Mode & Beauty alle pijlers

Pink Gellac ervaringen

24-12-2019 00:01 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Hi,

Heeft er iemand hier ervaring met het gebruik van gellak? En dan bedoel ik ervaring in combinatie met een (led/uv) lamp.

Ik heb nl een starterset gekregen van Pink Gellac. Echter zit daar een hele kleine lamp bij. Ik wil dus een andere lamp erbij kopen waarin ik mij hele hand kwijt kan. Echter zijn die van pink Gellac zelf vrij duur dus ben ik op bol gaan zoeken en toen wist ik het even niet meer.. (54 watt, 48 watt, uv of led??)
Ik heb geen ideee. Internet word ik ook niet heel veel wijzer van omdat er veel verschillende dingen worden gezegd.

Daarnaast vroeg ik mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met pink gellac als merk? Is het wat? Of zijn er andere / betere?

Ik hoor het graag. Bedankt alvast!
Ik heb deze lamp gehad. Fijn, groot.
Past ook een voet in :biggrin:

https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Na ... gLpr_D_BwE

Als je geen haast hebt kun je ook op AliExpress.com prima lampen kopen voor weinig.
Bv: € 7,35 49%OFF | 84/54/24W Pro UV Lamp LED Nail Lamp Nail Droger Voor Alle Gels Polish Zon Licht infrarood Sensing 10/30/60s Timer Smart Voor Manicure
https://a.aliexpress.com/ZQYuscX5D
Ik heb de mijne van Aliexpress en die bevalt al een jaar heel goed. Ik koop er ook mijn primer, basis- en topcoat, kleurtjes en glitters :)
Ik gebruik al minstens drie jaar pink gellac en ben fan! Dure aanschaf set met uv-lamp, maar al heel lang plezier van (1x nieuwe lampen erin moeten kopen). Eraf halen is soms lastig en kost meer tijd dan erop doen. Maar altijd prachtige nagels. Blijft heel lang zitten (ik haal het er pas af als de uitgroei mij gaat irriteren). Nog steeds heel blij mee dus :-D
Heb je het al wel geprobeerd? Want voordat je een nieuwe lamp aanschaft zou ik eerst wat uitproberen met de kleine lamp en kijken of gellak je bevalt.
apppie schreef:
24-12-2019 00:14
Ik koop er ook mijn primer, basis- en topcoat, kleurtjes en glitters :)

Met die Chinese lak ging het bij mij na een paar jaar heel erg mis.
Ik kreeg een allergische reactie (opgebouwd??) Puntbloedingen op mijn vingertoppen, uitslag over mijn hele lijf.

Ik kan geen gellak meer verdragen helaas.
apppie schreef:
24-12-2019 00:14
Ik heb de mijne van Aliexpress en die bevalt al een jaar heel goed. Ik koop er ook mijn primer, basis- en topcoat, kleurtjes en glitters :)

Al die nagellak e.d. is ook op dieren getest bij Aliexpress. Ik weet niet of je dat wist, maar kan voor sommigen ook meewegen in hun besluit dat wel/niet daar te kopen.
chocolol schreef:
24-12-2019 00:27
Al die nagellak e.d. is ook op dieren getest bij Aliexpress. Ik weet niet of je dat wist, maar kan voor sommigen ook meewegen in hun besluit dat wel/niet daar te kopen.
En voldoet niet aan de Europese normen (oa veel minder streng op kankerverwekkende stoffen).

Ik gebruik lak van bluesky en heb mijn lamp van meanail.
PoesinBoots schreef:
24-12-2019 00:19
Met die Chinese lak ging het bij mij na een paar jaar heel erg mis.
Ik kreeg een allergische reactie (opgebouwd??) Puntbloedingen op mijn vingertoppen, uitslag over mijn hele lijf.

Ik kan geen gellak meer verdragen helaas.
Heftig!
Op Netflix staat de docu Broken over make up e.d. uit China. Word je niet vrolijk van.
anoniem_392256 wijzigde dit bericht op 24-12-2019 00:52
1.27% gewijzigd
Ik gebruik sinds een half jaar pink gellac en ik ben heel tevreden.

Ik gebruik alle producten van Pink Gellac: de base extend, ultrashine en de kleurtjes. Ik gebruik geen primer, cleaner oid, en buff ook mijn nagels niet. Toch blijft het bij mij 1,5-2 weken zitten.

Verwijderen doe ik door alles los te peuteren. Gaat eigenlijk vrij gemakkelijk (maar ze zeggen dat het slecht is...) Lukt het niet zo goed, dan laat ik het even weken in een badje warm water met wat afwasmiddel, dan is het er zo af.

Ik beet altijd nagels/nagelriemen, maar sinds ik gellak gebruik, heb ik mooi lange stevige nagels.

Ik had in eerste instantie ook een klein lampje. Wat ik dan deed, was de vier vingers van mijn rechterhand en de duim van mijn linkerhand lakken en tegelijk onder de lamp. Dat past prima en bespaart wat tijd.

Inmiddels ook een grotere lamp gekocht omdat ik bij Pink Gellac een hele goede deal had. Verder vond ik het kleine lampje prima.

Super veel verschillende mooie kleuren. Let er wel op dat de foto’s op de site totaal niet kloppen met de echte kleur. Even googelen levert veel betere foto’s op!
En... nu zijn er een stuk of 20 kleurtjes in de aanbieding voor 5 euro per stuk. Er zijn vaak aanbiedingen. Let daar goed op!:)
Pink Gellac werkt fantastisch en dekt goed, zelfs bij moeilijke kleuren zoals citroengeel of mint.

Ik kwam in een rommelwinkel een Sensationaillamp tegen. De verkoper wist echt niet wat het was, dus kon ik hem voor drie euro meekrijgen.

"Wat is dat, meneer? Een laamp. Dutte het ook? Jawel, kiek moar. Wel grappig voor een kerststalletje. Houveel mot dat kosten? Drei euro."

Ik ben direct naar de drogist gevlogen voor een starterset.

Besparingstip:
geen dure cleanser kopen, maar 96% alcohol bij de drogist. Dat werkt minstens zo goed.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik gebruik nu een jaar of 2 pink gellac.
Ik had eerst de kleine lamp heb de grote erbij gekocht.
Die gebruik ik nu altijd.
De rubberbase en topcoat gebruik ik can awesome.
Ik heb online dit model gekocht, met timer. Doet het prima.

Afbeelding
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Als je je hele hand in de lamp wilt doen, dan ligt je duim schuin, en kan de lak wat opzij zakken.

Het is praktischer om eerst de beide duimnagels te doen, die kunnen gezellig samen in de lamp, en daarna je vingers.

Ik heb de kleine Sensationails 3060 ledlamp, daar past mijn voet ook in en een grote uv-lamp, maar dat duurt langer qua droogtijd.

Van de Sensationailslamp heeft mijn man het contactdraadje naar de *piiiieeeep* doorgeknipt, daar werden we echt gek van. Geluidloos is fijner.
Snoesje666 schreef:
24-12-2019 07:40
Als je je hele hand in de lamp wilt doen, dan ligt je duim schuin, en kan de lak wat opzij zakken.

Het is praktischer om eerst de beide duimnagels te doen, die kunnen gezellig samen in de lamp, en daarna je vingers.

Ik heb de kleine Sensationails 3060 ledlamp, daar past mijn voet ook in en een grote uv-lamp, maar dat duurt langer qua droogtijd.

Van de Sensationailslamp heeft mijn man het contactdraadje naar de *piiiieeeep* doorgeknipt, daar werden we echt gek van. Geluidloos is fijner.
Dat klopt. Ik heb een klein zaklampje met uv licht (overgehouden aan een sproeiende kater) en hou dat eerst even boven de duimnagels tegen "zakkers".
“Don’t look back – you’re not going that way.”
chocolol schreef:
24-12-2019 00:27
Ik koop altijd bij één store, omdat die als enige claimt cruelty free te zijn. Maar je post baart me zorgen, ik duik er weer eens in voordat ik iets nieuws koop.. Dierenwelzijn vind ik veel belangrijker dan goedkope nagellak :)
Ik ben ook fan van PinkGellac. Gebruik het nu zo'n twee jaar. De lak is goed aan te brengen en blijft goed zitten. Overigens gebruik ik wel de kleine lamp, dat gaat prima. Mijn voeten passen er zelfs in...
Ik heb er toentertijd ook zo'n grote lamp bij 'gekregen' maar die zit nog nieuw in de verpakking, nog nooit gebruikt.
Ik gebruik Pink Gellac en Kiki London, vooral Kiki London vind ik een heel fijn merk. Gebruik de kleine lamp van Pink Gellac, heel fijn!
Oeh ik volg even!.
Ik gebruik sensationail. Primer en basis/toplaag omdat ik geen kleurtje wil.

Het blijft soms beter zitten dan andere keren. Een week is max. De lamp van sensationail is prima wat mij betreft.
Aardbei-banaan schreef:
24-12-2019 08:30
Ik ben ook fan van PinkGellac. Gebruik het nu zo'n twee jaar. De lak is goed aan te brengen en blijft goed zitten. Overigens gebruik ik wel de kleine lamp, dat gaat prima. Mijn voeten passen er zelfs in...
Ik heb er toentertijd ook zo'n grote lamp bij 'gekregen' maar die zit nog nieuw in de verpakking, nog nooit gebruikt.
Oké wat goed! Dus miss moet ik het eerst maar even proberen voordat ik een nieuwe lamp aanschaf ??
En gebruik jij echt alleen pink gellac of ook wel eens andere merken onder die lamp?
apppie schreef:
24-12-2019 08:15
Ik koop altijd bij één store, omdat die als enige claimt cruelty free te zijn. Maar je post baart me zorgen, ik duik er weer eens in voordat ik iets nieuws koop.. Dierenwelzijn vind ik veel belangrijker dan goedkope nagellak :)

Het mag van de Chinese overheid alleen verkocht worden als er dierproeven op gedaan worden. Dus alles van Alie en Wish e.d. is op dieren getest, anders mag het niet verkocht worden.
chocolol schreef:
24-12-2019 11:25
Het mag van de Chinese overheid alleen verkocht worden als er dierproeven op gedaan worden. Dus alles van Alie en Wish e.d. is op dieren getest, anders mag het niet verkocht worden.
Wauw. Omgekeerde wereld. :|
Bloemenmeisje1988 schreef:
24-12-2019 10:52
Oké wat goed! Dus miss moet ik het eerst maar even proberen voordat ik een nieuwe lamp aanschaf ??
En gebruik jij echt alleen pink gellac of ook wel eens andere merken onder die lamp?
Volgens mij kun je alle merken onder de ledlamp gebruiken. Het kan zijn dat bepaalde lakjes alleen met uv of alleen met led werken.

Al mijn lakjes kunnen zowel in de led- als in de uv-lamp. Action, Sensationail, Kiss, Pink Gellac, Mixcoco...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven