Mode & Beauty alle pijlers

Pigmentvlekken

09-06-2014 17:28 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een tijdje heb ik pigmentvlekken in m'n gezicht: onder m'n oog en op min bovenlip.

Nu is het op dit moment nog niet heel erg maar ik ben wel op zoek naar iets wat het tegen gaat. Nu heb ik op dit moment een tester van even better van clinic. Alleen kost dit serum ¤90,- en wil ik graag weren wat jullie gebruiken tegen pigment vlekken?
Helpt niets. Doorverwijzing naar een goede dermatoloog bij bijvoorbeeld de Bergman kliniek. Daar kunnen ze een juiste behandeling voorschrijven. Ik heb zelf hetzelfde probleem. Voor mij was overigens de kleine verbeteringskans en de hoge bedragen (producten worden niet vergoed) een reden om het zo te laten.
factor 50

en blijf uit de zon

niet in de zon

en vermijd de zon
meds, niet altijd kan iemand er iets aan doen. Ik heb pigmentvlekken op mijn buik die echt Nooit in de zon komen (onder mijn borsten) en nu door mijn zwangerschap steeds groter worden. Helaas is hier niets aan te doen. Er zitten 2 lagen kleding over en ik ga niet in de zon op dit moment.
Ik heb het jaren gehad. Echt een pigmentsnor. Ik heb alle dure cremes van de Douglas gebruikt. Evenals fruitzuur behandelingen bij de Dermatoloog en schoonheidsklinieken. Niets helpt.

Enigste wat bij mij hielp was een creme met Tretinoine en Hydrochinon van de Dermatoloog wat ik heel dun moest aanbrengen en overdag factor 50 op mijn gezicht smeren.

Het is niet helemaal verdwenen. Maar wel 90% lichter geworden.
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 09 juni 2014 @ 17:55:

meds, niet altijd kan iemand er iets aan doen. Ik heb pigmentvlekken op mijn buik die echt Nooit in de zon komen (onder mijn borsten) en nu door mijn zwangerschap steeds groter worden. Helaas is hier niets aan te doen. Er zitten 2 lagen kleding over en ik ga niet in de zon op dit moment.zeg ik dat dan? De meeste pigmentvlekken hebben een hormonale oorzaak maar het is de zon die ze bruiner en bruiner en bruiner maakt.
quote:suicideblond schreef op 09 juni 2014 @ 17:57:

Ik heb het jaren gehad. Echt een pigmentsnor. Ik heb alle dure cremes van de Douglas gebruikt. Evenals fruitzuur behandelingen bij de Dermatoloog en schoonheidsklinieken. Niets helpt.

Enigste wat bij mij hielp was een creme met Tretinoine en Hydrochinon van de Dermatoloog wat ik heel dun moest aanbrengen en overdag factor 50 op mijn gezicht smeren.

Het is niet helemaal verdwenen. Maar wel 90% lichter geworden.Hier precies dezelfde ervaring. Van allerlei dure smeersels gebruikt, maar dit werkte het beste. En nu inderdaad niet meer zonder factor 50 naar buiten op een zonnige dag.
Ik heb ze ook, komt door de pil volgens mijn huisarts. Inmiddels gestopt en ze gaan niet weg. Ik gebruik ook Retina-a (tretinoide) en dat helpt bij mij ook niet dus een over the counter crème zou ik zeker niet kopen.
Ik smeer altijd, ook in de winter als de zon schijnt. Atijd factor 50.

Smeersels van de dermatoloog werken ook niet. In de wintermaanden neem ik 3x een fruitzuurbehandeling. Dan is het zo goed als weg.
Ik dacht dat ze bij de Bergman kliniek een behandeling tegen pigmentvlekken hadden?
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Jeetje zeg. ¤ 90.- voor een pot crème.

Ik kreeg er ook steeds meer en het begon me behoorlijk te storen. Ik gebruik sinds een maand of vier Eucerin en er zijn er een paar weg en de rest is een stuk minder geworden. Ik heb een crème en die gebruik ik voor de dag en de nacht. Helpt echt.
Het word door de zon erger. Oorzaak is vaak hormonen. De pil kan het veroorzaken en verergeren.

Lancôme absolue anti taches hielp uit eindelijk echt! Stervensduur. Ja! Maar hielp wel..
quote:sabbaticalmeds schreef op 09 juni 2014 @ 17:50:

factor 50

en blijf uit de zon

niet in de zon

en vermijd de zon

Deze

Ipv dure crempjes te gebruiken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven