijft zitten. Maar als ik jou was zou ik ff bellen voor de zekerheid. Maar zoiets staat mij bij.. Ga je nog iets aan de kleur laten veranderen oid? Veel succes!