Mode & Beauty alle pijlers

plastische wanprestaties

18-08-2009 00:59 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
artikel hier

35 jaar en dan al plastisch je laten bewerken vind ik sowieso bedenkelijk, dan ben je toch nog helemaal piep en in shape??!!

Maar dat je je dan ook zo laat "mishandelen" vind ik al helemaal in en in triest.

ik ben helemaal niet tegen en anti, maar dit vind ik een actie van doorslaan en onnodig , ze was daarvoor veel en veel mooier.

dit is ook heel lelijk gedaan, mag er geen quotelijst komen van chirurgen die wanstaltige operaties hebben verricht en na drie kansen gewoon ontnemen dat je dit aan kunt aanrichten???

wat vinden jullie??

Ik vind vooral het feit dat ze pas 35 jaar is wel heel bizar, what was she thinking ?? of wat brengt iemand ertoe om dan al te sleutelen aan zichzelf.
Melpomene, je hebt zeker een punt.

Er zijn geen objectieve maatstaven voor het liften, straktrekken, wegzuigen, vergroten en verkleinen van lichaamsdelen.
Wat een nonsens dat je niet aan je mag laten sleutelen als je 35 bent, maar wel als je 45 bent. Het kan best zijn dat zij het wel mooi vind, jij kunt dat toch niet voor een ander bepalen.

Persoonlijk vind ik dat hele botoxgedoe en plastische chirurgie maar niks, wat is er zo erg aan om oud te worden met wat rimpels enz. Vind ik persoonlijk mooier dan een neppe strakgetrokken kop.
Ik zeg ook niet dat het niet mag ik zeg dat ik het overtrokken vind.

Melpomene omdat je dan persoonlijk word zal ik het ook uitlichten, ik heb ooit 1x een filler genomen omdat ik 30 kilo was afgevallen en daardoor mezelf niet meer was, ik heb hersteld en ik hoefde niet jonger te lijken ik zag er en zie er voor de rest prima uit.

Sinds mijn 43 gebruik ik 1 a 2x per jaar een botox ja, en das geen mid 30.

klein verschilletje.

Ik doelde verder op media als dit, dat gaat over een vrouw van 31!!!! en dan hebben zij het over teksten als, ook zij wordt ouder!!!

telegraaf vandaag

31!!!! dan ben je nog lang niet "ouder"

ik vind dat de media mensen zo vroeg oud maakt en oordeelt op een manier die vraagtekens bij me oproepen.

Ze hebben het over dat ze rimpels op haar knieen heeft, (ik ben blij dat ik knieen heb)

Ik vind dat niet normaal, je bent niet ouder als je 31 bent.

je bent ouder als je tegen de 70 loopt en dan nog

dat er geen objectieve maatstaven zijn voor wat mooi is klopt, gelukkig wel

Maar dat er een beeld is ontstaan over wat mooi oud is en wat niet is wel ontstaan vind ik.
Ik vind het raar dat juist iemand die zelf ook aan verjonging doet, zo afgeeft op iemand die dat ook doet, maar dan op jongere leeftijd. Wie ben jij om te bepalen wanneer het wel en niet kan?

De media bepaalt niks voor ons, mensen hebben nog altijd een eigen mening, ze hebben wel invloed op jou, want jij doet er toch ook aan mee.
Ik hoef dat voor niemand te doen, ik verwen mezelf daarmee en heb daar zelf plezier in en het wordt me door niemand opgedrongen, ben daarmee begonnen toen ik vond dat er wat ouder uit ging zien dan dat ik me voelde en eigenlijk is zo voor mij de tijd een beetje stil blijven staan, das het verschil en je toon vind ik uitermate aanvallend en heel vervelend, waarom moet op een forum het altijd uitdraaien op een persoonlijk getint gekouwouwel, relax, no worries.Scheelt ook een hoop lijnen en groeven.

En wie ik ben??

iig niet zo opvliegend als jij.

ik vind het kul om aan jezelf zo te laten trekken terwijl je er nog gewoon jong en mooi uitziet, dat vind ik.
quote:sarah2ndlife schreef op 21 augustus 2009 @ 01:07:

Ik zeg ook niet dat het niet mag ik zeg dat ik het overtrokken vind.

Melpomene omdat je dan persoonlijk word zal ik het ook uitlichten, ik heb ooit 1x een filler genomen omdat ik 30 kilo was afgevallen en daardoor mezelf niet meer was, ik heb hersteld en ik hoefde niet jonger te lijken ik zag er en zie er voor de rest prima uit.

Sinds mijn 43 gebruik ik 1 a 2x per jaar een botox ja, en das geen mid 30.

klein verschilletje.

Ik doelde verder op media als dit, dat gaat over een vrouw van 31!!!! en dan hebben zij het over teksten als, ook zij wordt ouder!!!

telegraaf vandaag

31!!!! dan ben je nog lang niet "ouder"

ik vind dat de media mensen zo vroeg oud maakt en oordeelt op een manier die vraagtekens bij me oproepen.

Ze hebben het over dat ze rimpels op haar knieen heeft, (ik ben blij dat ik knieen heb)

Ik vind dat niet normaal, je bent niet ouder als je 31 bent.

je bent ouder als je tegen de 70 loopt en dan nog

dat er geen objectieve maatstaven zijn voor wat mooi is klopt, gelukkig wel

Maar dat er een beeld is ontstaan over wat mooi oud is en wat niet is wel ontstaan vind ik.

Sarah, jij had toch eerder een andere nick? Daarbij beschreef je toch echt uitgebreid een andere ingreep op het 'oudere-dames-topic'. Ik geloof ook niet dat ik hier een geheim onthul, het is denk ik algemeen bekend (ik zal hem hier overigens niet neerzetten, maar je postte toen ook wel eens foto's van jezelf ). Vind het nu nogal vreemd, dat je dat ontkent.

Je ziet er zeker prima uit, gewoon een verzorgde vrouw van 47.

Wat ik bedoel: het is ieders keus om iets te doen. De ene reden is niet beter dan de andere.

Wat mooi is, bepaalt ook iedereen zelf.
quote:sarah2ndlife schreef op 21 augustus 2009 @ 10:05:

Ik hoef dat voor niemand te doen, ik verwen mezelf daarmee en heb daar zelf plezier in en het wordt me door niemand opgedrongen, ben daarmee begonnen toen ik vond dat er wat ouder uit ging zien dan dat ik me voelde en eigenlijk is zo voor mij de tijd een beetje stil blijven staan, das het verschil en je toon vind ik uitermate aanvallend en heel vervelend, waarom moet op een forum het altijd uitdraaien op een persoonlijk getint gekouwouwel, relax, no worries.Scheelt ook een hoop lijnen en groeven.

En wie ik ben??

iig niet zo opvliegend als jij.

ik vind het kul om aan jezelf zo te laten trekken terwijl je er nog gewoon jong en mooi uitziet, dat vind ik.

Waaruit maak jij op dat ik aanvallend ben of vervelend of opvliegend? Jij opent een topic en ik praat niet met je mee, ieder zijn mening zou ik zeggen.

Nogmaals, ik vind niet dat jij voor een ander kunt bepalen wanneer plastische chirurgie of verjonging of hoe je het maar wilt noemen, wel of niet kan. Dat is mijn mening, ik val jou niet persoonlijk aan.
Nee dat gekat hier is zeker nergens voor nodig.Geef gewoon je mening,wees eerlijk en discussier verder lekker met elkaar!Daar is een forum tenslotte voor bedoeld.Je hoeft het ook niet altijd met elkaar eens te zijn hoor.En als je elkaars mening gewoon respecteert dan is het toch goed.

Trouwens,waarom niet maar eens plaatjes plakken over goed gelukte estetische chirurgie?

Hoe heet die celebrity ook alweer?Ben de naam kwijt.Okay,wat iemand wel of niet laat doen moet een ieder voor zichzelf bepalen.Wel moet je weten waarom je iets laat doen en je vooral goed voorbereiden.Je moet het niet doen voor een idealbeeld want dat verandert toch ieder jaar weer en ook absoluut niet voor anderen,alleen voor jezelf.

Een face-lift op je 35e vind ik erg vroeg en meestal niet nodig.Tenzij je op je 35e op 50 lijkt maar dat zijn uitzonderingen.Ik vermoed dat zij het uit onzekerheid heeft laten doen,misschien inderdaad BDD zoals Titana het ook al zei?

Ik ben zeker niet tegen estetische chirurgie.Vind het goed dat je iets kunt laten veranderen aan jezelf en je niet,zoals vroeger,maar lekker bij alles neer moet leggen omdat dit bij je hoort en bladiebladieblablabla...,we leven tenslotte in 2009.Maar meestal vind ik een face-lift toch een grote en heavy ingreep op je 35e (is zowieso een grote ingreep maat dat ff terzijde).Je hebt toch ook desnoods zoiets als ''mini-face-lifts''.Ik snap trouwens ook de chirurg niet.Je gaat toch geen face-lift doen bij iemand als het niet nodig is.Maar mijn vermoeden is toch dat in Holly-wood geld een grote rol speelt.Dat is de enige reden die ik op dit moment kan bedenken.Mijn chirurg heeft me een keer verteld dat hij een dame van 54 heeft weggestuurd die op 42 leek en amper rimpels had.Ze wilde gewoon een face-en halslift.En dat vond hij niet nodig.

Maar nogmals,ik ben niet tegen estetische chirurgie maar vind het jammer als iemand een grote ingreep zoals een face-lift ondergaat (zoals die dame op haar 35e)die echt niet nodig is.En verder moet een ieder voor zichzelf weten of hij een ingreep ondergaat of niet en op wat voor leeftijd.Laat je niet lijden door anderen die vinden dat een ingreep nodig is en laat je er ook niet van weerhouden omdat anderen zich ermee bemoeien!Leven en laten leven (zolang je niet doorslaat is er niets aan de hand).

Sarah,in wat voor land woon je dan nu en wat is het tijdsverschil?Bevalt het hier en wat voor taal spreken de mensen?

En verder,ik heb ook al voor mijn 35e 2 ingrepen laten doen,een ooglidcorrectie om medische reden en een liposculpture om cosmetische reden.

1)De ooglidcorrectie:Wil nog ff kwijt dat mijn vader dit ook heeft.Ik had zware oogleden die vaak ontstoken waren en in de ooghoekjes wilgroeiend vlees dat vaak voor excemen en jeuk zorgte.Dacht dat dit van zelf weg ging en gebruikte zalfjes,maar niets hielp.Werd toen doorgestuurd door mijn huisarts.Ben nu ruim 1,5 jaar ontstekingsvrij,het ziet er allemaal goed eruit en je ziet er niets meer van.Ik heb ook maar 2 negatieve reacties gehad,voor de rest reageerde iedereen positief.Eentje keek me aan alsof ik van een andere planet kwam en schudde haar hoofd en verklaarde me voor gek.Een ander iemand zei (zelf ook nog jong):''Nog geen 30 en nu al een ingreep!Je bent nog zo jong en blablabla...''Nou er zijn zelf 17-jarigen die last van zware oogleden hebben.Ik heb ook langer gewacht maar had het geen 20 jaar moeten doen.

2)In januari dit jaar heb ik een liposculpture laten doen dat heb ik voor mezelf gedaan.Daarvoor heb ik de tijd genomen om me goed voor te bereiden zoals b.v.een lijst met vragen op te stellen en ervaringsberichten te lezen etc...De ingreep was iets wat ik mezelf cadeau heb gedaan (en heb daar ook 2 jaar goed over nagedacht want ik stap heus niet 1,2,3 onder het mes en verder sport ik ook veel en dat deed ik daarvoor ook en dat blijf ik ook doen.Ben wel realistisch).Ik ben erg blij met het resultaat,mijn proporties zijn erg mooi geworden en ik geniet er elke dag van.Het is ook allemaal vrij snel genezen,had nergens last van en heb ook geen littekens.De chirurg is ook een aardige en rustige man die ik altijd kan mailen i.v.m.vraagjes.Trouwens zijn er ook maar weinig die van de ingreep weten.En wat mensen ook zeggen ik bepaal zelf wel wat ik doe.Ik ben een volwassen mens,kan goed relativeren en weet waarom ik het heb laten doen.
In die zin zeg ik wel iets persoonlijks. Ik vind het vreemd, dat iemand die zélf haar beweegredenen heeft om e.e.a. te laten doen, waar niets mis mee is, eigen keus, blijf ik vinden plaatjes plakt van iemand die het volgens haar om 'verkeerde redenen' laat doen. Om dan een discussie op te starten over iets (aanpakken van 'foute' plastisch chirurgen), waar ze zelf vervolgens totaal niet meer op terugkomt.

Als de discussie zich dan in een andere richting ontwikkelt, dan wordt daarover door TO zélf flink gesneerd. Jammer.
Oeps,ik denk dat ik een beetje in herhaling ben gevallen in mijn text.Heb ff geen zin om hem aan te passen.

Het kwam hier ook al een paar keer langs,je kunt niet voor iemand bepalen wanneer iemand een ingreep laat doen en als buitenstander weet je de beweegredenen toch niet.Als ik nog langer had gewacht met de ooglidcorrectie dan zou het nu binnen 2 jaar nog meer verergerd zijn.En dat ik mezelf met een lipo heb beloond,ter proportieverbetering,dat is ook mijn goed recht en een beetje ijdel zijn mag ook wel.

Om ff iets toe te voegen aan dit topic:Voorbeelden als Patricia Paay vind ik wel mooi en Marijke Hellwegen vind ik een beetje te.Okay,ze kleed zich goed en is altijd goed verzorgd maar mijn idealbeeld is het niet.

Ik weet nog steeds niet of je ''ideaal'' of ''ideal'' schrijft.Ter info:NLS is niet mijn moedertaal.
ideaal. En je schrijft uitstekend, al helemaal voor iemand van wie het NL niet de moedertaal is.
Bedankt!Je moest maar eens weten hoe vaak ik deze text heb veranderd...
Geraldine, hetis mij niet opgevallen dat Nederlands niet je moederstaal is. Je schrijft beter dan veel mensen van wie de moedertaal wel Nederlands is.
Is dat zo? Gaat me zeker niet om het vissen van complimenten,maar alsnog bedankt!

Het was de moeite wel waard.Ik heb de postingen zeker 3-4 keer aangepasst want er kon altijd nog het een of andere beter.

Maar nu laat ik het voor wat het is.En blijf meeposten zo wordt het steeds beter.Maar mijn accent zal wel altijd blijven.Het hoort gewoon dat ik Duitstalig ben.Maar dat vind ik niet zo erg.

Ga nu weer on-topic en ik hoop een gezellige discussie want normaliter is toch een interessant onderwerp waar je veel aan toe kunt voegen...
Nog even off-topic:

Geweldig Geraldine,mij was het ook niet opgevallen!

Je schrijft het vrijwel foutloos.
Nicky Cox ook zo'n voorbeeld. Zij was een bloedmooie meid. Nu is ze een gedrocht. Wie werkt hier nou aan mee? Ik snap dat echt niet. En ze is nog best wel jong, waarom dan die ingrepen?

als je er zo uitziet laat je toch niks veranderen?

Ik snap hier echt niks van. Ze zal wel een heel slecht zelfbeeld hebben gehad ofzo.
Grief is just love with nowhere to go
Ze maken die lippen zo vreemd...
Wilde Cubaan,thanks!

Maleficent,op de tweede foto ziet ze eruit alsof ze zo gaat huilen.Die lippen hebben een soort Katharina-Duck-look en vind ik niet mooi geworden.Misschien is er ook gewoon teveel ingespoten,ik weet het niet.Het ziet er in ieder geval onnatuurlijk eruit.Soms is een halve spuit al genoeg en soms is het ook helemaal niet nodig.Nogmals,ik vind het niet mooi.

Onnodig vind ik ook een borstenvergroting als je al een C-of D-cup hebt.Maar verder zal ik degene er niet van weerhouden.Heb je alleen AA of A (en in sommige gevallen ook bij B,er is hier ook al een onderwerp over geweest bij Viva over een meid die haar b-cup te klein vond)of helemaal niets dan vind ik het weer een ander verhaal.En je hebt ook vrouwen die helemaal niet met hun kleine voorgevel zitten en dan vind ik ook dat je zeker niet onder het mes moet gaan.

Vind natuurlijk wel dat een mens zijn eigen mening mag geven of zelf mag waarschuwen als een ingreep niet nodig is.

Maar verder zal ik nooit voor een ander bepalen wat degene te doen en te laten heeft of wat er voor wie wel of niet nodig is.Ben ook niet voor de hele wereld verantwoordelijk.

Verder heb ik de genen van mijn moeder geerft,ze heeft bijna geen rimpels,alleen een paar lijntjes,maar hebben dan wel beiden maat 40/42 bij 1.75 (je kunt natuurlijk niet alles hebben ha ha) en hoop ik dat een face-lift nooit nodig zal zijn ha ha ha....

Ik hou nu ff op met schrijven,krijg een beetje een stijve neck,moet ook nog stofzuigen,misschien tot vanavond!
quote:Maleficent schreef op 21 augustus 2009 @ 13:29:

Nicky Cox ook zo'n voorbeeld. Zij was een bloedmooie meid. Nu is ze een gedrocht. Wie werkt hier nou aan mee? Ik snap dat echt niet. En ze is nog best wel jong, waarom dan die ingrepen?

[afbeelding]

[afbeelding]

als je er zo uitziet laat je toch niks veranderen?

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik snap hier echt niks van. Ze zal wel een heel slecht zelfbeeld hebben gehad ofzo.

Bizar is dat... De hele wereld vindt je bloedmooi, en toch vind je jezelf lelijk...

Zou het dan toch echt niet uitmaken wat anderen zeggen?

Of zou het komen doordat je in de spotlight steeds zo op je uiterlijk beoordeeld wordt?
quote:Mickyindegloria schreef op 21 augustus 2009 @ 12:35:

[...]

Waaruit maak jij op dat ik aanvallend ben of vervelend of opvliegend? Jij opent een topic en ik praat niet met je mee, ieder zijn mening zou ik zeggen.

Nogmaals, ik vind niet dat jij voor een ander kunt bepalen wanneer plastische chirurgie of verjonging of hoe je het maar wilt noemen, wel of niet kan. Dat is mijn mening, ik val jou niet persoonlijk aan.

Als jij termen gebruikt als, en wie ben jij om te oordelen wat wel en wat niet kan dan klinkt dat heel onsympathiek en wie ben jij dan wel om mij dat te ontzeggen dat ik dat mag vinden, zou ik dan kunnen zeggen, dat klinkt gewoon niet lekker en je onthult helegaar niks, dat weet iedereen wat ik doe en wie i kwas en waarom ik dat nu niet meer ben, dan de pretentieuze opmerking dat je de foto niet zal plaatsen is er ook eentje die alles te boven stijgt van goed fatsoen forum gebruik,. als jij dat doet dan heb je een probleem, de enige die hier foto;s plakt van mij dat ben ik en niet jij.

heb je ze bewaard??

raar!

wie ben ik om ze te bewaren en al die moeite te doen dat je ze gaat opzoeken, nee degene die raar schrijft dat ben jij.

ik mag vinden wat ik wil en op je 35e je straktrekken vind ik overdreven , zeker met de persoon in kwestie, ik vond haar gewoon veel mooier ervoor, eigenlijk godsgruwelijk positief van mij bedoeld, maar jij ziet dat blijkbaar anders, ik vind dat te jonge mensen tegenwoordig zichzelf al niet meer mooi vinden, dat mag ik vinden want de dag dat ik voor t eerst iets heb laten herstellen met een fillertje was toen ik 43 was, das nogmaals net ff anders.
Ik vind boven geen ene vrouw er mooier op geworden, die lippen zijn echt over de top, vind ik dan he,

ondanks dat ik zelf weleens wat doe,

Ik vind het niet echt mooi die opgezwollen lippen, wat is dat toch dat mensen zo overdrijven en hun eigen mooie lippen zo ontzien.

ik vind het niet esthetisch.

bij de tweede rij zie je notabene de injectiepunten zitten, de huid kan het amper aan, is toch geen verbetering of herstel van wat je ooit had, zonde hoor
Er zijn in nederland trouwens wat bewegingen in het beter organiseren van plastische chirurgie , het wel en wee ervan, maar ze zijn er nog lang niet, je hebt nu alleen een vereniging die is opgezet door een aantal doktoren, een soort onderhands clubje, de nvpc , stelt niks voor,

het bigregeister sta je al geregistreerd als je een basis arts bent,

wat niet wil zeggen dat je een uitstekend injectables arts bent.

heb je dus ook niet zoveel aan.

waar je het nog doorgaans van moet hebben is mond op mond reclame , maar dan zijn er altijd wel een paar die zeggen wie jij dan wel niet bent om iets te zeggen, dus daar schiet je ook niet veel mee op.

al krijg ik dan prive via viva account heel veel mails dat vrouwen mijn raad opgevolgd hebben en met succes , maar dat nooit op t forum durven zeggen, zo zit de wereld dus in elkaar.

geeft verder niks, just mention it.

komt nog bij dat ik 35 erg jong vind voor snijden en een meid van 22 vind dat waarschijnlijk al heel erg oud,
elke dag staat er wel wat in de media over dit onderwerp

opgespoten lipjes of niet etc
quote:sarah2ndlife schreef op 22 augustus 2009 @ 04:41:

elke dag staat er wel wat in de media over dit onderwerp

opgespoten lipjes of niet etczal ongetwijfeld iets met de komkommertijd te maken hebben he...

dit is ongetwijfeld heel netjes gedaan en toch vind ik haar heel lelijk zo.
Grief is just love with nowhere to go

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven