Mode & Beauty alle pijlers

Primark grote maten

22-08-2014 12:19 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft de Primark ook grote damesmaten? Ik heb maat 50-52. Op hun site kan ik het niet vinden. Wieowie is er pas geweest en kan me vertellen of er daar kleren voor mij zijn.

Alvast bedankt.
quote:kenza_b schreef op 22 augustus 2014 @ 15:50:

Klopt maar ik ben 1.73 mt dus slank met een klein mooi zwangere buikje 😍 en anders altijd 57 kilo

.Op het randje een gezond gewicht. Nog twee kilo eraf en je bent officieel te mager.
quote:paque_pink schreef op 22 augustus 2014 @ 12:44:

Ik vraag me altijd af of mensen die zo'n grote bek op zetten dit IRL ook zouden zeggen tegen mensen. ik gok 9 van de 10 keer van niet en dan is t nog sneuer.

Ik heb ooit een grote maat gehad en ja, mensen doen dat in real life ook. Op een terrasje zitten, op straat lopen (laat staan het strand), het levert altijd commentaar op. Sollicitatieprocedures die opeens stopten als we in real life kennis maakten. Smerige rotopmerkingen op datingsites.

Ik ben afgevallen toen de medische oorzaak opgelost was (ja, ik was er zo eentje die niet dik was van het eten). En opeens deed iedereen weer normaal, wilden mensen weer met me omgaan. Ze vinden het vreemd dat ik niet meer zo open en makkelijk benaderbaar ben. Ja, gek he...

Ik kan geen plaatjes plakken, maar bekijk het stripje op deze URL eens, Dat gaat over mensen zoals TS en ik.

http://your-bodyisbeautif ... -this-s-o-to-whoever-made
quote:Exces schreef op 22 augustus 2014 @ 13:52:

Dat goedkope spul is vaak snel kapot. Voor tieners, die sowieso snel zijn uitgekeken op hun kleren, is dat prima. Maar in jouw geval zou ik liever kiezen voor aangepaste kleding.

MissEtam grote maten, die hebben soms wel leuke dingen ertussen hangen, en afhankelijk van je figuur kun je ook de zwangerschapskleding nemen (als je meer buik hebt dan gemiddeld). Kijk wel meteen voor een maat kleiner want de kleding is anders gemaakt dan bij de gewone maten.

C&A heeft ook prima spul, maar is soms wat ouwelijk. Je moet dus even goed kijken.

Hetzelfde geldt voor Ulla Popken. Die hebben heel veel jeans, leuke jassen, de shirts en blouses zijn niet altijd even jeugdig, al kun je natuurlijk veel opleuken met een jasje en/of sjaaltje. Mijn moeder koopt er ook best veel, shirts liggen tussen de 20 en 40 euro en in de uitverkoop scoor je ook nog wel eens heel leuk. Hoewel jij met jouw maat dan waarschijnlijk pech hebt, want die is vrij gangbaar.

En ik weet niet wie het zei, maar 50 is echt niet mega-dik hoor. Dat is hooguit volslank, tenzij je 1.40 mtr bent.

Maat 50 is dik. Dat mag best gezegd worden, zolang er geen waarde-oordeel aan vast zit.

Wat Ulla Popken betreft: de balans tussen prijs en kwaliteit is ver te zoeken. Het gaat namelijk snel stuk en verwast snel.
quote:kenza_b schreef op 22 augustus 2014 @ 15:39:

Aaawh alle dikke mensen united

@ kerol, zwangerschapsaurus niet echt weeg 64 kilo, en kan toch nog gewoon mijn eigen kleding aan en dat in week 26 ❤️Ga jij je fatbashing ook overbrengen op je kind?
quote:kenza_b schreef op 22 augustus 2014 @ 15:50:

Klopt maar ik ben 1.73 mt dus slank met een klein mooi zwangere buikje 😍 en anders altijd 57 kilo

Kan en mag je vinden, net zoals ik dikke mensen [...] ongezond vind.Domme mensen die zich voortplanten, dat is pas ongezond.
Google eens op X-Two. Vriendin van mij slaagt daar altijd heel leuk!
quote:minnimouse schreef op 22 augustus 2014 @ 18:23:

Maar dames, Kenza uit alleen haar frustraties, dat begrijpen jullie toch zeker wel? Ze weet van gekkigheid niet meer hoe ze haar relatie spannend moet houden. Ja, het halen van een ijsje in de haven is al een hele stap, dus dan ga je toch gewoon onbekenden via internet belachelijk maken?

Logisch toch? En jonkies maken.
Nee
Was gisteren bij de Primark en ben vergeten te kijken voor je:(

Denk dat je toch even moet passen, ieder lijf is ook weer anders.

Wel opvallend dat ik deze keer sommige dingen echt groot vond vallen! De jurkjes weer heel klein, maar shirts erg groot.
quote:kenza_b schreef op vrijdag 22 augustus 2014 15:39 Aaawh alle dikke mensen united

@ kerol, zwangerschapsaurus niet echt weeg 64 kilo, en kan toch nog gewoon mijn eigen kleding aan en dat in week 26 ❤️ Pas maar op, karma is a bitch... Straks een megadikke baby en een totaalruptuur (wat ik overigens niemand toewens, hoor).
Kenzaatje, wat fijn voor je dat jij niet dik bent, en wat vreselijk voor je dat je in n land leeft waar ook dikke mensen wonen, ik zal in n land gaan wonen waar alleen maar dunne mensen zijn, oh en verder heb ik medelijden met je kind als hij/zij te dik is hoort hij/zij dat waarschijnlijk de hele dag aan, arm kind.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:gisellecarterx schreef op 24 augustus 2014 @ 10:35:

Kenzaatje, wat fijn voor je dat jij niet dik bent, en wat vreselijk voor je dat je in n land leeft waar ook dikke mensen wonen, ik zal in n land gaan wonen waar alleen maar dunne mensen zijn, oh en verder heb ik medelijden met je kind als hij/zij te dik is hoort hij/zij dat waarschijnlijk de hele dag aan, arm kind.

Met als gevolg: eetstoornis, en nog dikker.

Het arme kind.

Misschien krijgt Kenza wel eens een schildklierprobleem. Of moet ze antidepressiva of prednison gaan slikken. Of krijgt ze iets met haar hormonen. En dan oeps, opeens wordt ze zelf zo'n dikkerd...!
quote:Underkoffer schreef op 24 augustus 2014 @ 09:56:

Google eens op X-Two. Vriendin van mij slaagt daar altijd heel leuk!Te duur en hele slechte kwaliteit. Broeken die na 2x dragen kapot gaan op plekken waar geen spanning op komt en jasjes die na 1x kaal zijn. C&A spul is nog beter.
@Culmus, helemaal mee eens!

Ik heb niks tegen dikke mensen, en waarom niet? Omdat je nooit van de buitenkant kunt zien waarom iemand dik is. Ik ben zelf ook niet de dunste meer nu ik zelf zwanger ben, ik weeg nu 70 kg bij een lengte van 1,65. Voor mijn zwangerschap was ik wel tevreden over mijn gewicht van 60 kg. Moet er wel bij zeggen dat ik van mezelf een flinke voorgevel heb en een dikke kont, en dat is nu dus wel wat dikker geworden maar met nog 10 weken te gaan vind ik het opzich wel netjes.

En ik weet hoe het is als iemand steeds zegt dat je dik bent, ik werd zelf voor dikzak uitgemaakt op de middelbare school terwijl ik helemaal niet dik was eerder te dun,maar toch doet zoiets wel iets met je onbewust en ga je afvallen, met als gevolg dat iedereen je dan weer uitscheldt voor anorexia patient. Gelukkig ben ik er boven op gekomen en gaan genieten van al het lekkers wat er te koop is, er ging een wereld voor me open, kon eindelijk weer genieten van een broodje frikadel met curry!
quote:Flashy schreef op zondag 24 augustus 2014 10:49 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Underkoffer in "Primark grote maten"" class="messagelink">Underkoffer schreef op 24 augustus 2014 @ 09:56</a>:</b>

Google eens op X-Two. Vriendin van mij slaagt daar altijd heel leuk!</div></blockquote>Te duur en hele slechte kwaliteit. Broeken die na 2x dragen kapot gaan op plekken waar geen spanning op komt en jasjes die na 1x kaal zijn. C&A spul is nog beter.

Oh slechte tip dus

Kan over de kwaliteit niks zeggen, zelf draag ik het niet. Weet alleen dat een vriendin van me daar goed slaagt. Ik zal eens tegen haar zeggen dat ze goed op de kwaliteit moet letten
Bij de primark heb je verschillende soorten spul (hè he) ik bedoel: sommige dingen hebben een ruime pasvorm en andere zijn weer strak gesneden. Net als bij de monki, een bepaald slag meiden wil die jaren 80 wijde pasvorm hebben. Als je heel dun bent staat dat schattig idd.

Maar voor ons zitten die shirts (broeken werken echt niet) in een M of L dan als mooi strak lang shirt. Dat heeft de primark soms ook.

Die bloesjes zitten idd best strak maar sommige zijn bedoeld als ruimvallend en vallen bij ons dan weer precies goed. Gewoon proberen dus.
quote:gisellecarterx schreef op 24 augustus 2014 @ 10:35:

Wat fijn hé dat ik inderdaad ook in een land woon, waar iedereen heel actief buiten is en met sport. Zowel jong als oud.

En buiten dat het maakt jullie géén haar beter om mijn ongeboren kind van alles toe te wensen.

Ik ga alleen er alleen niet gevoelig om doen en om zitten janken zoals jullie omdat ik dik mensen ongezond vind.

Maat 50 is niet volslank maar echt gewoon dik.
Wij wensen jou kind veel sterkte toe met zo'n moeder als jij, dat is alles. Ook zo iemand als jij heeft recht op n gezond kind!
quote:marjon1980 schreef op 22 augustus 2014 @ 13:02:

Ik hoorde laatst van iemand dat primark juist groot viel. Zij heeft maat 36/38 maar past van primark in 34. Ik heb zelf alleen ervaring met kleding van daar voor kinderen maar die vind ik wel klein vallenDe ene keer valt het enorm groot en de andere keer weer klein. Als ik daar iets pas moet ik van een kledingstuk altijd wel 3 maten meenemen..
ik zelf heb ook u maat en ik heb pas geleden nog jongingspak sokken en rokken gekocht daar en ga nu kijken voor korte broeken, ik denk dat je gewoon moet kijken en puur geluk moet hebben
liefje574 schreef:
04-06-2017 11:17
ik zelf heb ook u maat en ik heb pas geleden nog jongingspak sokken en rokken gekocht daar en ga nu kijken voor korte broeken, ik denk dat je gewoon moet kijken en puur geluk moet hebben
Waarom een heel oud topic oprakelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven