Mode & Beauty alle pijlers

Piercingggss

31-03-2018 18:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi ik ben een meisje van 16 en heb een tragus en helix piercing (en ooit nog een navel). Waar kopen jullie je piercings? En hebben jullie ervaring met bioplast?

Ik vind alloverpiercings.nl tot nu toe erg leuk (ook omdat ze meer goud kleurigen hebben dan de andere). :daisy: :whut:
In de shop of bij allover...
Geen ervaring met bioplast.
Mijn favoriete shop is www.crazy-factory.com .
Echt heel voordelig en grote keus.
Bij een fatsoenlijke winkel. Met prullaria gaan mijn oren irriteren. Ik heb van de week een helix laten zetten en bij de piercing zaak meteen een fatsoenlijk titanium+goud piercing gekocht.
Al die goedkope sites zijn piercings van roestvrij staal (316L). Dit bevat nikkel en is absoluut niet geschikt voor mensen met een nikkelallergie.
Ik koop meestal van alloverpiercings. En dan bioplast of titanium. Bioplast vind ik erg fijn over het algemeen, behalve in mijn tong. Daar verboog het na een tijdje en had ook iets gelezen over dat het plastic na een tijdje in miniconcentraties kan oplossen in je speeksel. Dus daar doe ik het niet meer in.
The only difference between me and a madman is that I’m not mad
In de tattooshop waar ik de piercings liet zetten.
We should have each other with cream.
ollekebollekeknolleke schreef:
31-03-2018 19:25
Bij een fatsoenlijke winkel. Met prullaria gaan mijn oren irriteren. Ik heb van de week een helix laten zetten en bij de piercing zaak meteen een fatsoenlijk titanium+goud piercing gekocht.
Ik weet wat ik moet kopen hoor, titanium wil ik ook altijd en vaak liefste inwendig schroefdraad.
ollekebollekeknolleke schreef:
31-03-2018 19:35
Al die goedkope sites zijn piercings van roestvrij staal (316L). Dit bevat nikkel en is absoluut niet geschikt voor mensen met een nikkelallergie.
Drm koop ik ook geen rvs of chirurgisch staal en dan maar moete afvrage of de coating goed is. Als het er niet staat bij twijfel niet kopen. Titanium koop ik meestal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven