Mode & Beauty alle pijlers

Plissérok combineren

14-12-2019 06:37 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen! Ik heb een etentje dit weekend en ik heb een rok die ik in de zomer heb gekocht en maar één keer heb gedragen en graag weer zou dragen, maar dan ‘winters’.

Qua kleur en lengte lijkt hij hier op

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0 ... kgQAvD_BwE

Maar de stof zijn mijn rok is zwaarder.

Wat doe ik hierop? Ik heb veel kleren ik blauw grijs zwart en wit. Ik heb panters en maillots zat. Ik heb maat 40 ongeveer met normaal postuur.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Afbeelding
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Panters zou ik er sowieso niet op dragen :mrgreen:

Wat voor stof is het? Want zoals hierboven vind ik het wel echt een zomerstofje. Qua kleur kan hier best veel op. Gebroken wit vind ik er mooi bij, maar groen kan ook. Bordeauxrood is ook erg mooi! Of lichtgrijs.
Een mooie top met lange mouw in die kleur. Of een vestje. Een strak coltruitje is ook leuk! Ik zou niet iets langs doen en wel iets wat je in de rok draagt ipv erover. Of iets dat net over de rand valt.
anoniem_63b9a19091605 wijzigde dit bericht op 14-12-2019 07:15
27.62% gewijzigd
Bordeaux rood. Zoiets, maar dan een strakkere top:

Afbeelding
Thanks alvast! Ik ga nu ontbijten en sporten maar lees straks mee!
Dit kan ook, al zou ik er geen enkellaarsjes onder doen, maar pumps of knielaarzen:

Afbeelding
Zwarte blouse?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Afbeelding

Afbeelding
Leuk die laatste Star. Kort zwart truitje dus :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geen zwarte panty iig. Gewoon een naturele. Met zwart en Bordeaux is leuk.
Star² schreef:
14-12-2019 07:19
Dit kan ook, al zou ik er geen enkellaarsjes onder doen, maar pumps of knielaarzen:

Afbeelding
Ik hou helemaal niet van zo van plissérokken maar dit vind ik echt een geweldige combinatie.
Star² schreef:
14-12-2019 07:19

Afbeelding
zo combineer ik plissérokken; flink strak truitje
Maar met een kort jasje kan ook prima
Bordeauxrood staat er inderdaad mooi op als je dat toevallig in huis hebt!

Maar sowieso een coltrui of een strak truitje zou ik erop doen en dan evt een kortvallend vestje erop?
of een kort fluffy truitje, zoiets:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0 ... gJRa_D_BwE
Iets waar dezelfde kleur in zit met print.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb die van H&M en draag die inderdaad met een coltrui (grijs, bordeaux rood) en enkellaarsjes!
Afbeelding

Met witte blouse en hoge laarzen.
Met gympen vind ik persoonlijk niet charmant.

Draag het met een pump, strakke dunne coltrui of vintage blouse erin, komt je taille ook mooi uit.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 14-12-2019 10:48
5.07% gewijzigd
Dubbel
Het is een simpele witte blouse geworden met kantdetail aan de achterkant en pumps. Ik ben ‘om op te eten’ zegt mijn man. :hyper:
Iedereen bedankt!!
:thumbsup:
EvyBlissy schreef:
14-12-2019 14:51
Het is een simpele witte blouse geworden met kantdetail aan de achterkant en pumps. Ik ben ‘om op te eten’ zegt mijn man. :hyper:

Veel plezier :proud:
EvyBlissy schreef:
14-12-2019 14:51
:) leuk
Ik combineer plissé rok heel divers.

Met broques en shirt/blouse die “wijd” is met punt in rok gestopt.

Met high heels en strakke turtleneck/koltrui.

Met platform sneakers en strak shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven