Mode & Beauty alle pijlers

Roc Renewex microdermabrasion expert kit

29-01-2010 11:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan om een Roc Renewex aan te schaffen. Wie heeft hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie reactie
Heb m jaren geleden gekocht, bij trouw gebruik ga je er wel wat 'frisser' uitzien, maar ik had meer resultaat na 1 tubetje Retin-Ox nachtcreme opgebruikt te hebben.
Bij die kit hadden ze van mij ook wel n sunblock mogen leveren, gebruik je dat niet dan loop je juist kans op pigmentvlekjes (die ik dus graag minder wil)
Ik heb hm ook een tijdje gebruikt, was niet echt tevreden..
Ik vind de gewone scrub van Roc net zo goed werken.
Niet doen hij gaat uit de handel. De potten scrub die erbij horen zijn bijna niet meer los verkrijgbaar......
RoC wisselt wel heel vaak van producten
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Uit de handel? Wat lullig van de firma RoC. Een ander scrubgoedje is nog te doen maar zonder de erop passende sponsjes heb je nix aan het apparaat, en die sponsjes moet je regelmatig vervangen.
ff uppen, maar heeft iemand een ander idee voor de sponsjes? ik ben aan mn laatste bezig en kan ze ook op ebay niet meer vinden
He meiden,

Ik heb zelf ook zon kit gekocht maar nooit gebruikt! Heb voor mezelf besloten dat ik niet meer teveel met mn huid bezig ga zijn want ik smeer er veel te veel producten op.

Ik heb er een volle pot creme bij houdertje en t apparaatje zelf, gewoon alles zoals ik het gekocht heb.

Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken!

groetjes Sanne
ik scrub graag voorzichtig met scrubhandschoen misschien ook een tip ? Maar ja, je ziet maar welke huid je hebt hé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven