Mode & Beauty alle pijlers

Permanente ontharing

07-05-2014 23:40 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben aan het overwegen om een apparaat te kopen voor permanente ontharing. Het ergens laten doen, wil ik niet aangezien de zeer dure kostprijs.

Heeft iemand ervaring met permanente ontharing?

Is zo een apparaat effectief genoeg?

Wat zijn de nadelen?

Alle info is welkom!

Alvast bedankt!

Groetjes,

Melissa
Als je een IPL apparaat bedoelt: is een leuk idee, maar het werkt niet permanent. Anders zou je zo'n apparaat overal wel in de ramsj vinden. Je moet iedere 2 a 3 weken flitsen, het duurt een paar maanden voordat je echt resultaat ziet.

En volhouden, anders komen de haren net zo snel terug.

Als je niet tegen waxen/scheren/ ontharingscreme kan, zou ik het doen. Anders is scheren sneller, is mijn ervaring.
Zonder oorzaak geen gevolg
Klopt niet helemaal. ik heb een apparaat bij een bekende winkel/drogist in Engeland vandaan. Deze belooft wel permanente ontharing, in tegenstelling tot de nl versies van bijvoorbeeld Philips. Ook wel wat duurder, maar goed te doen. Ik ben de naam even kwijt, maar kan het thuis wel opzoeken. Met een beetje research vindt je het zelf ook wel op internet. Heb mijn 'kuur' niet afgemaakt vorig jaar, maar heb zeker minder haartjes! Wil het nog wel eens gaan voortzetten. Voor oksels en randje van bikinilijn ideaal. Benen kost erg veel tijd omdat het groter oppervlak is. Er was toen niet veel bekend over wat het doet voor je gezondheid. Misschien moet je je daar ook even in verdiepen.
Ik lees mee, ben er ook erg benieuwd naar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven