Mode & Beauty alle pijlers

Redken

08-11-2010 12:08 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor wel 's dat het geweldig spul is - dat het echt iets doet voor je haar...

Ik twijfel om de shampoo en conditioner (+ andere haarverzorgingsartikelen in dezelfde lijn) aan te schaffen.

En dus vertrouw ik maar weer 'ns op jullie ervaringen
Ja, het is geweldig spul. Een van de beste producten die in Nederland verkrijgbaar is. Niet teveel troep, verzwaart niet etc etc. Doen!
Zeker doen! Ik wil echt geen ander merk meer
Keune? Is ook fijn spul, van redken heb ik shampoo gehad en conditioner. Vond het echt geen fijn spul, maar ik heb ook heel veel krullen en vond mijn haar nog onhandelbaarder daarna.
Bij een drogist in de VS stond een fles shampoo van 1 liter voor $22. Geen idee wat het hier kost, maar wat dat soort dingen betreft ben ik best gierig op mezelf. Heb altijd Andrélon gebruikt en vond het altijd onzin om shampoo bij de kapper te kopen of dus van een duur merk.

Maar ik merk aan mijn haar dat het inmiddels wel meer nodig heeft dan zomaar een shampoo die wel ok is
M_Rose,

Ik heb (helaas) geen krullen, dus dat zal dan misschien het verschil kunnen maken...

Ik verf mijn haar (uitgroei) eens per 6-8 weken. Dus dan zal ik voor zo'n verzorgende lijn moeten kiezen ivm kleurbehoud.
Waar woon je Lizzl? Ik weet namelijk wel twee winkels waar de shampoo zo rond de 17 euro is, dat scheelt toch weer.
Heb liever Kerastase produkten.
Tomatensoep,

Ik woon in Utrecht, maar een adres in Den Haag, Gouda of Amsterdam is ook prima!
Ik gebruik Redken al jaren , zowel bij de kapper (verf) als thuis de shampoo en nog andere verzorging uit de lijn voor gekleurd haar.

Mijn haar ziet er glanzend uit en voelt superzijdeachtig zonder zwaar uitgezakt te worden.

Ik koop het zelf bij een online winkel voor 15 euro per fles (shampoo)
Lizzl het wordt al goedkoper, jouw vondst was omgerekend 15,62 per liter.

Marjorette heeft hem al gevonden voor 15 euro, al weet ik niet hoeveel er in die fles zit.

Als je nu even je OP aanpast, waar je op zoek gaat naar sites waar de redkenflessen nog goedkoper zijn?
quote:Lizzl schreef op 08 november 2010 @ 12:39:

Tomatensoep,

Ik woon in Utrecht, maar een adres in Den Haag, Gouda of Amsterdam is ook prima!Hmmm nee helaas, het zit wel in Arnhem en Nijmegen..
M_Rose

Misschien moet ik eens 'n kijkje nemen bij de Vrekkenclub :P

Tomatensoep,

Arnhem is ook wel prima! Thanks alvast
In de fles shampoo zit 300 ml, ik bestel wel altijd meteen voor langere tijd, omdat je onder de 35 euro verzendkosten hebt.
Welke winkels in Arnhem zijn dat?? En anders welke webshop??

Ik wil het ook graag eens uitproberen nl.
De Pak.. ik weet nooit hoe de straat heet maar hij zit in de straat tussen de hema en de h&m en dan helemaal aan het eind links een steegje in.
Redken heeft mijn haar echt gered nadat ik mijn haar een tijd lang met henna had geverfd en mijn haar daardoor stro was geworden.

Heb je alleens op ebay gekeken? Ik heb daar eens een literfles shampoo en conditioner gekocht, moest wel uit duitsland komen, maar was echt super voordelig.
Weet niet of je die hier mag noemen maar de webshop heet voorkappers.nl , en je mag er ook als particulier bestellen.

goedkoop en snelle levering

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven