Mode & Beauty alle pijlers

Permanente make-up

02-05-2006 19:33 404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaring met permanente make-up? Positief? Negatief? Pijnlijk?  Het gaat mij met name om een eyeliner.

Alle reacties zijn welkom!
Wacht eens even... Je bent al geweest! Ik hoop dat het naar wens is.
Klopt... ben al geweest. Niks ingenomen. De creme en de verdoving bij Irma was meer dan genoeg. Pijn viel reuze mee. Is alleen een raar gevoel zo dicht bij je ogen.

Zit nu met 'dikke' ogen. Nog erg gevoelig. Vrijdagavond mag het pas weer nat worden.. handig met douchen.. not.. Morgen maar met me hoofd in de wasbak mijn haar wassen.

Verder afwachten. Is nog erg donker, maar ik denk dat het wel erg mooi is/wordt.

Creme was achteraf niet nodig via de huisarts. Hun hadden ook.

Wordt vervolgd
Heb ontstoken ogen... enorm. Zie er niet uit (en moest nog werken ook vandaag).. Irma gebeld en ik moest gelijk gaan spoelen. Zat op me werk, dus dit vanavond gedaan.

Het is volgens mij onstoken door de 'korstjes' met pigment wat al los ging zitten.

Hoop dat het morgen wat beter is.
Jeetje Goudvis... Wat vervelend voor je zeg! Ik hoop dat het inmiddels iets beter gaat en dat het pigment in ieder geval wel blijft zitten. Sterkte ermee!
Het gaat gelukkig iets beter nu... Was echt erg. Kwam bij 1 oog zelf pus uit.. Baal er ook enorm van. Over het resultaat kan ik eigenlijk nog weinig zeggen... even afwachten nog.
Hey Goudvis, we zijn weer een dagje verder, hoe is het nu? Ik hoop weer ietsje beter? Echt balen hoor, met pus zelfs getver. Kan me voorstellen dat je je echt rot hebt gevoeld. Ik hoop dat het pigment in ieder geval blijft zitten zodat het niet voor niets is geweest!
He gét goudvis wat vervelend voor je. Maar het resultaat kan evengoed nog heel mooi zijn hoor! (mits je er vanaf hebt kunnen blijven verder0

Berique sorry dat ik zo laat pas reageer met een foto (dat durf ik wel hoor) maar ik ben ff weggeweest. Ik ben heel blij met het resultaat tot nu toe, ga nog 1 keertje terug voor wat laatste stipjes hier of daar maar 't zit er prachtig strak op en niet té opvallend of "nep"

Ha Sartan,

Ik dacht al dat je de bloemetjes aan 't buiten zetten was met je mooie nieuwe lijntjes! Serieus, ik zou het helemaal hebben begrepen als je geen foto had willen plaatsten. Maar erg leuk dat je 't wel aan durfde! Je hebt een mooi oog, met een lieve uitstraling. Hoe lang na 't zetten is deze foto genomen? Ik zie dat de lijn net boven de wimperrand is gezet, de kleur past ook erg goed bij je oog. Het lijkt me zo lekker wakker worden... En het scheelt tijd! En met dit weer hoef je niet bang te zijn dat er iets uitloopt!

Goudvis?? Hoe is het met jou? Ik hoop beter?
Ow ja, ben wel benieuwd wat je nu verder nog aan make up opdoet? Fijn weekend!
Berique, deze foto isseh.... iets 3 weken na de 2e sessie genomen.

Dus 't zit er in totaal dik 2 maanden op zeg maar. En ja het is heerlijk wakker worden zo daar heb je helemaal gelijk in. Het went vrij snel ik zou niet eens meer weten hoe ik er "zonder" uit zag haha. Ik ben echt zó happy ermee wou dat ik het jaren eerder had gedurfd.. ik ben ook zo'n eeuwige twijfelaar maar gelukkig heb ik mezelf een schop onder mijn kont gegeven en ben gewoon gegaan. Heb jij al een besluit genomen?

Goudvisje, hoe is het nu met jou? Wat vreemd trouwens dat je er zo'n last van had je ging toch niet voor het eerst? Had je dat de vorige keer ook? Heb je enig idee hoe het mis is gegaan?
Hoi meiden,

Hier gaat het wel goed hoor. Ben weer 'toonbaar'.

Sartan.. klopt ja, dit was voor mij bijwerken. Ik heb al 4 jaar permanente make-up. De vorige keer had ik wel last van dikke ogen, maar niet dit.

1 oog is nog steeds niet helemaal 'normaal'. Beetje rood nog, maar dat wordt eigenlijk elke dag beter.

Heb nu alleen soms een beetje een kleine ontstekking op het randje. Heel klein beetje push komt eruit. Ik blijf er vanaf en hoop maar dat het snel over is. Verder ziet het er goed uit.

Sartan.. mooi hoor bij jouw!! Ik had het toen ook.. dat je het jaren eerder had moeten doen. Ideaal. Ik hoop dat ik er straks weer zo over denk...

Groetjes
quote:Berique schreef op 26 juni 2010 @ 17:42:

Ow ja, ben wel benieuwd wat je nu verder nog aan make up opdoet? Fijn weekend!

Eigenlijk niks anders, alleen als ik iets "speciaals" heb doe ik wat oogschaduw en mascara erbij. Maar voor de dagelijkse dracht vind ik dit dus voldoende, ik heb geen "kaal" gezicht meer!

Goudvis, fijn dat het weer wat beter gaat ik vond het best een rotverhaal! Hoop dat het er verder wel mooi op zit, durf jij een foto te plaatsen misschien? (of als het hersteld is dan)

Goudvis, heb je 'ze in almere' eigenlijk op de hoogte gesteld van de ontsteking? En hoe is het nu?

Sartan, tja... Ik ben een collega van je; ook een eeuwige twijfelaar! Supervervelende eigenschap van mezelf... Ik heb inmiddels weer een afspraak staan maar weet nog niet of ik het aandurf.. Suf he.. Het komt ook wel omdat ik een eerdere, vervelende ervaring met pmu heb. Dat helpt niet.. Maar goed, ik wil er echt wel voor gaan. Ik blijf erbij dat pmu iets prachtigs is mits goed gezet. Zouden jullie meer overwegen? Een lijntje onder, wenkbrauw(ondersteuning) of lipliner?
Hier gaat het goed! Gelukkig alles over.

Ik had natuurlijk al een lijntje, dus zie niet heel veel verschil met hiervoor. Hij is weer mooi een lijntje, maar achteraf had ik misschien nog wel langer kunnen wachten. Onder heb ik een klein 'waasje', maar de ene kant was donkerder dan de andere kant. Dit heeft zij bijgewerkt, maar ik zie daar helaas weinig verschil.

Sartan.. Ik wil wel een foto plaatsen, maar dan moet ik eerst uitzoeken hoe dat werkt..

Berique.. ik heb dus onder een klein 'waasje'. Heel weinig. Dat kostte ook niks extra.

Ik had het op een dinsdag gedaan en op vrijdag heb ik ze gebeld. Ik moest toen gelijk spoelen. Verder heb ik ze niet gesproken. Ik vroeg of het vaker voorkwam en zij vertelde dat het iid weleens gebeurde. Ik vroeg ook of ik de korstjes uit mijn wimpers mocht halen (want daar kwam het door.. die gingen in me ogen zitten) en dat mocht.

Verder wil ik niks...

Heb je een goeie salon gevonden?
Hey fijn om te horen dat het over is zeg!

Tja, ik ga ook naar Almere! Alleen dan bij Rachella. Het verbaasd me behoorlijk dat jij voor je waasje (waar ik wel heel erg benieuwd naar ben!!) niets extra's hoefde te betalen. Ik had namelijk de indruk dat ze wat dat betreft niet makkelijk zijn en dat je voor elke stip moet betalen. Zelf heb ik er een correctie laten doen, voor een paar minuten werk (echt!) betaalde ik 80 euro. Vond ik niet zo netjes. Hadden jullie emla mee? Ik wil helemaal niet dat mijn huisarts het weet, het zou gewoon bij de behandeling in moeten zitten vind ik. Ik hoop dat je er achter komt hoe je een foto moet plaatsen ... Ik ben ook wel heel erg benieuwd! Ik wil zelf een dunne lijn boven, zo veel mogelijk tussen de wimpers in en een 'schaduw' lijntje onder. Ook een waasje zeg maar. Het moet er uit zien of ik 'gewoon' een natural beauty ben!

Goudvis, als ik me niet vergis heb jij enzymtec gedaan? Ik ben heel benieuwd of je dat anderen (lees; mij ) ook aan zou raden. Als je eens tijd over hebt voor een reactie in het andere topic... Fijn weekend meiden!
Ow, sorry wat ik steeds vergeet te vragen... Hadden jullie make up op toen jullie voor de behandeling gingen en zo ja, heeft ze dat dan wel weggehaald?
Berique.. Volgens mij is zij wel heel goed hoor. Succes. Wanneer ga je? Wel gaan he... Je krijgt er echt geen spijt van.

Je hoeft zelf geen creme mee te nemen. Ik had het wel gedaan, maar hun hadden zelf ook. Bij mij zit het goed tussen mijn wimpers en dan lichter naar boven toe. Ik heb smudgy eyes. Je mag hier ook je email achterlaten dan mail ik je met foto's (moet ze nog wel maken). Het waasje is echt minimaal. Is vrij dun en ong. 1 cm breed.. buitenzijde ogen. Irma heeft dat toen 4 jaar geleden gedaan en toen kostte het niks.

Ik heb nu ook het idee dat ze 'meer' vragen. Ik vroeg bijv. hoe het zat als ik nog een keer langs wil komen en toen zei ze dat dit 1 nabehandeling was en als ik nog een keer wilde dat ik dan alleen het materiaalkosten moest betalen. Geen idee hoeveel dat is hoor, maar eigenlijk is het meer 'service' dat je gewoon nog een keer langs mag komen als je nog niet tevreden ben.

Als het de eerste keer is mag je zeker 2 of 3 keer komen hoor (iig 4 jaar geleden).

Je kan er heen gaan zonder mascara, maar wel met een lijntje hoe je het zelf altijd doet en hoe je het wilt hebben. Event. kan je ook een foto meenemen.

Ik ben iig erg tevreden. Zoals nu ook... alleen mascara en het ziet er top uit. Als ik ga stappen ofzo dan maak ik het vaak wat donkerder/groter, maar voor 'gewoon' is dit mooi/ideaal.

Wat voor correctie had je? Ook van een lijntje? De vorige keer (4 jaar terug) heeft zij bij mij 1 puntje weggehaald. Ik was toen voor de 2 of 3 keer bij dr en dat kostte toen niks.

Tja.. ze zijn niet goedkoop, maar wel erg goed!!
Jaaaa... graag een foto! Ik zet m'n adres hier neer, laat ff weten wanneer je het hebt gelezen want dan haal ik het weer weg!

(ff weggehaald want het stond er al lang, doe ik liever niet)

Ik ga ook voor de smudgy, lijkt me net iets natuurlijker. Een foto meenemen! Wat een goede tip, was ik zelf nog niet opgekomen

Dat klinkt zooooo goed he... Dat wil ik ook zo graag, er altijd verzorgd uitzien maar toch natuurlijk, en alleen een beetje mascara op hoeven doen... Lijkt me heerlijk! De correctie was een klein stukje pigment weghalen op een plaats waar helemaal geen pigment had moeten zitten. Het was een stukje van ongeveer een decimeter, echt klein. Ik vind het wel eng, maar ga wel doorzetten. Ik ga deze week en laat weten hoe het was hoor!
goedenavond allemaal.

Ik ben druk bezig om een goed adres te zoeken om permanente make up te laten zetten.

Nu is mijn oog gevallen op een site van la signature van patricia de vos.

Heeft iemand ervaring met haar en de make up die ze plaatst.

Ik denk er al jaren over om te doen maar ik ben vooral bang dat het er onnatuurlijk uitziet.

Hoor graag van jullie wat jullie ervaringen zijn en vooral bij wie.
En Berique, hoe bevallen je smudgy eyeliners? Ik ben heel benieuwd.Zijn ze mooi smal?
Beste Ayla,

Patricia Vos ken ik niet. Door dit forum kwam ik bij Irma Hulscher. Ik ben behandeld door Rachella. Ze werkt ook zo mooi!!

Maar vraag altijd voor en na foto's!
Berique... ik had je berichtje helemaal niett gezien.

Was je al geweest? Wil je nog een foto?
Volgens mij is Berique al geweest.....toch?
Door dit forum kwam ik bij Irma Hulscher. Ik ben behandeld door Rachella. Ze werkt ook zo mooi!!

Maar vraag altijd voor en na foto's![/quote]

Dank je wel voor de tip zonnetje, dat zal ik zeker doen, door dit forum heb ik ook op de site gekeken bij irma hulser en dat ziet er inderdaad ook goed uit.

Ben al bij twee instanties geweest voor een intake gesprek, de ene deed het thuis en het zag er niet bepaald opgeruimd uit (overal stof en schimmel op de muur) dat wekte bij mij niet zo veel vertrouwen en de ander had allerlei standaard voorbeelden over hoe een wenkbrauw eruit hoorde te zien.

Ik zoek iemand die helpt met de vorm die bij mij als persoon past niet zozeer wat hoort, het moet mooi staan bij mij.

Vandaar dat ik nog druk zoekende ben naar iemand waar ik me goed bij voel en die het goed kan.

Patricia heeft een mooie site en zij geeft ook les in permanent make up aanbrengen.

Dus het ziet er goed uit, liever spreek ik mensen die het hebben gedaan bij haar want dat is uiteindelijk de beste reclame.

dank je wel voor je reactie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven