Mode & Beauty alle pijlers

plastische wanprestaties

18-08-2009 00:59 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
artikel hier

35 jaar en dan al plastisch je laten bewerken vind ik sowieso bedenkelijk, dan ben je toch nog helemaal piep en in shape??!!

Maar dat je je dan ook zo laat "mishandelen" vind ik al helemaal in en in triest.

ik ben helemaal niet tegen en anti, maar dit vind ik een actie van doorslaan en onnodig , ze was daarvoor veel en veel mooier.

dit is ook heel lelijk gedaan, mag er geen quotelijst komen van chirurgen die wanstaltige operaties hebben verricht en na drie kansen gewoon ontnemen dat je dit aan kunt aanrichten???

wat vinden jullie??

Ik vind vooral het feit dat ze pas 35 jaar is wel heel bizar, what was she thinking ?? of wat brengt iemand ertoe om dan al te sleutelen aan zichzelf.
voor

na

Body Dysmorfic Disorder?
Ik vind het echt 'n naar gezicht! Ze had altijd zo'n leuk vrolijk en mooi hoofd. Djeeeez!
En die is 35? Ze was zo mooi, nu lijkt ze veel ouder. Ik geloof niet dat ze enkel botox en een ooglift heeft laten doen, dit ziet eruit als een totale facelift. Erg zonde.
't Ziet er niet echt uit.

Bij mijn derde keizersnede (verticaal omdat ik ook al diverse darmoperaties had gehad) is verbandmateriaal blijven zitten (en bedankt gynaecoloog). Dit is eruit gezweerd en heeft voor nogal wat problemen gezorgd (gat in mijn buik, buikwand kapot, pijn, etc.-

Plastisch chirurg in het ziekenhuis zou dit wel even repareren. Resultaat is ook om te huilen. Alles zit scheef, nog meer lelijkere littekens (waar niet eens mijn broekje overheen past), huid is gevoelloos, maar de buikwand ...echt heel prettig gevoel. Ook met zwempak (bikini droom ik niet eens meer van) zie je dat mijn buik vreemd is.

Tja...en zelfs in Nederland kun je hier niks aan doen.

PS Ik ben 32!
Sarah, zij woont in Hollyweird, waar het heel normaal is dat je je voor je veertigste laten gladstrijken. Je mag daar immers niet ouder worden want dat betekent geen werk. Dat ze er vervolgens niet uitziet, is blijkbaar niet belangrijk.
De site www.awfulplasticsurgery.com is een site waar je helemaal je ogen uitkijkt.
Ooooh wat ziet ze er eng uit. Niet alleen die plastisch chirurgie laat haar er eng uitzien, maar ook die make-up.
Perfectionisme is niet perfect...
wat was ze mooi!! wat ontzettend zonde!
nou mijn idee, ze was echt heel mooi en ze ziet er nu heel eng uit, wat ontzettend zonde.

Ik vind , net als Digi zegt, dat ze er nu veel ouder uitziet.

dan liever een rimpeltje hier en daar, het lijkt idd op een totale ondermening geweest een totale facelift,
Mensen moeten het zelf maar weten. Ze is oud en wijs genoeg (hoewel in dit geval niet echt 'wijs').

Dit soort zaken houd je niet tegen, hoe graag je het ook zou willen. En er zal altijd wel een chirurg te vinden zijn, die het doet als je maar betaalt.

Wat de een mooi vindt, vindt de ander wanstaltig. Wat de een 'te veel' vindt, vindt de ander nog te weinig.
Ze heeft zeker een voorhoofdslift gedaan.
Hoezo onder je 35 niet laten sleutelen?

Ik ben 30, en mijn oogleden hangen serieus op mijn wimperrand en ik overweeg een ooglidcorrectie. Zit in de fam, dus ja. Dat je er niet in door moet slaan ben ik met je eens, en dat deze dame waarover het topic er niet mooier op is geworden ben ik ook met je eens, maar ik denk niet dat dat nou aan leeftijd gebonden is. (Tot op zekere hoogte natuurlijk)
Trouwens, lang niet gezien hier op het forum Sarah. Ik zat het me laatst af te vragen, of je misschien te druk was met verhuizen of daar nog geen internet hebt ofzo. Maar misschien ben ik je gewoon lang niet tegengekomen hier op het forum.
Ik had ff tijd nodig om te settelen, en we hebben nu een huis en internet en hop , ik ben er weer.

Ja Empress, maar jij hebt het meer over esthetische chirurgie op een heel ander vlak vind ik, noem het altijd maar het flaporen segment, je hebt groot gelijk dat je dat lekker laat doen, maar optrekken ala facelift, ik vind het wat overdreven zo jong en het word ook heel lelijk, je kunt ook namelijk te jong zijn joh, wat valt er in godsnaam op te trekken,

je krijgt dan zo een verstijfd effect, natuurlijk moet iedereen het zelf weten, duh, maar dit is toch een dicussieforum, als we alles afdoen met moet je zelf weten hebben we geen forum.

ik ben helemaal niet anti, maar overdrijven geeft een overdreven lelijk effect, vind ik.
Zonde zeg !
Trouwens ik snap het ook niet, 35 jaar oud ? sommigen hebben zo'n vertekent negatief beeld van zichzelf...
Saar, lijkt me lastig met dat tijdsverschil! Is het 's nachts wel druk hier?
quote:sarah2ndlife schreef op 19 augustus 2009 @ 04:15:

je krijgt dan zo een verstijfd effect, natuurlijk moet iedereen het zelf weten, duh, maar dit is toch een dicussieforum, als we alles afdoen met moet je zelf weten hebben we geen forum.

Je moet het toch ook zelf weten? Ik heb toch ook geen oordeel over wat jij hebt laten doen? Dat is ook helemaal jouw eigen keus.

Ik kan hier heel lang gaan discussiëren of iets wel of niet mooi, wel of niet nodig, wel of niet te oud of te jong, maar het blijft je eigen keus.

Ik kan hier een dozijn plaatjes plakken van mensen die niet mooi geworden zijn door plastische chirurgie, maar ik vind dat niet echt relevant. Jij wel. Ook prima.
Je "eigen keus" wordt bepaald door de beschikbaarheid van middelen en het tijdsbeeld waar iedereen perfect moet zijn.

Of het dan je eigen keus is?

Vrouwen krijgen een vertekend beeld van de realiteit door het beeld dat ze voorgeschoteld krijgen in de media.

In tijdschriften is fotoshop de norm.

Ik vind het juist goed om hier stil bij te staan.
Titana: iedereen MOET in dit leven voor zichzelf afwegen wat goed is en niet. Iedereen weet ook, dat er volop gephotoshopt wordt en welke middelen er beschikbaar zijn.

Vrouwen krijgen geen vertekend beeld door de media. SOMMIGE vrouwen krijgen een vertekend beeld door de media, niet alle. Dat heeft te maken met inzicht, kritisch nadenken en ook een zekere levenswijsheid. Net als op alle andere vlakken zul je zelf moeten bepalen wat klopt en wat niet klopt.

Bereik je door hier een plaatje te posten van iemand die je niet 'geslaagd' vindt en te roepen dat je het lelijk vindt, dat hierover een kritische discussie ontstaat? Ik denk het niet. Er wordt hier een paar keer 'oeoeoeoe' en 'aaaaaaa' geroepen, en daar houdt het mee op.

TO vraagt zich af, of er een site moet komen met chirurgen, die het drie keer 'fout' gedaan hebben, en die dan hun bevoegdheid moet worden ontnomen. Daar gaat dus niemand verder op in, iedereen kijkt naar het plaatje. Ook TO schrijft er verder niet meer over.

Maar wat IS fout dan? Dat blijft een heel subjectief begrip. IK kan het wel niet mooi vinden, men kan het niet mooi vinden, maar dat is maar een mening.

Ik vind het prima, dat chirurgen die een grove fout maken op medisch vlak, zoals de plastisch chirurg die onlangs in het nieuws kwam, voor de tuchtraad komen. Maar dat is een aantoonbare fout.

Op dit forum zijn door de jaren heen al diverse discussies langsgekomen over plastische chirurgie, en of je dat al of niet moet doen.

Ik denk dat de enorme beïnvloeding door de media ook in de praktijk eigenlijk best meevalt. Ik zie niemand in mijn omgeving, die zich te buiten gaat aan excessieve of wanstaltige plastische chirurgie, omdat de media dat zouden voorschrijven.
quote:girlxxx schreef op 19 augustus 2009 @ 07:37:

Trouwens ik snap het ook niet, 35 jaar oud ? sommigen hebben zo'n vertekent negatief beeld van zichzelf...

nou dat bedoel ik, 35 jaar, man toen was ik net opgedroogd en ging ik aan mijn eerste kind beginnen.

en dan kom ik op wat Titana zegt: de media en aanverwanten zorgen ervoor dat er een beeld ontstaat dat je als vrouw alleen meeteld als je als 40 jarige vrouw nog op een 16 jarige lijkt, terwijl ze aandeelhouder in photoshop zijn, zelfs op je 35e grijp je dan al naar een strakmakende facelift die alleen maar schade aanricht, gezien dit voorbeeld dan.

Je kunt je dan idd afvragen of het in de situatie van de vrouw die hier als voorbeeld is gebruikt nog een vrije keus is.

buiten het feit dat ik het persoonlijk helemaal niet mooi vind.

Ze is er niet mooier op geworden, vind ik.

Ik grijp ook wel naar hulpmiddeltjes, maar er is een verschil om een goeduitziende 47 -er te zijn of een 47- er die hopeloos probeert er 18 uit te zien, dat wordt er niet mooier op .

voor de rest zal het mij een zorg zijn, no worries, moet iedereen zelf weten, alleen hebben ze die keus wel of zijn ze dan meteen uitgerangeerd, denk het wel, en das een beetje overtrokken situatie en geen vrije keus meer.
quote:Zamirah schreef op 19 augustus 2009 @ 09:50:

Saar, lijkt me lastig met dat tijdsverschil! Is het 's nachts wel druk hier?nee ik leer nu heel geduldig te zijn, terwijl jullie liggen te pitten zitten ik me hier laveloos te typen hahahaha en moet een half etmaal wachten op antwoord.
[quote]sarah2ndlife schreef op 20 augustus 2009 @ 14:43:

[...]

quote:sarah2ndlife schreef op 20 augustus 2009 @ 14:43:

[...]

en dan kom ik op wat Titana zegt: de media en aanverwanten zorgen ervoor dat er een beeld ontstaat dat je als vrouw alleen meeteld als je als 40 jarige vrouw nog op een 16 jarige lijkt, terwijl ze aandeelhouder in photoshop zijn, zelfs op je 35e grijp je dan al naar een strakmakende facelift die alleen maar schade aanricht, gezien dit voorbeeld dan.

Je kunt je dan idd afvragen of het in de situatie van de vrouw die hier als voorbeeld is gebruikt nog een vrije keus is..

Jij weet toch helemaal niet, wat de beweegredenen van deze vrouw zijn?

Ik vind het ook heel moeilijk oordelen aan de hand van twee foto's met een heel verschillende belichting en make-up.

Je hebt zelf e.e.a. laten doen (ik noem dat hier, omdat je dat zelf vaak schreef - volgens mij een lift, fillers, botox e.d.). Dat zal toch ook niet geweest zijn omdat je er ouder uit wilde zien. Was dat wel je eigen keuze? Is het wél goed, als je het niet op je 35ste, maar 45ste doet? Ben je dan ook niet onder invloed van wat 'men' vindt, of het beeld dat de media schetsen?

Wat zijn de criteria, waarbij het van jou wel 'mag'?

Als je van mening bent, dat de media vrouwen 'geen vrije keuze' laten, dan stel je je wel heel zwak op. De meeste vrouwen zijn zeer goed in staat om zelf te beslissen, en beseffen heel goed dat er volop wordt gephotoshopt.

Ik ken (gelukkig) geen mensen, die zich hebben laten verbouwen 'omdat hen door de media een complex aan wordt gepraat'. Ook op dit forum niet. Ik kom best in kringen, waar dat zou kunnen, maar ik kom werkelijk nooit Marijke H.'s of Connie B.s ' tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven